Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הייתי אומר אגרסיביות. כשאתה שומע בווליום גבוה אתה לא שומע איך המנוע מתאמץ, וחושב שיש לו עוד לתת, לוחץ עוד ועוד, עד שאתה רואה שאתה על 100 בכביש של 70.

 

לא יודע איך זה אצלך, אבל מוזיקת רוק טובה מעלה אצלי את האדרנלין.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמיר.

 

אני עובד בצוות של הגבר ותאורה, בין השאר באולם אירועים, מעל 85 דציבל נותנים קנס למפעילי המקום (כך זה בכל האולמות והגנים, מי שחורג מסתכן).

 

כנראה שעוד לא נפלתם קורבן לחברים הידידותיים שאם אתה חורג מ85DB הם לא מדברים איתך אפילו, מגיעים למפסק הראשי ומפילים את החשמל בכל האולם.

GS300.

פורסם

בעיקרון!! 85DB. לפי החוק. יש מערכת שבודקת עוצמה. ועם יש חריגה היא מפסיקה את החשמל לשקע מסויים.

 

אבל בהמון מקומות DJ שמגיעים וחברות ההגברה לא מתחברים לשקע שמחובר למערכת הזו בגלל שהם חורגים. ולכן למערכת אין השפעה.!

אבל! מה שעושים בהמון אולמות וחתונות. במהלך הריקודם יש ווליום טיפה גבוה. באוכל נמוך. ואז אחרי השעה 11 או 11.30 תלוי בתנועת האורחים. הוליום עולה. עד השעה הסוף. כי נשארים רק המבלים שרוקדים ולא המבוגרים שלהם לרוב מפריע הווליום.

 

לגביי מה פוגע לך בשמיעה.

תלוי איזה ווליום. ואיזה תדר. אתה יוכל לשמוע תדרים מסויימים יותר חזק מבלי לפגוע. לעומת תדרים אחרי.

אבל כמו שאמרי לפני. זה תלוי באיזה עוצמה! יצא לי לשמוע באוזניות 30 דקות. ולהיות עם כאבי אוזניים שעה אחרי זה.

ולשמוע ברכב שלי על פול ווליום שעה. ולא יכאב לי טיפה.

ולכן השאלה לאיזה ווליום כל מערכת מסוגלת להפיק.

 

בכללי. עם יש לך צילצול או זימזום באוזניים. או מרגיש סחרחורת כמה דקות אחי שמיעה. אז שמעת בווליום גבוה מדיי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ברגע שאתה מכבה את המוזיקה ומתחיל לשמוע צלצולים באוזניים, אתה צעד קרוב לפגיעה חמורה בשמיעה:)

 

לי עוד לא קרה שחוויתי צלצולים באוזניים , וגם זה עם בומבות ברכב:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני זוכר שיצאתי ממועדון ברחובות בסביבות השעה 5 בבוקר אחרי מסיבה כל הלילה ומרוב שהמוזיקה הייתה חזקה השמיעה שלי ושל החברים שלי כ"כ נפגעה שבקושי שמענו אחד את השני. ממש ממש גרוע. חבל שהלכתי.

 

 

עכשיו אני שומע כרגיל, אבל ישר אחרי המסיבה הרגשנו ממש על הפנים, צלצולים באזניים זה לא מילה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

משפט של המרצה שלי בקורס מבוא לאיכות הסביבה כשדיברנו על זיהום רעש (קיים דבר כזה):

 

"יש אנשים שאומרים לי שהם התרגלו לווליום הגבוה בדיסקוטקים ושהוא לא מפריע להם - אין דבר כזה, הם פשוט מתחרשים"

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

כן יוליה אני יודע שהמוזיקה הייתה גבוהה מדיי והיא פגעה לי בשמיעה במידה מסוימת. הווליום הגבוה היה סיבה מספיק טובה לא ללכת למסיבה הזו. תאמיני לי שאף אחד כאן לא רוצה להתחרש.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

