Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

SS-2

 

לא באמת חשבתם שהמצב הזה ישאר הרבה זמן, נכון ?

סבסטיאן לואב מסיים את הקטע השני כשהוא ראשון ולוקח את ההובלה בראלי - 12 שניות וקצת לפני דני סורדו , 12.7שנ' ליתר דיוק.

לאחר שחצה את קו הסיום של הקטע אמר לואב כי הקטע השני היה פחות "טריקי, ומסוכן מהקטע הראשון, דבר שאיפשר לו לתקוף יותר. את התוצאות רואים בשעון.

סורדו סיים שני את הקטע השני בן -17 הק"מ עם רכב קליל יותר , הוא איבד בסוף הקטע הראשון חלק מהפנסים שלו...

הירבונן שוב שלישי אבל הפער לקראת מחר בין סיטרואן לפורד נפתח כבר לחצי דקה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התוצאות, נכון לעכשיו

 

1- ס.לואב - סיטרואן - 23:38.4

2- ד.סורדו - סיטרואן - +12.7 שנ'

3- מ.הירבונן- פורד - + 44 שנ'

4- כ.אטקינסון - סובארו +58.6 שנ'

5- פ.דובאל - פורד + 1:13.5 דק'

6- פ.סולברג- סובארו + 1:15.6 דק'

7- ג'.גאלי - פורד + 1:26.1 דק'

8- ט.גרדמייסטר - סוזוקי- 1:58.6 דק'

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ומה צפוי מחר ?

סה"כ 6 קטעים מיוחדים שהם למעשה 3 קטעים שחוזרים עליהם פעמיים.

 

הקטע הראשון , SS-3 , עשרים ותשע וחצי ק"מ של סיבובים טכניים , לפי הנווטים מה שיקבע שם זה האומץ והצמיגים, הקטע הזה הוא גם SS-6 בלופ השני.

הקטע השני , SS-4, קטע טיפוס קלאסי עד לגובה של 1440 מ' , כביש רחב יחסית ומהיר , 16 ק"מ ו-300 מ' , SS-7 בלופ השני.

הקטע השלישי , SS-5 , המשכו של הקטע הקודם, בעבר שני הקטעים היו קטע אחד ארוך, צר יותר ומפותל , בחלקו בעל אספלט

שבור , בפעם השנייה שהצוותים יעברו שם , SS-8 יהיה חשוך ומעניין.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ובצד הכותרות של ה-WRC יש גם חדשות מעניינות.

 

אוליבר בורי, נהג ראלי שוויצרי הביא לראלי מונטה-קרלו את הדגם החדש של הסובארו אימפרזה , אמנם רק GP-N אבל בכל זאת זוהי הבכורה הרישמית התחרותית של המכונית.

 

 

דובי

 

יובל - עכשיו תורך...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
מעניין מה ההיגיון מאחורי ביטול החומר נגד תקרים.

 

לגבי הצופים לפחות - עדיף לנו שהנהגים יהיו עסוקים בלתת את הכל כל הזמן, ולא לחשבן אם הנהיגה שלהם יכולה לגרום פנצ'ר. לא ?

חלק גדול מהעניין הוא לשנות את סגנון הנהיגה של הנהגים על הכביש, בעיקר לגרום להם להפסיק לעשות את מה שנקרא ""ditch hooking כלומר לגרום לנהגים להפסיק לרדת מהדרך ולחתוך סיבובים, כיוון שהדבר גורר המון לכלוך ואבנים על הדרך, מאיט את השאר ואף גורם לפאנצ'רים בקטגוריות הנמוכות שנוסעות לאחר התותחים הכבדים. ברגע שהם יפחדו מתקרים, הם יתחילו לנהוג על הדרך ולא נראה את החיתוכים האלימים והגיצים שיוצאים ממגיני הגחון.

פורסם

מצטער על חוסר העדכון אתמול - יום הולדת לבת שלי...:lol:

 

בכל מקרה לצרפתי שלנו זה ממש לא הפריע להמשיך במלאכה ולאחר דומיננטיות הוא סיים את יום שישי בהפרש של כמעט דקה מדני סורדו שממוקם שני אבל סבל בסוף היום מבעיות מכניות ב-C4 שלו, בעיות דיפרנציאל והוא אפילו אמר שאת הקטע האחרון , SS-8 הוא עשה עם הנעה רק ב-2 גלגלים.

 

הירבונן ממוקם שלישי רק חצי דקה מסורדו והוא כבר הודיע שהיום, שבת, הוא מתכוון לתקוף בכוונה לתפוס את המקום השני.

פטר סולברג צבר בעיות באימפרזה שלו - קודם צילינדר אחד במנוע החליט שהוא שובת (פעם אמרו שסובארו זה הרכב הכי אמין בישראל ) ולאחר מכן האוטו לא הניע בזינוק לקטע האחרון של היום , סולברג ממוקם שישי 3 דקות וקצת אחרי לואב.

מי שכן מוכיח שסובארו עדיין בתמונה ויכול לכוון לפודיום הוא כריס אטקינסון האוסטרלי שממוקם רביעי אחרי הירבונן.

