Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי סיאט קורדובה דיזל שנת 2000

לפני שבוע לחצי קצת עם הרכב והגעתי ל4וחצי טורים ופתהום מד הטורים שלי הפסיק לעבוד ומנורת שמן התחילה להבהב.

לקחתי את הרכב למוסך, בדקו לי חצי שעה את המנוע ,המוסכניק אומר לי זה לא מנוע אלה לוח שעונים.

מה זה יכול להיות?

 

(הוחלף מנוע לפני חודש וחצי)

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

כן הבעיה בלוח השעונים.

בפולקסווגן, ואולי במכוניות נוספות, שעון הטורים אחראי גם על הפעלת נורית לחץ השמן. כאשר שעון הטורים לא עובד זה כאילו שהסוויץ' פועל והמנוע כבוי, ובמצב כזה נורית לחץ השמן מהבהבת.

פורסם

מישהו אולי מכיר מקום טוב וזול לתקן את הבעיה?

 

תודה .

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

  • ספונסר פורום
פורסם

בשנת 2000 יש שני סוגים של מנועי דיזל ,הדגם היוצא

קורדובה ישנה מצויידת במנוע 1Y משאבת הזרקה מכנית עם כבל גז

ועם חיישן סלד מותקן עליה (בין יציאת הצינורות מהמשאבה)

במקרה ויש לך את המנוע הזה עליך לוודא כי החוטים של החיישן הזה

לא נקרעו או שהבידוד שלהם התפורר והם נוגעים אחד בשני(מאד שכיח)

במקרה ויש לך קורדובה מהמודל החדש -מנוע AGP משאבת הזרקה אלקטרונית

ללא כבל גז,במקרה כזה קריאת סיבובי המנוע מגיע מחיישן סיבובי מנוע שמותקן

על בלוק המנוע ,במקרה כזה צריך לחבר סורק ולקרוא תקלות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רק מוסיף : בכל מקרה על פניו לא נראה שמדובר בתקלה מהמנוע כי לא משנה מה קורה עם לחץ השמן - מד הסלד לא אמור להשתנות

פורסם

תודה רבה על התגבות.



 

בלחיצת גז אורכה במקום פתהום הטרים קופצים ומתחילים לעבוד ,אחרי שיחרור הגז הטורים נופלים למטע עד לאפס ונידלקת מנורת השמן(מהבהבת)

 

המונוע הוא y1

 

 

אני רוצה מחר ללכת לבדוק את זה אצל בעל מקצוע,

מישהו אולי מכיר מישהו בסביבת ראשון ?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם
בשנת 2000 יש שני סוגים של מנועי דיזל ,הדגם היוצא

קורדובה ישנה מצויידת במנוע 1Y משאבת הזרקה מכנית עם כבל גז

ועם חיישן סלד מותקן עליה (בין יציאת הצינורות מהמשאבה)

במקרה ויש לך את המנוע הזה עליך לוודא כי החוטים של החיישן הזה

לא נקרעו או שהבידוד שלהם התפורר והם נוגעים אחד בשני(מאד שכיח)

.

 

אתה יכול בבקשה להסביר לי איפה בידיוק זה נמצא על מנת שאוכל לבדוק את העניין עם הכבלים בעצמי.

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

×
×
  • תוכן חדש...