Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההבדל בין רכב אמריקאי לאירופי הוא:

כשבנו/עיצבו מכונית בארה''ב - לקחו נהג הושיבו אותו על כורסא ובנו סביבו מכונית,

 

ראשית, אמריקאים לא "לוקחים נהג, מושיבים אותו על כורסא ובונים מסביבו מכונית".

הנהג הוא החלק המשני במכונית אמריקאית.

הדרך שבה מתכננים מכונית אמריקאית, לא משנה מה גודלה ומה יעודה הסופי, מתחילה כך:

לוקחים מחוגה ועושים עיגול.

עושים עוד אחד.

אלה יהיו מחזיקי הכוסות.

עכשיו בונים סביבם מכונית.

 

וכאן מגיע התיקון השני:

האמריקאים לא בונים מכונית.

הם בונים תא מטען שניתן לאכסן בו מטוס נוסעים בינוני, בונים תא מנוע בנפח דומה לשם הפרופורציה, במרכז בין שניהם תוחבים תא נוסעים זערורי, מכניסים כסאות (אם נשאר מקום, אל תשכח שכבר יש מחזיקי כוסות בפנים), ואת כל הקונסטרוקציה הענקית הזו שאורכה 5 מטרים מעמידים על ארבעה קפיצים שפירקו מעט כדורי, כדי ש"יהיה נוח".

 

התוצאה, נושאת מטוסים (כאמור, יש מטוס נוסעים בבגאז'), שגם מרגישה כמו ספינה. מתנדנדת כמו ספינה בים סוער, אוחזת כביש כמו שספינה אוחזת ים (כלומר - נוסעת באופן כללי לכיוון שרב-החובל כיוון אליו, אם מתחשק לה), אבל אסור לשכוח: הנוסעים מתפנקים כיוון שתמיד, אבל תמיד, יש ברכב אמריקאי מחזיק כוסות...

שניכם טועים.

האמריקאים לוקחים מערכת ישיבה 3+3 של סלון ביתי, ומוסיפים לזה מנוע, גלגלים ובגאז'.

אה, ומחזיקי כוסות. הם רצו בהתחלה לשים שולחן קפה, אבל מאחר והקפה יכול בנסיעה להישפך על הנוסעים (שאח"כ יתבעו את היצרן על מליארדי דולרים), שמו מחזיק כוסות, אבל אל דאגה, בשביל שאר הארוחה אפשר להשתמש בדשבורד בתור שולחן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין כמו אמריקאית שמנה עם 420QI מתחת למכסה ... ממש כמו בית שלם ונייד...! {פרט לדלק שעולה גםכן כמו בית שלם לכל נסיעה של 20 ק"מ :D

פורסם

אני מחזיק בפוקוס ליסינג שנוסעת נהדר ואוחזת בכביש ומביאה אותי ממקום למקום בבטחה. אבל באמריקאית, אני נהנה יותר, למרות צריכת הדלק הגבוהה במקצת והאחיזה הגרועה בסיבובים, אני מרגיש כמו נוסע שממתין בטרמינל אח"מ לטיסה הבאה. כורסאות העור המפנקות, שלל הפאר וכו' - התמורה שרכב אמריקאי נותן לכסף לטעמי גבוהה יותר - ואני מדבר על הרכבים המפוארים ולא על קוולירים וסאנבירד.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

בעיקרון אני איש של אמריקאיות והצי כולל:

2 בלייזרים

פורד אקספלורר

שברולט קאמרו

שברולט מאליבו שוול

אבל ישנה גם סטיה קטנה (והיא באמת קטנה ביחס ליאכטות והטנקים האמריקאים) טריומף ספיטפייר

אבל אין מה להשוות נוחות פינוק ופאר.

ככה שאמריקאית עם מנוע ענק , תא מטען שמכניס שתי יפניות או אירופאית וחצי בהחלט עושה לי את זה:-D

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

אני חושב שעם אמריקאית ישנה ומגרגרת אפשר להגיע לאחיזה גבוהה עם "השיפצורים" הנכונים, ואני יכול לקחת את האוטו של קובי(KOBYFS) לדוגמא, האוטו שלו יושב בסיבובים כמו דבק על הכביש והוא עדיין עם סרן מאחורה.....

