Jump to content

ביזו המוס

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

הנקודות של ביזו המוס

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. כנראה שלא שמתי לב ממש למה שאני רושם. התכוונתי להתנהגות משופרת ופחות תת היגוי. אשמח גם להמלצה לקוילאוברים ספורטיבים טובים מבית טוב
  2. אני רוצה לשפר את ההתנהגות בA3 T שלי. הבנתי שאפשר לעשות כיוון פרונט מיוחד שיתן היגוי עדיף ויותר קצת תת היגוי, אני אשמח לקצת פרטים בנושא. ואיזה מיתלים מומלצים לרכב שלי בתקציב שפוי?
  3. למכירה אוודי A3 טורבו T אדום 180 כח סוס ידנית יד ראשונה! - שנת 2003 3 דלתות בצבע אפור כהה האוטו טופל אך ורק במוסך המרכזי צ'מפיון בבני ברק ושם גם הוחלף קלאץ לפני 15 אלף קילומטר האוטו כרגע עם 195 אלף קילומטר מנסיעות בין עירוניות (כפר סבא - קריית גת) ליצירת קשר עודד - 0544332151 או בהודעה פרטית
  4. מתקן בחוץ הוא פחות עדיף מכל הבחינות, אי אפשר להשאיר את האוטו בלי השגחה אם רוצים ללכת לאכול או כל דבר אחר, וגם יש מצבים שצריך לקחת הרבה זוגות אז שמים אופניים גם באוטו ומוסיפים מתקן חיצוני בנוסף. אתם אומרים שמכל המסחריות הכי טוב זה האקספרס או משהו אחר? והאם בנזין או דיזל
  5. כרגע להורים שלי יש רק מכוניות קטנות (A3 ואפלא 147) ויש לי ביטוח ושתיהם דיי זמינות לי במהלך היום, אבל אני רוצה אוטו משלי בשביל לא להיות תלוי באף אחד ובעיקר לצאת לרכב יותר. בקשר לרנו אקספרס, דיזל או בנזין ואיזה מנוע עדיף לנסיעות ארוכות? (כח לא מעניין אותי, רק שיעמוד בקצב של כביש 6)
  6. אהלן, חשבתי על הרעיון של לקנות אוטו זול בסיגנון רנו אקספרס ודומיו שיהיה בשביל להגיע למקומות עם האופניים. בגלל שאת רוב הרכיבות שלי אני עושה בצוק מנרה ואני גר באיזור המרכז אני צריך אוטו אמין שיוכל לסוע הרבה קילומטרים בלי בעיות. אני מחפש אוטו שיוכל להכניס לפחות 1-2 זוגות אופניים בתוך האוטו + שיהיה לו מושב אחורי. הדבר הכי חשוב לי באוטו הוא אמינות ומחיר זול, אחרי זה צריכת דלק ורק אחרי זה כל הנוחיות למינהן. לא חובה מזגן ולא שום דבר. רוצה לדעת גם אם עדיף ללכת על דגם בנזין עם מנוע קטן או דגם דיזל? בתקציב שלא עולה על ה10K ועדיף בפחות.. אפשר לקנות משהו שלא יתפרק אחרי 400 קילומטר?
  7. הצ'יפ הוא בעצם תוכנה אחרת "משופרת" למחשב ניהול מנוע של הרכב
  8. אחרי שאבא שלי מכר את הלנד קרוזר שלו (שנת 2000 עם 480 אלף קילומטר!) אני עוזר לו למצוא רכב חדש. הדרישות הן: שיהיה אמין, בלי מחלות מוזרות למינהם שיהיה נוח, הרכב הולך לעשות בסביבות ה50 אלף קילומטר בשנה אם לא יותר שיהיה רכב שטח נורמלי, שלא יאכזב בטיולי ג'יפים. התקציב הוא בסביבות ה150-200 אלף ויש אפשרות ליד שניה אבל שיהיה משנתון גבוה יחסית. אני פתוח להצעות נ.ב איך הניסן נאוורה משוותה לג'פים היפנים למינהם (לאנד קרוזר/פאג'רו)
