Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שאבא שלי מכר את הלנד קרוזר שלו (שנת 2000 עם 480 אלף קילומטר!)

אני עוזר לו למצוא רכב חדש. הדרישות הן:

שיהיה אמין, בלי מחלות מוזרות למינהם

שיהיה נוח, הרכב הולך לעשות בסביבות ה50 אלף קילומטר בשנה אם לא יותר

שיהיה רכב שטח נורמלי, שלא יאכזב בטיולי ג'יפים.

 

התקציב הוא בסביבות ה150-200 אלף ויש אפשרות ליד שניה אבל שיהיה משנתון גבוה יחסית.

אני פתוח להצעות

 

 

נ.ב

איך הניסן נאוורה משוותה לג'פים היפנים למינהם (לאנד קרוזר/פאג'רו)

פורסם

הטנדרים מהדור האחרון, כמו הנווארה- בסדר גמור בשטח, אבל לעולם לא יהיו נוחים כמו ג'יפ "אמיתי".

טויוטה משנתון חדש יותר יכול להיות בחירה טובה. גם דיסקברי 2 (השנתונים 2003-2004 נחשבים לטובים ביותר) שהוא מכלי הרכב הנוחים שיש, ואמינותו (בניגוד לדור הראשון עד שנת 98 שהיה פח-זבל) ברמה של היפנים. בסכומים כתבת, אתה יכול למצוא כזה משופר. אני לא סגור על מחירון של ניסן פטרול, אבל מ2003 בעיית המנועים הכרונית נפתרה, והוא רכב נוח מאוד ועביר.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...