Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פולו 01 1.4 75 כ"ס.

הרכב "מגמגם" ואף לפעמים נכבה כאשר מדליקים מזגן במצב סרק.

לאחר מספר ניקויים של בית המצערת שהתבצעו במוסך מורשה והצליחו ניגשתי שוב לניקוי בית מצערת.

לאחר הניקוי (המצערת עברה בערך 4-5 ניקויים) ניסו לאפס את המצערת באמצעות המחשב אך הם טוענים שהמצערת מדווחת על תקלה קבועה ושאי אפשר לאפס אותה.

חזרתי לאחר שבועיים לנסות שוב לאפס את המצערת אך שוב ללא הצלחה.

נאמר לי שהאפשרות היחידה היא להחליף את בית המצערת לחדשה.

האם זאת האפשרות היחידה או שאפשר איך שהוא לאפס את המצערת, כי לפי מה שהבנתי כל עוד לא מאפסים את המצערת היא לא "יודעת" שהיא נקייה.

תודה על העזרה

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה ידועה ברכב הזה ,אם קיימת תקלה במצערת

משמע שהיא אינה עובדת ,והיכולת שלה לבצע תיקונים לסלד

בהתאם לעומס שעל המנוע אבד ולכן גם לא ניתן לבצע בה כיוון בסיסי .

לא ניתן לתקן את המצערות האלו בהצלחה ולכן עליך למצוא מצערת

אחרת ,או מפירוק (לא מומלץ)או חדשה חליפית/מקורית ,זה המצב

ואין לך ברירה אחרת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אחרי נסיון רב עם פולו בעבר (תודה לאל - כבר לא) אכן מה שרון אומר הא נכון מה שאומר

שתצטרך להכין כמה אלפים. אם נדבר דוגרי האוטו הזה נפילה המלצתי אליך תחליף אותו

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

צודק ידיד רון על בעית המצערת וגם אני ממליץ רק על מקורית VDO וניתן להסיגה במחיר מופחת בהרבה מהחברה.

אולם ברכב זה ( רק ב 1.4) יש לאבחן נכון האם הבעיה היא מהמצערת או התקלה נובעת מיחידת הבקרה .

( נדיר אך גם זה קורה) והפיתרון הוא החלפה \ עדכון תכנה.

בברכה וחג שמח.

חיים יוד.

פורסם

קיימת אצלי אותה הבעיה בקורדובה 98, בדיקה במחשב של צ'מפיון העלתה תקלה ומאחר והפולו וקורדובה הן אחיות , אני מבין שגם במקרה שלי אין טעם לבצע ניקוי מצערת (500 ש"ח) אלא להביא אחרת (2000 ש"ח). השאלה היא כזאת , נכתב כאן בטרד שאם לא מאפסים אותה דרך מחשב , היא לא יודעת שהיא נקייה . זה אומר שאני חייב לעבור בצ'מפיון או באחד המורשים שלהם באיזור באר שבע ?

פורסם

לפי דעתי לפני שאתה מכין כמה אלפים וגם לפני שאתה שם מודעת מכירה ..

לאוטו שלך יש מייצב מצב סרק כלומר תוספת תערובת במצב של עומס מסויים כגון מזגן . כמו כן יש מצב שהמייצב סרק שלך פגום אני לא יודע איזה סוג מצערת יש לך שם .... אם זה כבל תבדוק חיישן ייצוב סרק ועומסים כמו כן ישנה אפשרות למרות שזה נשמע הזוי תבדוק את השסתום קניסטר שלך (אדי דלק) . במצב ויש לך מצערת חשמלית אז על ההמצערת שלך ישנם כמה דברים שיכולים לעשות בלאגן: 1 -מנוע צעדים היושב על בית המצערת (רואים אותו) . 2- פוטנציומטר היושב על ציר המצערת יש מצב והוא שחוק ולכן נותן מיקום מצערת שגוי למחשב..........

×
×
  • תוכן חדש...