Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אעלה כאן היום בצהריים או מחר את תוצאות הבדיקה, הבעלים מתחייב שהבדיקה תצא טובה,

הרכב עבר 100 אלף קילומטר, שנת 2001 אוטומט, מנוע 1400.

 

המלצות על הרכב? ממה להזהר? אני ממש סגור על מכירה, יש הצעות אחרות בינתיים?

 

אני נהג חדש וצעיר.

פורסם
כן, סקודה פביה 16V, זולה יותר ושנתון מתקדם יותר, אותו אוטו למעשה.

 

לא מצאתי ממש סקודה פביה למכירה בשנתון גבוהה יותר תחת תקרת התקציב הזו,

מה דעתכם על פג'ו 206 XT ? (או 206 רגילה)

 

ד"א, איך המאזדה לאנטיס במודל 2001? זה גם יושב לי בתקרת התקציב.

פורסם

היום ראינו את המכונית, מבדיקה קלה עולה שהיא קיבלה מכה יבשה מאחורה, שנאמר שניקח אותה לבדיקה ואם לא יעלה שום דבר חוץ מהמכה בבדיקת השסי אנחנו נשלם על הבדיקה, אבל אם יעלה שיש שסי או משהו נוסף הוא יצטרך לשלם, ואז הבנאדם התהפך ואמר לנו שיכול להיות שיגידו על המכה הזאת שהיא קצה שסי, וכאן נכנסת בעיה, הוא פתאום השתנה, מה גם שכל המרווחים בדלתות של המכונית לא שווים לאורכם, הם מצטמקים כאילו המכונית קיבלה מכה שדחפה את הפח קדימה, חוץ מזה המכונית במצב מעולה מבפנים ומבחוץ, שווה לקנות אם לא יעלה שיש למכונית שסי?

פורסם

אם הוא לא רוצה להתחייב ומציין לך מראש שיש מצב שיהיה קצה שילדה אז בשביל מה ללכת?

יש מלא פולו בשנתון הזה שהם במצב מעולה!

 

תחפש אחרת.

פורסם

אל תקנה!

מי יודע איזה שדים מסתתרים ברכב.

יש עוד דגים בים ואם לא פולו אז איביזה או פאביה שהם מאותה משפחה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...