Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחף - אחלה כתבה !

 

מה שכן, ולדעתי "שכחת" אותו במאמר שלך: מכלול הבלימה ע"י בלם-יד

 

כתבת על כל המכלולים של בלימה רגילה שמבוצעת באמצעות משאבת נוזל בלמים וצילמת את המכלולים ברכב.

אם תוכל לציין (ואשמח!) את מכלול הבלימה של בלם היד באמצעות הכבל שאמור לבלום (או לנעול) את הגלגל.

 

לעולם לא הבנתי איך המערכת הזאת פועלת אם לא ראיתי שום דבר מלבד המשאבה והרפידות בבלמי תוף מאחורה.

ציינת את בכתבה את בלם-היד אך רשמת:

 

בלם היד:

....

הפעלת הבלמים באמצעות בלם היד שונה מהפעלתם באמצעות דוושת הבלם - לחיצה על הדוושה גורמת להפעלתם באופן הידרואלי ע"י נוזל הבלמים, אך משיכת בלם היד גוררת הפעלת הבלמים ע"י כבל.

....

מנגנון בלם היד מתוכנן כך שבעת הרמת ידית בלם היד, יופעלו הבלמים ולא ישוחררו עד לשחרור הנצרה שנמצאת על ידית הבלם.

 

איך משיכה של בלם היד משפיע ?

ע"י נוזל בלמים שבשאבה שנמצאת בבלמי התוף? או ע"י כבל אחר שלא ראיתי..

 

תודה מראש :)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שחף מוכר לי מתחילת התחברותי לפורום, כשהוא עוד היה נער צעיר(בחיתוליו), כבר אז הוא הפגין ידע מרשים, מוטיבציה, והקפדה על קוצו של יוד, וזה מתבטא היטב, בצילומים המודגשים בצבע, ועל המאמר המפורט, השפה הקולחת והרהוטה.

המובנת לכל "הדיוט" בתחום הרכב.

צביקה, תודה רבה!

אני רוצה להגיד שאני תמיד שמח לתרום מידיעותיי, קל וחומר בתחום האהוב עליי.

ומאמר זה הוא המעט שאני יכול לגמול לפורום הזה על הרחבת הידיעות וה'נסיון הטכני' שצברתי כאן על אף שלא נגעתי בשום דבר מעשית.

כמובן שגם על משקל "ואהבת לרעך כמוך", הייתי שמח לקרוא מאמרים מקיפים כשנכנסתי לפורום ולכן פרסמתי מאמר זה.

לעולם לא הבנתי איך המערכת הזאת פועלת אם לא ראיתי שום דבר מלבד המשאבה והרפידות בבלמי תוף מאחורה.

איך משיכה של בלם היד משפיע ?

ע"י נוזל בלמים שבשאבה שנמצאת בבלמי התוף? או ע"י כבל אחר שלא ראיתי..

אוהד, איני רוצה לפרט בנושא שאיני בקיא בו מספיק וגם אין לי תמונות להמחשה.

אשמח אם מישהו אחר ירים את הכפפה וירחיב את ידיעותינו בנושא.

 

BURZUM, תודה על ההארה החשובה.

 

שבוע טוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.


×
×
  • תוכן חדש...