Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בעבודה הנוכחית שלי אני צריך לדעת את תל-אביב בע"פ, ואני אפילו לא יודע איפה זה דיזינגוף.

 

מבחינת תוכנות ניווט אני מכיר ויודע את היתרונות והחסרונות של כל התוכנות, אבל במכשירים עצמם אני לא מבין כ"כ.

 

אז מי ממליץ ? Mio HP Asus דגמים ספציפיים בבקשה

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

משולב טלפון סלולרי או לא ?

לי יש נסיון רק עם כאלה משולבי טלפון, ואז הכל אותו דבר ממילא, כולם מריצים אותן התוכנות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
משולב טלפון סלולרי או לא ?

לי יש נסיון רק עם כאלה משולבי טלפון, ואז הכל אותו דבר ממילא, כולם מריצים אותן התוכנות.

 

 

לא משולב, רק PDA או נווט יעודי

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

לי יש Mio C310.

נחשב כבר למכשיר ישן אך עושה את עבודתו נאמנה (טפו טפו).

אפס תקלות, ניווט קל ונוח לתפעול גם עם אצבעות שמנות כמו שלי.

 

המכשיר פשוט יחסית ומכיל בנוסף לתוכנת הניווט (MioMap) גם נגן MP3 ותוכנה להצגת תמונות (לא עשיתי בהם שימוש מעולם ולכן אין לי שום דעה לגביהם).

 

המכשיר מגיע עם זרוע ואקום ומתאם אחיזה יעודי למכשיר, מטען ביתי + מטען לרכב ותכנת ניווט ע"ג כרטיס SD חיצוני.

 

אני מבסוט ממנו מאוד, היה לי נסיון עם מכשיר מיו מהדור הראשון (Mio 168rs) והוא היה נורא!, תתרחק ממנו.

אני מאמין שמתצא את ה-C310 די בזול מאחר והוא נחשב ישן יחסית.

 

בהצלחה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

ה 350 הוא מכשיר טוב ואמין אבל הסוללה שלו לא מחזיקה הרבה זמן. אם הוא מחובר למטען ברכב (מסופק עם המכשיר) אז אין שום בעיה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אכן נשמע ונראה טוב, אבל הוא מתומחר ב1900 שקל בזאפ, שזה אומר שאפשר בערך להשיג אותו ב1500, סכום גבולי בשבילי.

 

אגב הוא מגיע עם תושבת לרכב, מטען 2GB ושאר הפיצפקעס כלול בחבילה ?

 

שבת שלום

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

בעיתון ממון של שישי בידיעות אחרונות יש סקירה על GPS.

הכי טוב- השרות של מירס. זמן נסיעה של 28 דקות לפי הוראות המכשיר בלבד.

אחריו אורנג' עם 30 דקות נסיעה.

מיו C520 עם 35 דקות.

הגרועים

פלאפון 43 דקות.

סלקום 60 דקות.

איתוראן 75 דקות.

gps2go עם 68 דקות.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אכן נשמע ונראה טוב, אבל הוא מתומחר ב1900 שקל בזאפ, שזה אומר שאפשר בערך להשיג אותו ב1500, סכום גבולי בשבילי.

 

אגב הוא מגיע עם תושבת לרכב, מטען 2GB ושאר הפיצפקעס כלול בחבילה ?

 

שבת שלום

 

 

 

מגיע עם ערכת ACCESSORIES נדיבה ביותר, כולל תושבת לרכב, מטען רכב וכל מה שצריך.

 

אני לא מאמין שתשיג אותו ב1500, אבל אם כן - הרווחת בגדול.

אני קניתי אותו לפני שנה בכמעט 3000 שקל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רפי, מה היית אומר על ה350 או ה360 של מיו שהם יחסית חדשים ? מכיר ?

 

יש לנו מיו 350. המכשיר בסדר, אבל לפעמים לוקח לו זמן רב למצוא את הלויינים. לפני שאתה קונה תנסה.

לפי היצרן ה360 שופר, אבל כמובן צריך לבדוק.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

ממליץ על IPAQ (HP) rx5940.

אני מרוצה מהמכשיר, אמין וסוללה מאוד טובה.

 

הבנתי שלמיו יש הרבה בעיות עם הסוללות וריסטים רבים. שירות של רונלייט על הפנים, הרבה תלונות יש בפורומים מחשבי כף יד.

 

בהצלחה:wink:

×
×
  • תוכן חדש...