Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו 2001 בעיה במנוע?


tamash
שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי בעיה בפונטו שגיליתי אותה ממש במקרה. כשהלכתי למוסך להחליף מים ברדיאטור המוסכניק אמר שהמנוע לא עובד כמו שצריך ורק 3 מתוך 4 הבוכנות עובדות ולכן צריך להחליף חוטים ופלאגים כדי להמנע מנזק גדול יותר למנוע , כשהוא הוציא את הפלאגים הוא ראה שיש שמן בפלאגים ואמר שאין מה לתקן ,שם לי פלאג אחר במקום הישן שהוציא ונפרדו דרכינו.

לאחר ה"טיפול" שלו האוטו רעד כמו מטורף והלכתי למוסכניק אחר הוא כבר עשה טיפול מקיף יותר (טיפול 10000) והחליף חוטים ופלאגים ושם אטמים בכדי למנוע את כניסת השמן לתוך הפלאגים.

השאלה שלי (מופנית למי שבאמת מבין...) היא האם באמת ימי המנוע קצרים (משום מה אמינות המוסכניק הראשון מוטלת בספק...) או שתמיד בק"מ של 130000 בפונטו מתחיל מצב כזה ואפשר למשוך ככה עוד 20000 ק"מ? מהי עלות החלפה של מנוע והאם שווה את ההשקעה (הבעיה תפתר ואוכל לנסוע עם האוטו עוד כברת דרך)?

יש לכם המלצה למוסך אמין ומקצועי שיכול לייעץ לי בעיניין באיזור הדרום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אתה לא צריך להחליף מנוע כול כך מהר ..

 

מהיכן יש לך נזילת שמן שנוזלת לפלאגים?

 

ופונטו יכולה לנסוע גם 250 אלף

רק צריך לדעת לטפל ברכב כמו שצריך.

 

מה המצב של הרכב עכשיו ?נוסע?מאבד שמן ? רעידות? .

 

 

אסי

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת מה המצב לאחר שהלכת למוסכניק אחר שעשה טיפול (טיפול 10000). אין מצב שהוא החליף לך אטמים כדי למנוע כניסת שמן לתוך הפלגים. למעשה אסי כבר שאל את השאלות הרלונטיות.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה שלך לא ברורה

 

תנסה לפרט יותר לגביי מצב הרכב וכרגע ומה הוא עבר..

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נשמע כאילו הלכת למוסכניק שאוחז בדעה שאין דבר כזה פיאט עם 100K. אני מציע להחליף מוסכניק.

אמנם הפיאט עלולה להיות קצת רגישה יותר מיפנית לכל מיני טיפולים 'תואמים'.

 

ממה שאני מכיר ממקרים קודמים (ולכן מומלץ לחפש בפורום, או ב- http://www.fiatclub.co.il) מצתים שאינם מתאימים עלולים לגרום למחשב ההזרקה של הרכב להבין לא נכון ואז הרכב משתגע.

 

ההצעה הכי טובה שיש לי אליך זה לפנות למוסכניק מקצוען, ולא אחד בכאילו. מישהו שיודע מה הוא עושה, ותמורת הכסף שלך יתן לך פתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היו לך בעיות במצתים, אז המנוע היה צריך לרעוד כמו מטורף מלחתחילה.

 

לדתעי המוסכניך הראשון סתם רצה לעשות עליך קופה.

 

הוא החליף לך את הפלאג שהיא על האוטו, בפלאג משומש שכנראה קיבל מכה באלקטרודה ולכן לא עבד חלק.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר טיפול 10000 הרכב נוסע ולא רועד יותר (רעידות קלות ביותר אך נראה לי שזה מצב רגיל של הרכב כשהמנוע עובד), הרכב אוכל שמן אך אין נזילת שמן (לגבי נושא זה התייעצתי ונאמר לי שזה אופייני לפונטו בשנתון הזה) כעיקרון הרכב נוסע כמו שהוא נסע לפני הטיפול של המוסנכניק הראשון (ששיגע שם את כל המערכת) השאלה שלי היא איך אני יודעת אם באמת יש בעיה במנוע או לא (אולי המוסכניק הראשון באמת מכר לי סיפורים) , למה הכוונה שנכנס שמן מהמנוע לפלאגים (יש דבר כזה?) ומה עושים עם האינפורמציה הזאת? לגבי האטמים שהמוסכניק השני שם לי - זה מה שנאמר לי האטמים נועדו למנוע כניסה או דליפה של שמן לפלאגים, מה זה אומר?? זאת השאלה שלי אליכם.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אטמים של המכסה שסתומים שבאים ביחד עם טבעות אטימה לפלגים.

 

סביר להניח שהמוסכניך השני, החליף לך את האטמים האלה ובכך אמורה להפסיק הנזילה.

 

בקשר לסיפורי המנוע שהולך למות, אני אל יודע אם זה נכון או סיפורי סבתא על מנת להוציא ממך כסף.

 

בכל אופן זה שדלף לך שמן לפלאגים, זה לא אומר במאומה שהמנוע שלך קרוב לסיום חיו.

 

סעי בשלום ותמשיכי לעקוב אחר תצרוכת השמן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שהרכב "זולל" הרבה שמן, זה אומר שאין בו אטימה טובה וזה אחד המדדים לכך שהמנוע גוסס.

 

כל רכב אוכל שמן במידה מסויימת, ברגע שזה עובר את הצריכה של ליטר ל1000 KM אז זה כבר מצריך שיפוץ מנוע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש, שה"אטמים" האלו הם מאריכים לפלגים.

את המאריכים האלו מרכיבים במנועים בלויים, שזורקים שמן על הפלג ומרטיבים אותו.

פלג עם מאריך "יושב" גבוה יותר, ונרטב פחות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב עובר את צריכת 1 ליטר ל1000 ק"מ זה אומר שהמנוע גוסס או שאפשר להמשיך לנסוע בו עוד הרבה ק"מ?

ובמצב כזה על איזה טיפול מדובר? ראש מנוע או החלפת מנוע?אתם יכולים להמליץ לי על מוסך אמין שיכול להדריך אותי בעניין זה?

איך המוסך מורשה של פיאט באשדוד או באשקלון האם הם אמינים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

האם יש לכם המלצה למוסך אמין באיזור אשדוד אשקלון?

האוטו אמור לעבור טסט. מה בודקים בטסט והאם אני צריכה "להכין" את הרכב לבדיקה (לבדוק אותו בדיקה מקדימה לפני הטסט?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...