 

פרנסואה דובאל מוביל את קבוצת סטובארט-פורד ואולי מוכיח שמגיע לו יותר מ"ביקור" וחוזה חד-פעמי למונטה-קרלו, הוא חמישי כרגע . גאלי עם הפורד הנוספת נמצא שביעי.

 

אבל שימו לב ללאטבלה- הוא איבד ים של זמן בעקבות הפנצ'ר ביום הראשון וכבר ממוקם תשיעי , אמנם כמעט ב-7 דקות פיגור אבל יש עוד יומיים של נסיעה והכל יכול לקרות.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

היום החל .

 

סטובארט-פורד של דובאל וגאלי החלו את היום בצורה מהוססת משהו ולאטבלה סובל מבעיות הידראוליות ברכב אבל מה שהכי מרמז על שינוי אולי בטבלת הדרוג היא העובדה שבקטע ה-10 הסיטרואן של סורדו החלה להוציא עשן כבד וכנראה שמגדש הטורבו שבק חיים שם .

 

כעת הם יוצאים ל-SERVICE אז מצורפות תמונות בכדי שתהנו קצת מהצבע.

 

 

דובי

1.jpg

2.jpg

3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

סיטרואן הוציאו כרגע הודעה רישמית -

 

דני סורדו פורש מהראלי לאחר שנתגלתה תקלה במנוע, כנראה בטורבו, 7 ק"מ בתוך בקטע השלישי של היום וממש לפני חניית הטיפולים.

סורדו שהוליך ב-30 שניות על הירבונן במקום השלישי יגרר עם המכונית חזרה ואז יוחלט באם להחזיר את המכונית מחר תחת חוקי הסופר-ראלי.

 

בהחלט מכה קשה לסיטרואן ולו רק בגלל העובדה שראלי מונטה-קרלו, כמו שאר מרוצי האספלט, נחשבים למגרש הביתי שלהם ששם הם יכולים לצבור מקסימום נקודות לאליפות היצרנים.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

סתם נקודה מעניינת לגבי סוזוקי.

 

PG ממוקם כרגע במקום השמיני לאחר פרישתו של סורדו , בתוך הניקוד, ויותר מזה.

בקטע האחרון , SS-11 הוא עשה זמן של 2:22.10 אמנם איטי מלואב ב-8 שנ' אבל יותר מהיר מלאטבלה, הנינג סולברג ומבן-קבוצתו גרדמיסטר.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-12 והראלי ממשיך לגבות את קורבנותיו.

 

ההתאוששות של לאטבלה מסתיימת עם מתלה שבור בקטע , בזמן שהיה מדורג עשירי.

 

SS-13

 

הנצחון הראשון לנהג שאינו מצוייד במכונית צרפתית בראלי בקטע מיוחד בראלי נופל בחיקו של כריס אטקינסון , הוא עושה את הקטע ב-10 שניות מהר יותר מאשר לואב.

אטקינסון ממוקם כרגע במקום השלישי בדרוג הכללי . גם בשנה שעברה ניצח אטקינסון את הקטע הזה .

סולברג נמצא כרגע במקום החמישי .

 

 

SS-14

לואב חוזר לנצח , הוא מהיר ב-2 שניות מהירבונן .

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

להיום כולם סיימו והולכים לצפות ב"ראלי עולמי" בערוץ-1 בשעה 18:00...:lol:

 

1- ס.לואב - סיטרואן - 2:50:38.8 שע'

2- מ.הירבונן- פורד- +2:10.06 דק'

3- כ.אטקינסון - סובארו+ 3:02.6 דק'

4- פ.דובאל - פורד + 3:22.7 דק'

5- פ.סולברג- סובארו + 4:11.8 דק'

6- ג'. גאלי- פורד + 7:39.7 דק'

7- קואווק - פיג'ו + 8:19.7 דק'

8- אנדרסון - סוזוקי +9:31.8 דק'

9- ה.סולברג- פורד +11:17 דק'

10- גרדמייסטר - סוזוקי - 11:23.4 דק'

 

שימו לב לצמד הסוזוקי !!!

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
לסלי המוס הזה נמצא בשוק החופשי כבר יותר מ30 שנה עוד בהיותי בארהב השתמשנו בו, הוא מגיע בספרי שמתחבר לגלגל ונכנס בלחץ לתוכו, הוא דומא לקצף גילוח, והוא דביק וסותם חורים קלים של כניסה ויציאה של חומרים חדים.

 

 

בברכה זלמן

 

זלמן

לדעתי טעות בידך.

לפי מה שראיתי ביורוספורט מגובר בעצם במעין פנימית ספוג/גומי שמתכווצת מלחץ האויר וכהאויר בורח אז הוא מתנפח וממלא את החלל (צבעו שחור).

מקצוענים, תקנו אותי אם אני טועה.

 

ושימו לב ללואב שצועד לניצחון שישי ברציפות של הראלי הזה...מלך, כבר אמרתי?

מישל, לאן נעלמת?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
...

ושימו לב ללואב שצועד לניצחון שישי ברציפות של הראלי הזה...מלך, כבר אמרתי?

...

לסלי

 

 

אני לא בטוח שאתה צודק.

ב-2006 גרונהולם ניצח במונטה...התכוונת ל-5 נצחונות בראלי ובכך להפוך לנהג המוצלח ביותר בתולדות הראלי הזה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...