Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

כנראה שהיום אני אלך לשמוע קומפוננטים וסאבים שונים.

רציתי שתכוונו אותי בערך על איזה חברות ודגמים כדאי לי ללכת ולשמוע?

הקומפוננט והסאב יוגברו על ידי מגבר SOUNDSTREAM LW4.480

שמוציא 60RMS לערוץ ב4 אום ו- 90RMS לערוץ ב2 אום. בגישור 180RMS*2.

המערכת תותקן במאזדה 3 על Aftermarket Hu(לא HU מקורי של מאזדה למי שלא הבין).

המוזיקה שאני שומע היא יותר דאנס והאוס, ופחות ראפ.חשוב לציין שאני אוהב צליל ובאס רך ועמוק!!!

התקציב שלי הוא עד 1300ש"ח לקומפוננט, ולסאב גם בערך 1300ש"ח(אפשר למתוח קצת את התקציב, לא הרבה).

הקומפוננט צריך להיות במידה 6.5" והסאב נראה לי 12".

 

מקווה שיענו לי האנשים הרציינים כאן של הפורום.

תודה רבה :-)

פורסם

לפי הנתונים המגבר שלך חלש, הייתי קונה במקום קומפוננט אחוריים וסאב של 150RMS.

 

עם 60 RMS אתה לא תנצל את הקומפוננט כמו שצריך, לא יצא לי לשמוע הגברה של 60RMS אבל אני לא חושב שזה נותן תוצאות גבוהות.

 

מקס.

פורסם

המגבר שלך מגבר של חברה טובה. אבל הוא חלש.

אין הרבה סטים שיתנו תוצאה טובה עם 60W RMS.

עם יש לך את היכולת להגדיל את התקציב

 

אני הייתי הולך על סט כמו פוקל V2 (אמרת האוס ודאנס.) ומחליף את הטיווטר עם לא תסתדר איתו

ומביא סאב + מונו בלוק שיתאים לו

מאגנט פאנטום + פיניקס גולד ZR. או פוקל אקסס.

 

איזה רדיו דיסק אתה מתכנן לקנות?

 

ועם אתה לא רוצה לעבוד עם 2 מגברים.

הייתי חושב לכיוון של סטים כמו מורל פולס / אלפיין הסדרה הפשוטה. / הרץ דיכי / מגנט סדרה PRO 2160

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני מעדיף לעבוד עם מגבר אחד אז כנראה שאני יחליף את המגבר הנוכחי למשהו יותר רציני.

תוכלו להמליץ לי על מגבר שיוכל להחזיק לי קומפוננט כמו דוטק וסאב עד 1500ש"ח.

 

לגבי הרדיו דיסק, אני עדיין לא בטוח אבל נראה לי שאני יילך על clarion dxz575usb. וגם כאן, מה דעתכם?

 

מחכה לתגובות

תודה ;]

פורסם

יש לי הצעה על audio systemכ כקומפוננת יש סט של 70 רמס,וסאב של kicker comp cr הוא מוציא 150 רמס,ואם אני לא טועה ישאר לך עוד עודף

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

קומפוננט מקבל עוצמה...ולא מספק אותה:roll:

אם תתן לקומפוננט 60RMS הוא יוציא 60RMS ולא 120RMS שכתוב עליו...

120RMS זה עד כמה הוא יכול לקבל

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

בשביל לנצל קומםוננט של 140RMS וסאב נגיד סתם עוד 200RMS אתה צריך מגבר משוגע!

מגבר שמוציא 140RMS לערוץ (4 ערוצים) עולה אני מאמין יקר מאוד ולכן אני במקומך מביא שני מגברים אחד 2 ערוצים ומגבר מונו לסאב.

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

ויש גם את הCRUNCH PZi 175.4

שאני ממש ממש מרוצה ממנו(כמובן שזה לא המגבר הכי איכותי שיש אבל במחיר שלו נותן תמונה מלא ואפילו יותר)

מוציא 125 לערוץ

ו350 בגישור

ויש לך את האפשרות של להשתמש במגבר שלך בגישור לקומפוננט ולהביא עוד מונו...שלדעתי זה עדיף

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

×
×
  • תוכן חדש...