חוץ מזה שעל הנוחות האמריקאית אין, אתה מרגיש שאתה יוצא מהכורסא בבית לכורסא באוטו ופשוט מחזיק הגה במקום להחזיק שלט של טלויזיה או משהו כזה...

חוץ מזה 2, העיצוב האמריקאי פשוט מדהים!

ד"א, יש גם אירופאיות יפות ונוחות, שלא תבינו לא נכון...:-D

פורסם

בשביל אחיזה קובי וויתר על כל הנוחות של האוטו

האוטו יותר קשה מקרטינג (הנמכות בולמים וכו )

חוץ מזה עם כל האחיזה שיש לו

הוא בחיים לא יצליח לעשות מסלולי גימיקנה ולהתחרות בפיזויים וכו (דוגמה )

 

Greenvald שרשמת QI התכוונת ל CID

 

מבחינת אמריקאיות\ אירופאיות

אני ישאר באמריקאיות

למרות שיש כמה אירופאיות שאני לא אתנגד שיהיה לי

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

דודי

תלוי באיזה ג`אמקינה..

בארץ המגרשים מאד קטנים ולכן גם הפניות ממש קטנות ולא רחבות

לכן גם רכבים אוחזים מאד כמו 306 מתקשים להתמודד עם 10ושאסי

בארה"ב ובשאר העולם AUTO X הוא על מגרשים ענקיים ככה שכל אוטו יכול לממש את הפוטנצייל הגלום בו ולא רק סיבובים שהאוטו מסתובב על עצמו :-P

 

בכל מיקרה אני בטוח שהZ שלי תתן פייט לא רע לצרפתיות\גרמניות \יפניות מודרניות אני מקווה לנסוע לנחשונים לבדוק את זה אחרי ההחלפה של הדסיקים והרפידות מקדימה.

דרך אגב אני חושב שזה אחלה רעיון ללכת ליום מסלול של רכבים ישנים\קלאסים

למי שמעוניין שיצור איתי קשר בפרטי וננסה לארגן משהו

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

נחשונים מתאים יותר לאירופאיות בגלל הישורות הקצרות וסיבובי הפרסה.

 

 

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
בשביל אחיזה קובי וויתר על כל הנוחות של האוטו

האוטו יותר קשה מקרטינג (הנמכות בולמים וכו )

חוץ מזה עם כל האחיזה שיש לו

הוא בחיים לא יצליח לעשות מסלולי גימיקנה ולהתחרות בפיזויים וכו (דוגמה )

 

Greenvald שרשמת QI התכוונת ל CID

 

מבחינת אמריקאיות\ אירופאיות

אני ישאר באמריקאיות

למרות שיש כמה אירופאיות שאני לא אתנגד שיהיה לי

כן טעות שלי :D

פורסם
בשביל אחיזה קובי וויתר על כל הנוחות של האוטו

האוטו יותר קשה מקרטינג (הנמכות בולמים וכו )

חוץ מזה עם כל האחיזה שיש לו

הוא בחיים לא יצליח לעשות מסלולי גימיקנה ולהתחרות בפיזויים וכו (דוגמה )

 

Greenvald שרשמת QI התכוונת ל CID

 

מבחינת אמריקאיות\ אירופאיות

אני ישאר באמריקאיות

למרות שיש כמה אירופאיות שאני לא אתנגד שיהיה לי

עוד מישהו ממסלולים :D MOI CAIF

פורסם

אמריקאיות... אירופאיות... עזבו אותכם בכלל- משאיות!!!:twisted:8):-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

רק אמריקאיות..לשייט באמריקאית משנות החמישים או הששים, חלונות פתוחים, בלי חגורה, גרררר

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ראובן ביצועים מדהימים

בכל מיקרה יש לי,נסיון רב במסלול בגלל עבר עם קארטים 2 פעימות.

אני חושב שעל הפרבלות אפשר להכנס עם פל קונטרה פל עם המון גז ביצאה

האוטו אמור לעוף קדימה :-D

אוקצור, תביא את ה ווט אני יביא את המרו יהיה שמח :-D

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אתם צריכים סה"כ להבין,שהאמריקאי הממוצע לא ביקש כלום מהמכונית שלו.

סה"כ הוא רצה לישון עוד שעה בדרך לעבודה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...