Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה - מתי הרופא שלך קיבל את הרישיון שלו לעסוק ברפואה?

 

 

תשאל את הרופא שלך אם 4 שעות בדיסקוטק יהרסו לך את השמיעה ולו במעט. אם הוא יגיד לא, אני מציעה לך ללכת לרופא אחר...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שאלתי רופא אוזניים, האם שמיעת מוזיקה בעוצמה גבוהה מזיקה לאוזניים, והוא אמר לי שלא.

 

הוא אמר, שאם הרעש החזק, הוא רעש שנהנים ממנו ( מוזיקה ) אז כביכול אין נזק לאוזניים.

אך אם זה רעש אשר סובלים ממנו , כגון טרקטורים, מקדחות וכדומה, אז יש פגיעה באוזניים.

 

תחליף רופא אוזניים. הוא כנראה לא רק לא חכם במיוחד, אלא גם רופא גרוע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

speedseeker

השמיעה שלי בסדר גמור :) תודה.

 

אומנם הבאס שהרכב שלי מוציא מאפיל על כל רעשי החוץ שהכרתי עד עכשיו , כולל צופרים וסירנות

אבל התדרים הם כל כך נמוכים שהדבר היחיד שמושפע אצלי זה הריאות:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
יש לי שאלה - מתי הרופא שלך קיבל את הרישיון שלו לעסוק ברפואה?

 

 

תשאל את הרופא שלך אם 4 שעות בדיסקוטק יהרסו לך את השמיעה ולו במעט. אם הוא יגיד לא, אני מציעה לך ללכת לרופא אחר...

נראה לי שהרופא שלו מאמין במה שאני כתבתי בתחילה- שהכל תלוי ברמות האנדרנלין בגוף.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אז זהו - שיש הבדל בין להאמין לבין עובדה. ואחרי התייעצות קטנה עם הרופאה הביתית, גם היא לא מסכימה. האדרנלין לא משנה את העובדה שהרעש מהמקור בעצמות חזקות על אף שהן "נעימות" מזיקות לאיברי החישה באזניים. אמנם אין מהן השפעות פסיכולוגיות (עצבנות, עייפות וחוסר ריכוז), אבל ההשפעות הפיזיולוגיות עדיין קיימות.

 

זה כמו לומר שלמזוכיסטים לא נגרם נזק ממקורות כאב חזקים על אף שהם נהנים ממנו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אז איך את מסבירה שיש אנשים שחושבים חיובי והצליחו להחלים ממחלות קשות ללא טיפול?

הכל בראש- מי ששומע ונהנה לא יסבול. מי שסובל גם האוזניים שלו סובלות.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני לא. זו גם לא הייתה הכוונה שלי להסביר. ואין שום קשר בין מחט לתחת...

 

אנחנו מדברים על מקורות לבעיות שמיעה ולא על פתרונות לא ידועים למחלות שלא תמיד ידועים בהן כל הגורמים...

 

 

אז יש לי שאלה אליך לשם ההדגמה - אחרי שאתה יוצא ממועדון עם מוזיקה מצויינת שאתה אוהב ששמעת בווליום גבוה במשך כמה שעות - אין לך צלצולים באזניים?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

חבר'ה,

 

תודה רבה על העצות ועל התשובות, אני אקח הכל לתשומת ליבי.

 

אני אקפוץ לרופא אף, אוזן וגרון בהזדמנות, לבדוק שהכל בסדר.

 

נ.ב

 

לשמוע את ההופעה של מטאליקה עם הפילהרמונית ב S&M עם ווליום נמוך, זה לא אפשרי, לפחות לא אצלי :)

פורסם
אני שאלתי רופא אוזניים, האם שמיעת מוזיקה בעוצמה גבוהה מזיקה לאוזניים, והוא אמר לי שלא.

הוא אמר, שאם הרעש החזק, הוא רעש שנהנים ממנו ( מוזיקה ) אז כביכול אין נזק לאוזניים.

אך אם זה רעש אשר סובלים ממנו , כגון טרקטורים, מקדחות וכדומה, אז יש פגיעה באוזניים.

 

LOLOLOL. זה כל מה שיש לי להגיד! :lol:

אם הייתה לי היכולת - הייתי שולל לו את הרשיון.

 

אגב:

3dB = הכפלת כמות האנרגיה

10dB = הכפלת עוצמת השמע כפי שהיא נתפסת ע"י בני אדם (גם אומדן עוצמת השמע כפי שהיא נתפסת ע"י בני אדם הוא לוגריתמי ולא לינארי).

 

לבחור עם הצפצופים באוזניים, וגם לפותח השרשור, אני מציע לכם לקרוא קצת על טנטון:

http://www.o-zen.com/home/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2482&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=c3123971762c3dc429466c38f7eeb0e5

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

עזבו אתכם שטויות.

תמיד שאני הולך למועדון, לא משנה מה, תמיד אני לוקח איתי חתיכת צמר גפן.

לפני שאני נכנס דוחף חתיכה לכל אוזן, וכל המסיבה אני בסבבה :)

 

אתם בטח שואלים למה אני עושה את זה.

