Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ועוד כמה חברים יכולים להמליץ על המנהרה הכחולה שבה שוטפים את הרכב מכל הלב

המחיר הוא 40 ש"ח חיצוני ופנימי

שטיפה ידנית

נמצא בכביש של מושב יגל לכייון הגשר של י"ם-ת"א

 

אחת השטיפות הטובות במרכז, שאני מכיר.

 

 

טוב לדעת , אני עובר שם כמעט כל יום , בעודי עוקף את הפקקים של כביש 1.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גם חיפאי

נתקלתי בשטיפה שם אבל לא יצא לי לשטוף את האוטו אצלהם

אני מנקה אצל אבוכליב בעיר מאחורי החורבה והימאים

40 שקל ומנקים לך מכל הלב.. תנסה פעם

פורסם
מענין מתי נקרא עליך בעיתון.

 

לצערי , וזה בפירוש לצערי , הערבים נטולי הזדון מפסידים אותי כלקוח וכחבר (ואני אותם) כיוון שאחוז החלאות צמאי דם יהודים בקרבם - גורם לי להעדיף שטיפת רכב במקום בו לא אצטרך להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר.

 

בפירוש לצערי.

 

 

לידיעתך,

 

 

דלית אל כרמל ועוספיא הינם יישובים דרוזיים אשר הנוער בו מתגייס לצה"ל וליחידות הכי קרביות כיום.

יישובים שבכל יום ישנה תיירות של משפחות יהודיות ואתה לא צריך "להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר."

 

ותתפלא,יותר בטוח שם מאשר בת ים/אשדוד/נתניה/יפו ולא משנה מה בלילות.

פורסם
נזכרתי במקום טוב במכרז

הוא נמצא בחולון ונקרא "לאס ווגאס", ליד מתחם וולפסון(חודורוב). אחלה שטיפה ידנית הם עושים שם,

הבעייה היא שהוט לא דרך ה"שטיפומט" וגם די יקר.

 

אגב - יש המלצה על סוג ג'ילדה מסויים לאלו ששוטפים ידנית?

 

 

אני גם שותף שם,למרות שאחד העובדים גנב לי את הGPS מהרכב,כפיצוי אני מקבל כמה שטיפות חינם...ל GPS שלום.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

שלומיאן

בטרם תקליד משהו במקלדת שלך תספור עד 3 ותחשוב.

עוספייה זה כפר דרוזי.

וגם אם הוא לא, מה ההכללה הזו? מה עובר עליך?

פורסם
אני גם שותף שם,למרות שאחד העובדים גנב לי את הGPS מהרכב,כפיצוי אני מקבל כמה שטיפות חינם...ל GPS שלום.

 

אז יצא לך טוב:)

הבעייה היחידה עם המקום שהוא לא נגיש כמעט רגלית, ככה שאם באים לבד אז זה להיתקע שם את ה-40 דקות האלה.

פורסם
מענין מתי נקרא עליך בעיתון.

 

לצערי , וזה בפירוש לצערי , הערבים נטולי הזדון מפסידים אותי כלקוח וכחבר (ואני אותם) כיוון שאחוז החלאות צמאי דם יהודים בקרבם - גורם לי להעדיף שטיפת רכב במקום בו לא אצטרך להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר.

 

בפירוש לצערי.

 

איזה ערבים ?

 

כפי שציין dabab, דליה ועופסיה הן ערי הכרמל וגרים שם דרוזים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מענין מתי נקרא עליך בעיתון.

 

לצערי , וזה בפירוש לצערי , הערבים נטולי הזדון מפסידים אותי כלקוח וכחבר (ואני אותם) כיוון שאחוז החלאות צמאי דם יהודים בקרבם - גורם לי להעדיף שטיפת רכב במקום בו לא אצטרך להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר.

 

בפירוש לצערי.

 

על מה אתה מדבר...

זה כפר דרוזי! רובם משרתים בצבא!

אח של בעל המקום הוא קצין ובא לפעמים בג'יפ צבאי להגיד שלום!

להגן עליך הם יכולים, אבל אתה מפחד לשטוף שם את האוטו? 

פורסם

האמת, התלבטתי. גם ככה אני מחכה שם לא מעט זמן. אבל בכל זאת. ת"א, דרך סלמה צמוד למטה הארצי. שטיפה מעולה, נטולת מתחרים. אגב לגזען שהביא לי בחילה קודם, אין לך מה לבוא, מדובר בערבים מיפו.

פורסם

חובבי רכב כמו שיש פה אמורים לדעת שאת הרכב שוטפים לבד. רק לבד.



גם העבודה הכי טובה, גם אין תור, גם זול, גם אין חשש מאיך העובדים יתייחסו לרכב, וגם רואים היטב מתי הרכב זקוק לתשומת לב מיוחדת.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

חובבי רכב כמו שיש פה אמורים לדעת שאת הרכב שוטפים לבד. רק לבד.



גם העבודה הכי טובה, גם אין תור, גם זול, גם אין חשש מאיך העובדים יתייחסו לרכב, וגם רואים היטב מתי הרכב זקוק לתשומת לב מיוחדת.

 

 

 

הייתי שואל בן כמה אתה ומה עיסוקך בחיים..

כי אני פשוט לא מצליח למצוא לזה זמן.

מה גם שצריך סביבה נוח, חנייה קרובה ליציאה מהבית עם צינור.

בקיצור, לא תמיד אפשרי.

 

הרעיון הוא ש19 שקל זה מאוד זול.

והם מנקים כמעט כמו שאתה היית מנקה לבד, תאמין לי, אני מאוד בררן :)

פורסם

אני פשוט תוהה אם מדובר בשוק עבדים. גם אם בן אדם הכי טיפש שיש, אין סיבה שהוא ירויח פחות מאיזה מינימום כלשהו.

 

אני מתבאס לשלם גרושים ולראות איזה אחד שמסנג'ר את עצמו על האוטו שלי (הייתי אומר, סוג של השפלה אפילו).

 

אני לא מסוגל להגיד למישהו "לא ניקית טוב את החלון" וכו' וכו'.

אז ניקיתי לפני כמה זמן, מפאת קוצר זמן, וחוסר חשק באמת,

אבל לא פציתי פה, ורק אמרתי תודה והשארתי טיפ (45 בסה"כ... שזה גרושים..באמת). ניקו טוב או לא? זה באמת לא העניין פה.

 

לדעתי כל הקטע של השטיפה הזאת (גם זאת במכונות) משקף משהו יותר חמור על החברה שלנו.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...