Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מגבר


שי .מ.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אוקיי, אז קניתי מגבר, עכשיו אני מעוניין להרכיב אותו באוטו...

 

לפני שתשלחו אותי למתקין מקצועי, תדעו שכבר הרכבתי כמה מגברים במכוניות שונות, כולל אצלי באוטו.....(עד שגנבו לי אותו :x )

 

עכשיו, השאלה היא כזאת, אני מעוניין לשים פיוז הגנה למגבר, אמנם יש לי שניים שנמצאים במגבר עצמו, אבל אני מעוניין בעוד אחד..(הכרחי בכלל???)

 

איפה אני צריך לחבר אותו במערכת החשמל? קרוב למגבר או קרוב למצבר??

 

ההגיון אומר למצבר, חיזוק ממשהו???? :idea:

 

תודה,

שי. :wink:

פורד פיאסטה 83':arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיוז לכבל צריך להיות כמה שיותר קרוב למקור הכוח - אם אתה מחבר אותו ישירות למצבר - הכי קרוב למצבר שאפשר אם אתה מחבר אותו דרך מפצל - הכי קרוב למפצל ועוד אחד הכי קרוב למצבר בין הכבל של המצבר למפצל.

הסיבה היא פשוטה - נגיד במקרה של עליה חדה במתח, ככל שאתה משאיר יותר חוט עד הפיוז אתה מאפשר לחוט הזה להתחמם ולעלות באש.... לכן צריך לשים את הפיוז כמה שיותר קרוב למקור הכוח. התאמת הפיוז נעשית לפי עובי הכבל - תוכל להתאים אותו לפי הטבלה הזו -

 

Wire Gauge Recommended

Maximum Fuse Size

00 awg 400 amps

0 awg 325 amps

1 awg 250 amps

2 awg 200 amps

4 awg 125 amps

6 awg 80 amps

8 awg 50 amps

10 awg 30 amps

12 awg 20 amps

14 awg 15 amps

16 awg 7.5 amps

 

תום

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...