Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כמו הניקוי שאתה עושה לרכב שלך .

אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ואיפה .

ועכשיו נעבור לקטע הכי טוב : לא עולה כסף !!!

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני פשוט תוהה אם מדובר בשוק עבדים. גם אם בן אדם הכי טיפש שיש, אין סיבה שהוא ירויח פחות מאיזה מינימום כלשהו.

 

אני מתבאס לשלם גרושים ולראות איזה אחד שמסנג'ר את עצמו על האוטו שלי (הייתי אומר, סוג של השפלה אפילו).

 

אני לא מסוגל להגיד למישהו "לא ניקית טוב את החלון" וכו' וכו'.

אז ניקיתי לפני כמה זמן, מפאת קוצר זמן, וחוסר חשק באמת,

אבל לא פציתי פה, ורק אמרתי תודה והשארתי טיפ (45 בסה"כ... שזה גרושים..באמת). ניקו טוב או לא? זה באמת לא העניין פה.

 

לדעתי כל הקטע של השטיפה הזאת (גם זאת במכונות) משקף משהו יותר חמור על החברה שלנו.

 

אתה יכול להגיד את זה על כל עבודה שלא היית רוצה לעשות בעצמך.

אבל תחשוב שיש אנשים פחות מוכשרים ממך שזה הדבר היחיד שהם יכולים לעשות לפרנסתם.

אז מה שאתה בעצם אומר, זה שאתה לא רוצה לספק להם פרנסה בטענה שזה משפיל אותם.

אם לא היו חברות נקיון, אשפה, בניין, מסאג'ים וכו', אתה יודע כמה אנשים שזאת המומחיות שלהם היו נשארים בלי עבודה?

זה לא משפיל. יש שם תור גדול, הם יודעים שהם מנקים טוב וזה שאתה בא מגדיל להם את הפרנסה.

המחיר נמוך כדי לגרום לך לבוא לחור הזה לשטוף את האוטו. בכל מקרה אני משלם בין 23 ל30, כי באמת מגיע להם יותר.

 

אני מהמר שהם לא משלמים שם ארנונה ושאין להם כמעט הוצאות ובגלל זה המחיר הנמוך מלכתחילה.

 

שם כמעט ולא יוצא לי להעיר להם, כי הם באמת עושים עבודה טובה..

אבל כשצריך, אני מראה להם דברים או מנקה בעצמי. סך הכל אתה דיי מתחבר שם עם כולם.

 

באמת אין שם הרגשה של השפלה...

פורסם
אין כמו הניקוי שאתה עושה לרכב שלך .

אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ואיפה .

ועכשיו נעבור לקטע הכי טוב : לא עולה כסף !!!

 

יעקב

 

זמן == כסף :)

פורסם

את האמירה הזאת אני תמיד אומר .

אבל תחשוב על זה , עד שאתה לוקח את הרכב למוסך , עד שהוא מתקבל שם בתור , ואז עד שהם מסיימים לנקות .

עדיף כבר לעשות בבית אותו זמן - כסף.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

למה? אם אתה בא בשעה נורמלית, זה לא יקח יותר מחצי שעה.

יש להם את כל הציוד, לך אין. אין לי צינור לחץ מים בבית, משפריץ סבון, שואב אבק באיזור החנייה...

הרבה יותר פשוט ופחות כאב ראש לקחת את הרכב לשם.

 

בבית אין סיכוי שאני מסיים בפחות משעה במקרה הטוב ושעתיים במקרה הפחות טוב... :)

אם יש לך חנייה סגורה עם כל ציוד השטיפה, אז סבבה... אפשר להספיק ב20 דקות.

פורסם
למה? אם אתה בא בשעה נורמלית, זה לא יקח יותר מחצי שעה.

יש להם את כל הציוד, לך אין. אין לי צינור לחץ מים בבית, משפריץ סבון, שואב אבק באיזור החנייה...

הרבה יותר פשוט ופחות כאב ראש לקחת את הרכב לשם.

 

בבית אין סיכוי שאני מסיים בפחות משעה במקרה הטוב ושעתיים במקרה הפחות טוב... :)

אם יש לך חנייה סגורה עם כל ציוד השטיפה, אז סבבה... אפשר להספיק ב20 דקות.

 

גם בבית לא צריך צינור, מספיק דלי. לא חבל על הבזבוז המטורף של המים?

 

לי בבית יש צינור כמעט צמוד לחניה אבל אני לא משתמש בו אלא בדלי. ניקיון יסודי של הרכב עם דלי (לבחוץ) ושואב אבק (לבפנים) לוקח לי בסביבות שעה, אולי קצת יותר (יכול להיות שאני איטי..).

