Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

לחברים שלום,

שמתי לב שלפעמים גם כשחום המנוע מחייב שהמאוורר יעבוד הוא לא עובד,

הדבר בא לידי ביטוי גם בנסיעה ארוכה של כשעה בבין עירונית

המנוע מתחמם עד אמצע השעון ויותר,

ואילו כשאני מתקרב לעיר ונוסע לאט תוך ק"מ 1 המנוע מתקרר,

זה כנראה נובע שהמאוורר התחיל פתאום לעבוד.

מה צריך להחליף ואיפה וכיצד?

אודה לכם מאד על התיחסותכם לבעיה.

חיים.

פורסם

מכיוון שההתחממות בנסיעה מהירה החשד הראשון המיידי הוא על משאבת המיים-האם הוחלפה אי פעם ברכב ?

אם לא,יש להחליפה+טיפול טיימינג כולל.

כמובן שיש לבדוק גם חשד ליוניט מאוורר בעייתית /מזייפת או תקלה במאוורר עצמו .

אין לשלול את האפשרות שיש יותר מתקלה אחת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חיים בענין היתחממות המנוע בדיטסו.

 

מניסיוני בדיאטסו קיימת תופעה של היתחממות הרכב מיחוץ לעיר

וזה לא מחיב בעית מאוורר אני הייתי בודק ניקוי רדיאטור ניקוי רשת

בעזרת צינור מים או ניקוי רדיאטור או טרמוסטט או בעית מנוע (רואש מנוע ).

ניתקלתי גם בתופעה ששעון החום מזיף ברכב מיסוג זה .

המלצתי הריאשונה .

כנס בהקדם לאיש רדיאטורים ובדוק

בהצלחה

פורסם

בס"ד

אמנם נכון מדובר בגרנד מוב ,

הדומה מכנית לשרייד.

והוחלפה לפני כחצי שנה משאבת מים וטיימינג.

אגב היכן היונית של המאוורר?

בתודה, חיים.

×
×
  • תוכן חדש...