Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרתכם רצויה - המחשב לא נכבה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ותודה לכל עוזר.

על המחשב מותקן Windows 98 Second Edition.

לאחרונה (מיותר לציין שלא הותקנו תוכנות לאחרונה, מלבד norton anti-virus), לאחר שאני לוחץ על "התחל-->כיבוי", המחשב כאילו סוגר את התוכניות, מגיע למסך ריק, בוא מופיע רק ה-wallpaper , והעכבר, והמחשב מבצע מעין בדיקה של תקליטון A (הנורה בו נדלקת לכמה שניות, ונשמע רעש של בדיקה כזאתי..), והמחשב לא נכבה.(העכבר זז.) :?

 

למישהו יש איזה שהו קצה חוט, מה גורם לתופעה זו?

 

תודה מראש,

TurboMan.

פורסם

תוופעה ידועה ומוכרת ב-Windows 98. אין מה לעשות מלבד להתקין מחדש וסביר שגם זה לא יפתור את הבעיה. לאחר זמן מה זה יחזור על עצמו.

 

כמעט ולא קורה ב-2000 ו-XP. שבמקרה גם יציבות.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

יש לך וירוס שנקרא W98SE .

:lol::lol::lol:

 

אחד הבאגים של ה-98 הינו תופעה זו כיבוי/לא כיבוי.

 

אין לא בררה אחרת אלא לבצע reset, ואז לבצע כיבוי נקי.

 

ברוך הבא למועדון הקלוקלת של W98.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תנסה להוריד update

 

אבל רק אם יש לך וינדוס מקורי (לא צרוב) או שיש לך סיריאל שאתה יודע שהוא לא בBlackList (נשמע מאיים)

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

טוב, סביר להניח שאני אצטרך להישאר עם התופעה המעצבנת הזאתי..

היות ו-XP איטי מדי למחשבי הפשוט, ו-2000 אינו אופציה, כי כבר היה על המחשב, והתאכזבתי ממנו נורא. (רוב המשחקים לא עובדים.. הוא בעצם ווינדוס לרשת בלבד :?)

 

תודה רבה לכל העוזרים,

TurboMan.

פורסם
טוב, סביר להניח שאני אצטרך להישאר עם התופעה המעצבנת הזאתי..

היות ו-XP איטי מדי למחשבי הפשוט, ו-2000 אינו אופציה, כי כבר היה על המחשב, והתאכזבתי ממנו נורא. (רוב המשחקים לא עובדים.. הוא בעצם ווינדוס לרשת בלבד :?)

 

תודה רבה לכל העוזרים,

TurboMan.

 

איזה משחקים לא עבדו לך ב-2000?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא משחק במשחקים חדשים , כי המחשב שלי לא בנוי לכך..

viper racing לא עלה, מידטאון 2 בקושי היה זז.. MAFIA היה רץ לאט מאוד (לעומת ה-98 , שם הוא עובד חלק), ועוד כמה משחקים. אבל אלו המשחקים החשובים..

חפיף, אני כנראה אבצע התקנה חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...