  9. דיי נמאס לי לשמוע דיבורים כאלה! אני נהג חדש עם שנה וחצי של רישיון ובשנה הראשונה נסעתי על המכוניות של ההורים (לנד קרוזר ופג'ו 406) ולפני כמה חודשים הגיעה אלי אוודי A3T 180 כח סוס ידנית.. אני יודע שיש את הסטיגמה שכל מי שמתחת לגיל ככה וככה לא יודע לנהוג וכל מה שהוא עושה זה רק לפרפר ברחובות ולהתגרזן למוות בכבישים ב1000 קמ"ש. יש כאלה שכן ויש כאלה שלא, ואלה שכן יעשו את זה גם בעוד 5 שנים מהיום.. אנשים לא משתנים ביום ולא לומדים כלום גם כן. המילה התחתונה שלי היא אפשר לסוע באוטו טוב מהיר וחזק בלי להרוג אותך ואת כולם מסביב
  10. עד לא מזמן היה לנו לנד קרוזר שנת 2000 במשפחה שעד 400 אלף לא התקלקל פעם אחת, רק טיפולים בזמן! ובקשר למכונית שתעשה 50K בשנה בלי בעיות לדעתי רק דיזל. אוקטביה/פביה דיזל או הסיאט קורדובה הן אפשרויות טובות. לדעתי עדיף מאשר אוטו יפני וקטן מהסיבה שהולכים לסוע הרבה באוטו ואין מה לעשות, יותר נוח לשבת בקורדובה מאשר ביאריס
  11. זה בהתחלה גם מה שאני חשבתי, אבל אני פתאום רואה מכוניות שהייתי יותר חזק מהם עוקפות אותי (בנתיב השמאלי במהירות המותרת כמובן) בלי בעיה. וגם שבהילוך הראשון ובשני האוטו חפר דיי עמוק בכביש בלי בקרת משיכה ועכשיו הוא נהיה דיי אדיש. מישהו אמר לי ששווה לנסות לנתק את ה+ של המצבר לחצי שעה כדי לאפס את המחשב של האוטו, שזה לפעמים פותר כמה בעיות. מה אתם אומרים, שווה לנסות?
  12. לפני חודשיים התחדשתי באוודי A3 טורבו שנת 2003 (T אדום, 180 כ"ס) שרק קיבלתי את הרכב הוא נסע מאוד חזק אבל לאחרונה הוא התחיל לספק פחות כח. אני לא יגיד שהוא עגלה אבל זה ממש לא מה שהיה פעם. אני רוצה לציין שהאוטו סטנדרטי לגמרי בלי אף שיפור שטופל רק במוסך המרכזי מיומו הראשון, וגם תודלק באוקטן 98 מיומו הראשון (הרכב היה של בן דוד שלי והוא טופל ברמה הכי טובה שיש) ממה יכולה להיות הבעית סחיבה הזאתי? אני רוצה לציין שאין לי רעשים מוזרים באוטו או כל דבר אחר
  13. יש עוד דברים שכדאי לעשות? או רק להתניע ולסוע?
  14. שלום לכולם. התחדשנו לאחרונה במשפחה בשתי מכוניות, אמא באלפא רומאו 147 שנת 2002 ואבא באודי A3 טורבו שנת 2003 ברצוני לשמור על המכוניות במצב כמה שיותר טוב ואני אשמח לטיפים ועצות איך לעשות זאת. חוץ מלעשות טיפולים שוטפים ובזמן במוסך מה עוד אפשר וצריך לעשות? מסיפורים שקראתי בפורום הבנתי שהאלפא אוכלת דיי הרבה שמן וצריך לשים על זה עיין. מה בקשר לאודי יש דברים מסויימים שצריך לשים לב אליהם? ואיזה שמן מנוע הכי טוב לאלפא? תודה רבה לכל העונים
  15. אני גר בכפר סבא אז חנויות באיזור השרון/תל אביב והסביבה זה מצוין. אין לי בעיה עם ציוד יד שניה ואני כן הולך לחפש רדיו ומגבר יד שניה, בקשר לרמקולים לא ממש חשבתי על זה כי 4 קומפומנטים של מורל נכנסים לי לתקציב, אבל אני פתוח להצעות.
×
×
  • תוכן חדש...