בשנה האחרונה מדי פעם קורה לי שאחרי שאני שומע בווליום עצום[בבית,באוטו,במועדון] אז שעה אחרי שאני מפסיק לשמוע בעוצמה אז יש לי קצת צילצולים באוזניים,אאני לרוב חשוף קבוע לסביבות עבודה של 97DB ועד ל125DB ולפעמים גם יותר[שלא נדבר על מוזיקה באוטו בבית ובמועדון.:|

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
בשנה האחרונה מדי פעם קורה לי שאחרי שאני שומע בווליום עצום[בבית,באוטו,במועדון] אז שעה אחרי שאני מפסיק לשמוע בעוצמה אז יש לי קצת צילצולים באוזניים,אאני לרוב חשוף קבוע לסביבות עבודה של 97DB ועד ל125DB ולפעמים גם יותר[שלא נדבר על מוזיקה באוטו בבית ובמועדון.:|

 

תקשיב - אתה הורס לעצמך את השמיעה יום יום. אני מקווה מאוד בשבילך שאתה עובד עם אוזניות או לפחות אטמים.

 

אין לי ספק שבגלל רמת חשיפה גבוהה מאוד השמיעה שלך כבר הספיקה להיהרס ותמשיך להיהרס.

 

תמנע מעצמך את זה!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תודה רבה על הדאגה ,נזק כבר נעשה והדבר היתגלה לי בבדיקת שמיעה האחרונה ויש לי ירידה של כ10 אחוז בשמיעה בתדר חיתוך של 600HZ.עד היום לא עבדתי עם אוזניות ועכשיו אני עובד עם אוזניות,כמו כן התחלתי להוריד את המינון ווליום בבית,ברכב וכמו כן התחלתי ללכת יותר לפאבים מאשר למועדונים[למרות שבפאבים גם יש מוזיקה רועשת לרוב אבל ברמה הרבה יותר נמוכה מאשר במועדון].

אגב באוזן ימין יש לי ירידה בשמיעה לעומת אוזן שמאל.[עוד משהו שהתגלה לאחרונה ]

חברה כאחד דפוק שכבר הרס מיכולת השמיעה שלו-קחו את העניין ברצינות ותתחילו לשמור על האוזניים שלכם ותבדקו היטב את סביבות העבודה שאתם שוהים בהם ביום יום ותתמגנו בהתאם.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מה לגבי מכות חדות וחזקות של רעש? כמו לדוגמא בעת פירוק של נשק (למי שמכיר)?

 

לפעמים כשהאוזן בזווית מתאימה ויש לא רחוק ממנה מכה חדה של רעש אז מקבלים מין זאפטה כזאת של רעש לפעמים אפילו עד למצב של לשים אינסטנקטיבית יד על האוזן בשביל למנוע את הרעש.

 

אני בטוח שהבנתם על מה אני מדבר, כמה זה פוגע בשמיעה?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא יודעת כמה דציבל זה פריקת נשק אבל מכה של 120DB תכאב כי זהו סף ההרגשה של האוזן. לשם ההבהרה - מנוע סילון מייצר צלילים בעצמה של 140DB - כואב (מניסיון...)

 

הבעיה מתחילה כשאתה נחשף אמנם לעצמות חלשות יותר אבל למשך פרקי זמן ארוכים יותר וללא מנוחה בין פרקי הזמן שבו האוזן שלך מתאמצת.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

למה להרחיק עד מטוסי סילון,במגרש שלנו בפורום אודיו במפגשים/בתחרויות שמתקיימים ישנם אנשים בעלי מערכות SPL אשר מיצרות מעל ל140DB[לי למשל לא מעט יצא לשבת בכמה וכמה רכבים שכאילו ו10 דקות בעוצמה מלאה הספיקו לגרום לי לצילצולים למשך אותם יומיים באים].

שורה תחתונה ,להשים לב טוב בנוגע לחשיפה למקורות רעש גבוהים וכאשר מדובר במקומות קיצוניים אז להצתייד באמצאי מיגון[גם לקיצוניים בנינו שאוכלים SPL].

עוד 20 שנה אנחנו נשלם על זה אם עכשיו נזלזל.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...