פורסם
למה? אם אתה בא בשעה נורמלית, זה לא יקח יותר מחצי שעה.

יש להם את כל הציוד, לך אין. אין לי צינור לחץ מים בבית, משפריץ סבון, שואב אבק באיזור החנייה...

הרבה יותר פשוט ופחות כאב ראש לקחת את הרכב לשם.

 

בבית אין סיכוי שאני מסיים בפחות משעה במקרה הטוב ושעתיים במקרה הפחות טוב... :)

אם יש לך חנייה סגורה עם כל ציוד השטיפה, אז סבבה... אפשר להספיק ב20 דקות.

 

 

שטיפה אמיתית בבית פנימי חיצוני עם השקעה זה לפחות שעה .

פורסם
שטיפה אמיתית בבית פנימי חיצוני עם השקעה זה לפחות שעה .

 

צודק.

 

אגב בהזדמנות זו - יש איזה חומר ניקיון טוב לרכב שהייתם ממליצים עליו?

פורסם

שאני שוטף את האוטו בבית יש אני צריך לחכות שתתפנה חניה ליד הבית

ואם יש אז אני שוטף עם צינור וסבון,אבל השטיפה לוקחת לי לפחות שעה וחצי

ואם אני מתעצל אז אני לוקח את האוטו לשטיפה ידנית

שנמצאת צומת לפני המגרש של בלומפיד ביפו ממליץ עליהם בחום שטיפה טובה מאוד

פורסם
שטיפה אמיתית בבית פנימי חיצוני עם השקעה זה לפחות שעה .

 

עוד יותר מחזק את הנקודה שזה פשוט אין זמן לזה.

כשאני אגור בבית עם חנייה פרטית סגורה שאפשר להשאיר בפנים את כל הציוד שצריך, אולי אתחיל לשטוף את הרכב לבד.

עד אז, יותר משתלם ללכת לשטיפה ידנית :)

פורסם
מה גם שצריך סביבה נוח, חנייה קרובה ליציאה מהבית עם צינור.

הידעת שאסור לשטוף רכב עם צינור?!

 

כשמשעמם לי , ואין לי מה לעשות חוץ מלגרד בביצים, אני יוצא שוטף את האוטו , גם שורף שעה וגם אוטו נקי.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
הידעת שאסור לשטוף רכב עם צינור?!

 

כשמשעמם לי , ואין לי מה לעשות חוץ מלגרד בביצים, אני יוצא שוטף את האוטו , גם שורף שעה וגם אוטו נקי.

 

כן, ידעתי...

לא התכוונתי לעמוד עם צינור ולהשפריץ על האוטו.

לוקח הרבה זמן להגיע מהבית שלי לחנייה, לא כיף ללכת עם דלי מלא ואם צריך עוד דלי, בכלל לא כיף.

קיצר, לא משנה :)

פורסם

מה נפלתם על ה"גזען" ?

 

סה"כ הוא שמע שם של כפר ערבי ונרתע מללכת לשם.

 

כל הגיבורים פה היו עושים בדיוק אותו דבר,לא מתוך גזענות,אלא מתוך העניין שדי טפשי לסכן את החיים שלי בשביל לשטוף את האוטו.

 

אני משער לעצמי שאם היה יודע שבעוספייה יש דרוזים הוא לא היה מגיב כמו שהגיב.

 

 

ובחזרה לנושא המקורי,

 

יש אחלה שטיפה ידנית בתחנת סונול קוממויות בבת ים (קרוב לקאנטרי קלאב), לא זוכר כמה עולה, אבל כן זוכר שהאוטו תמיד יצא משם צ'וקריה.

לא מומלץ לבוא בשישי בשעות הצהריים,פשוט עמוס שם (למרות שהרוב באים לשטיפה אוטומטית,כך שלא נורא).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אולי אתה צודק, הוא בכלל לא גזען, סתם יודע שאי אפשר לסמוך על ערבים שכמובן מחפשים הזדמנות ראשונה לתקוע לך סכין בגב. וקודמי גם הוא צודק כמובן. בשביל מה להתעסק עם ערבים, למכור להם לקנות מהם ועוד כל מיני דברים, שאפשר בבטחון מלא לעשות אותו דבר עם יהודים. ובמאמר מוסגר, מדובר כמובן באירוניה והצורך שלי להבהיר זאת נובע מכך שהודעה כזו ובאותה נימה, בשרשור אחר כמובן, זכתה לכרטיס צהוב מההנהלה הנבונה כאן.


×
×
  • תוכן חדש...