כי עד היום אני שומע צפצופים באוזניים, סתם דוגמא גם כשאני הולך לישון והכל שקט אני שומע.

הכל בגלל מסיבה אחת במועדון אחד שמשם הלכו לי האוזניים.

 

עשיתי בדיקת שמיעה והשמיעה שלי לא נפגעה ויש לי 100 אחוז שמיעה.

אבל כשאני הולך לישון זה משהו אחר לגמרי.

 

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הכל בראש- מי ששומע ונהנה לא יסבול. מי שסובל גם האוזניים שלו סובלות.

 

אם אתה באמת מאמין בזה - אשרייך.

 

הכחשה עצמית במיטבה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
עזבו אתכם שטויות.

תמיד שאני הולך למועדון, לא משנה מה, תמיד אני לוקח איתי חתיכת צמר גפן.

לפני שאני נכנס דוחף חתיכה לכל אוזן, וכל המסיבה אני בסבבה :)

 

מומלץ ורצוי, גם לנהגי פורמולה 1 ואופנוענים.

אגב, כדאי שתעבור לאטמים אמיתיים - זה יותר נוח מצמר גפן ועולה גרושים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אפשר לקנות אטמים מסיליקון בזול בסופר פארם! יותר טוב מצמר גפן.

 

אני הזמנתי לא מזמן אטמים של מוזיקאים מהסוג Elacin ER15 (מפרט). לוקחים מידות בארץ ואז מכינים לך את האטמים בחו"ל.

היתרון שלהם על אטמים רגילים הם שההנחתה לא פוגעת בהענות התדרים, ולכן הסאונד עדיין נשמע מאוזן - כאילו הנמיכו את הווליום של המוזיקה.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ובנימה זו,שאלה למי שיש לו ניסיון.

 

חלקכם יודעים וחלקכם לא,אבל אני אעבוד בקרוב מאוד עם מטוסים ואהיה קרוב מאוד למנועי סילון מופעלים,

המפקד שלי אמר לי שיהיו אטמי אזניים זמינים כל הזמן,השאלה היא האם האטמים האילו יספיק(עוד לא ראיתי את האטמים המדוברים,האמת,שאני מניח שהתשובה ברורה... אני מניח שהצבא לא יספק לי אטמים כמו שצריך כי-זה הצבא,מה לעשות:?)?

האם מומלץ לדעתכם לקנות אטמים בכסף שלי?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

כן, הם יספיקו, אבל מנסיון, הם אף פעם לא יהיו זמינים ברגע הנכון. חוץ מזה, בחה"א

ובתע"א האטמים הם חד-פעמיים, וזה לא כיף להשתמש בהם פעם שניה אחרי שהוצאת

אותם מהאוזניים עם הידיים מלאות הגריז שלך (שוב, מנסיון). :-(

 

אם יהיה לך מפקד טוב, הוא ידאג להשיג לך אטמים מסיליקון עם שרוך וקופסת נשיאה

צמודה שנתלית על המדים, כך שהם תמיד יהיו חלק מהפק"ל מבלי שתרגיש. לצערי, אין

הרבה סיכוי שזה יקרה. אני הייתי צריך לעשות עסקאות חליפין בין 3 בסיסים שונים ע"מ

להשיג לחיילים שלי אטמים כאלה. פשוט כי בצבא הכל מסובך, אפילו אטמים שעולים 15

ש"ח בסופרפארם הם מצרך נדיר ונחשק, סמל סטטוס ואינדיקטור לרמת ה"קימבון" שלך.

 

דבר איתי בפרטי ונדאג לך למלאי של אטמים כאלה, נשארו לי הרבה מתקופת הצבא.

בלי קשר, כן, כדאי להשקיע מכספך אם אתה מגיע למצבים כאלה בעתיד. אל תשאיר

את כל העבודה לצבא, תפעיל שיקול דעת ותדע לדאוג לעצמך, במיוחד בפן הבטיחותי.

בתקופה שהייתי בחה"א היו לי כמה מקרים של סירוב פקודה על רקע הנושאים האלה

בדיוק - ציוד בטיחות לקוי או העדרו באופן כללי. אף אחד מהמקרים הנ"ל לא הגיע אף

למשפט, שלא לדבר על עונש כלשהו. בסופו של דבר, בחה"א השיקול הבטיחותי מנצח.

 

הסיבה שאני מתעקש לספר לך את זה, היא שיש לי הרגשה שהנושא הזה עוד יעלה על

סדר היום במהלך השירות שלך. המקצוע שאתה נכנס אליו הוא רציני ביותר, ואין שם מקום

להססנות או ספק בתחומים כאלה. היחס שלך לנושא הבטיחות בעבודה הוא חלק קריטי ברמה

המקצועית שלך ובאיכות העבודה שתפיק בסופו של דבר. זה שהתחלת לשים לב לדברים כאלה

כבר עכשיו מרמז על מה שעתיד לבוא. בקצב הזה, מטוסי השחף ימשיכו לטוס גם בעוד 20 שנה...

 

8)


×
×
  • תוכן חדש...