Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעצרתי ברחוב הרצל בלוד.

אומר לך משהו?

כנראה שלרב הכותבים פה שאינם מלוד המידע הזה לא יעזור הרבה.

אבל אני יכול לכתוב שהבוחן היה רכוב על GS1200 של BMW והיה נייד להפליא, הוא חלק מכוח האכיפה של תקינות כלי רכב בכל הארץ.

 

 

מקומות נוספים בהם ראיתי יותר מפעם אחת ניידות ועמדות בדיקה של תקינות כלי רכב:

1. צומת בית דגן.

2. צומת להבים - מייד אחרי הפניה שמאלה לכיוון אילת \ ערד \ ים המלח

3. צומת חולון

4. צומת איזור התעשיה של חולון

 

 

לגבי הסיפור שלי -

צמיגים הוחלפו [רביעיה, 1300 שקל, כולל העברת הסט הישן לסט גלגלים נוסף שהיה לי]

נזילת שמן מבית הפילטר טופלה היטב אצל ציקי ביהוד

והיום בבוקר קפצתי לבית דגן, בא שוטר, ראה חשבוניות, העיף מבט באוטו ושלח אותי לדרכי....

 

חשוב לציין שלבחור שהיה שם לפני והחליף לצמיגים משומשים וגם היה בלי קבלה נתנו 1000 קנס. [באמתלה של אי תיקון בזמן \ נסיעה ברכב לא תקין ובעיקר בעקבות הנסיות לרמות את המערכת]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

סוף טוב הכל טוב.

 

אבל אני עדיין בהלם שבגלל סימנים של נזילת שמן מורידים רכב מהכביש..........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
נעצרתי ברחוב הרצל בלוד.

אומר לך משהו?

כנראה שלרב הכותבים פה שאינם מלוד המידע הזה לא יעזור הרבה.

אבל אני יכול לכתוב שהבוחן היה רכוב על GS1200 של BMW והיה נייד להפליא, הוא חלק מכוח האכיפה של תקינות כלי רכב בכל הארץ.

 

 

 

רון.

כן אומר לי הרבה כי אני גם מלוד,פעם ראישונה שאני שומע על אכיפה כזאת בלוד,מעניין מה אומרים שכננו הבני דודים בעלי גאנט 17 על פיאט אונו,ו4 חלונות מושחרים ב-100%.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

גם אני מלוד ולא פעם ראיתי שני שוטרים עם האופנועים של BMW מול התחנת דלק איפה ויקטורי עוצרים רכבים ובודקים האם הג'אנט הוא בגודל שרשום ברשיון..

פורסם
כן אומר לי הרבה כי אני גם מלוד,פעם ראישונה שאני שומע על אכיפה כזאת בלוד,מעניין מה אומרים שכננו הבני דודים בעלי גאנט 17 על פיאט אונו,ו4 חלונות מושחרים ב-100%.:lol:

 

 

בין חברי ישנם כמה כאלה שעונים להגדרה הזו בדיוק מרשים, ומה הם עושים?

משלמים את הקנסות, מתקנים את הג'נטים והולכים כמו ילדים טובים לבקש את הרשיון חזרה [ואחר כך מחזירים הכל למקום :) ]

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
בין חברי ישנם כמה כאלה שעונים להגדרה הזו בדיוק מרשים, ומה הם עושים?

משלמים את הקנסות, מתקנים את הג'נטים והולכים כמו ילדים טובים לבקש את הרשיון חזרה [ואחר כך מחזירים הכל למקום :) ]

 

 

 

רון.

תימסור להם שזה ניראה מגוחך:-).

ברצינות פעם ראישונה שאני שומע על פעילויות כאלה אצלנו בעיר,תודה על העידכון,אדע להיזהר.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בחדרה, בכניסה להרברט סמואל מצומת המשטרה, כלומר לתוך הסיטי, אוהבת לעמוד ניידת של משרד התחבורה, בעיקר בשעות הבוקר.

לא מעט פעמים הם נודדים לכביש 65 לכיוון מזרח בואכה גבעת שמואל ממש אחרי הכניסה המזרחית של חדרה.

פעם אחת ראיתי אותם גם בכביש 4 ביציאה חדרה לכיוון דרום

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
אני אשמח אם תמשיך לעדכן.

 

כמו שזה נשמע עכשיו, אני לא מזיז את הרכב מהחניה בשבוע הקרוב. מאיפה צצו כל הבוחנים האלו פתאום? :shock:

 

תוריד שני ותן את הפס של החיים.

אלא אם כן אתה רוצה שיורידו אותך על קאמשפט לא תקין,אגזוז מקורי שעושה רעש שבעצם זה הרעש המקורי שלו, פנימית של טיובלס (שאין דבר כזה) מפונצ'רת,ועוד שטויות ושטויות ושטויות אלה ההוראות שקיבלו השוטרים למבצע המטומטם שמקום לחפש את ה"באמת עבריינים" מחפשים את ה"עבריינים" עם הצמיגים האוחזים עם הברקסים המשופרים שעוצרים פי 10 יותר טוב מהמקורי וצינורות שזורים של SPARCO.

כזה הוא הממסד בור חסר השכלה ולעולם לא ישכיל.

בברכה אמיר

(שכאשר רואה משטרה מוריד שלישי ונותן ושם פס על משטרת התנועה באשר הם.)

×
×
  • תוכן חדש...