ביזו המוס
-
הודעות
35 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ביזו המוס
-
כנראה שלא שמתי לב ממש למה שאני רושם. התכוונתי להתנהגות משופרת ופחות תת היגוי. אשמח גם להמלצה לקוילאוברים ספורטיבים טובים מבית טוב
-
אני רוצה לשפר את ההתנהגות בA3 T שלי. הבנתי שאפשר לעשות כיוון פרונט מיוחד שיתן היגוי עדיף ויותר קצת תת היגוי, אני אשמח לקצת פרטים בנושא. ואיזה מיתלים מומלצים לרכב שלי בתקציב שפוי?
-
למכירה אוודי A3 טורבו T אדום 180 כח סוס ידנית יד ראשונה! - שנת 2003 3 דלתות בצבע אפור כהה האוטו טופל אך ורק במוסך המרכזי צ'מפיון בבני ברק ושם גם הוחלף קלאץ לפני 15 אלף קילומטר האוטו כרגע עם 195 אלף קילומטר מנסיעות בין עירוניות (כפר סבא - קריית גת) ליצירת קשר עודד - 0544332151 או בהודעה פרטית
-
מתקן בחוץ הוא פחות עדיף מכל הבחינות, אי אפשר להשאיר את האוטו בלי השגחה אם רוצים ללכת לאכול או כל דבר אחר, וגם יש מצבים שצריך לקחת הרבה זוגות אז שמים אופניים גם באוטו ומוסיפים מתקן חיצוני בנוסף. אתם אומרים שמכל המסחריות הכי טוב זה האקספרס או משהו אחר? והאם בנזין או דיזל
-
כרגע להורים שלי יש רק מכוניות קטנות (A3 ואפלא 147) ויש לי ביטוח ושתיהם דיי זמינות לי במהלך היום, אבל אני רוצה אוטו משלי בשביל לא להיות תלוי באף אחד ובעיקר לצאת לרכב יותר. בקשר לרנו אקספרס, דיזל או בנזין ואיזה מנוע עדיף לנסיעות ארוכות? (כח לא מעניין אותי, רק שיעמוד בקצב של כביש 6)
-
אהלן, חשבתי על הרעיון של לקנות אוטו זול בסיגנון רנו אקספרס ודומיו שיהיה בשביל להגיע למקומות עם האופניים. בגלל שאת רוב הרכיבות שלי אני עושה בצוק מנרה ואני גר באיזור המרכז אני צריך אוטו אמין שיוכל לסוע הרבה קילומטרים בלי בעיות. אני מחפש אוטו שיוכל להכניס לפחות 1-2 זוגות אופניים בתוך האוטו + שיהיה לו מושב אחורי. הדבר הכי חשוב לי באוטו הוא אמינות ומחיר זול, אחרי זה צריכת דלק ורק אחרי זה כל הנוחיות למינהן. לא חובה מזגן ולא שום דבר. רוצה לדעת גם אם עדיף ללכת על דגם בנזין עם מנוע קטן או דגם דיזל? בתקציב שלא עולה על ה10K ועדיף בפחות.. אפשר לקנות משהו שלא יתפרק אחרי 400 קילומטר?
-
הצ'יפ הוא בעצם תוכנה אחרת "משופרת" למחשב ניהול מנוע של הרכב
-
אחרי שאבא שלי מכר את הלנד קרוזר שלו (שנת 2000 עם 480 אלף קילומטר!) אני עוזר לו למצוא רכב חדש. הדרישות הן: שיהיה אמין, בלי מחלות מוזרות למינהם שיהיה נוח, הרכב הולך לעשות בסביבות ה50 אלף קילומטר בשנה אם לא יותר שיהיה רכב שטח נורמלי, שלא יאכזב בטיולי ג'יפים. התקציב הוא בסביבות ה150-200 אלף ויש אפשרות ליד שניה אבל שיהיה משנתון גבוה יחסית. אני פתוח להצעות נ.ב איך הניסן נאוורה משוותה לג'פים היפנים למינהם (לאנד קרוזר/פאג'רו)
-
דיי נמאס לי לשמוע דיבורים כאלה! אני נהג חדש עם שנה וחצי של רישיון ובשנה הראשונה נסעתי על המכוניות של ההורים (לנד קרוזר ופג'ו 406) ולפני כמה חודשים הגיעה אלי אוודי A3T 180 כח סוס ידנית.. אני יודע שיש את הסטיגמה שכל מי שמתחת לגיל ככה וככה לא יודע לנהוג וכל מה שהוא עושה זה רק לפרפר ברחובות ולהתגרזן למוות בכבישים ב1000 קמ"ש. יש כאלה שכן ויש כאלה שלא, ואלה שכן יעשו את זה גם בעוד 5 שנים מהיום.. אנשים לא משתנים ביום ולא לומדים כלום גם כן. המילה התחתונה שלי היא אפשר לסוע באוטו טוב מהיר וחזק בלי להרוג אותך ואת כולם מסביב
-
מעוניינת ברכב שיעשה 40,000 לשנה- בלי להתקלקל
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של קרן עמיאל בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עד לא מזמן היה לנו לנד קרוזר שנת 2000 במשפחה שעד 400 אלף לא התקלקל פעם אחת, רק טיפולים בזמן! ובקשר למכונית שתעשה 50K בשנה בלי בעיות לדעתי רק דיזל. אוקטביה/פביה דיזל או הסיאט קורדובה הן אפשרויות טובות. לדעתי עדיף מאשר אוטו יפני וקטן מהסיבה שהולכים לסוע הרבה באוטו ואין מה לעשות, יותר נוח לשבת בקורדובה מאשר ביאריס -
זה בהתחלה גם מה שאני חשבתי, אבל אני פתאום רואה מכוניות שהייתי יותר חזק מהם עוקפות אותי (בנתיב השמאלי במהירות המותרת כמובן) בלי בעיה. וגם שבהילוך הראשון ובשני האוטו חפר דיי עמוק בכביש בלי בקרת משיכה ועכשיו הוא נהיה דיי אדיש. מישהו אמר לי ששווה לנסות לנתק את ה+ של המצבר לחצי שעה כדי לאפס את המחשב של האוטו, שזה לפעמים פותר כמה בעיות. מה אתם אומרים, שווה לנסות?
-
לפני חודשיים התחדשתי באוודי A3 טורבו שנת 2003 (T אדום, 180 כ"ס) שרק קיבלתי את הרכב הוא נסע מאוד חזק אבל לאחרונה הוא התחיל לספק פחות כח. אני לא יגיד שהוא עגלה אבל זה ממש לא מה שהיה פעם. אני רוצה לציין שהאוטו סטנדרטי לגמרי בלי אף שיפור שטופל רק במוסך המרכזי מיומו הראשון, וגם תודלק באוקטן 98 מיומו הראשון (הרכב היה של בן דוד שלי והוא טופל ברמה הכי טובה שיש) ממה יכולה להיות הבעית סחיבה הזאתי? אני רוצה לציין שאין לי רעשים מוזרים באוטו או כל דבר אחר
-
החזקה נכונה לאלפא 147 ואודי A3 טורבו
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש עוד דברים שכדאי לעשות? או רק להתניע ולסוע? -
שלום לכולם. התחדשנו לאחרונה במשפחה בשתי מכוניות, אמא באלפא רומאו 147 שנת 2002 ואבא באודי A3 טורבו שנת 2003 ברצוני לשמור על המכוניות במצב כמה שיותר טוב ואני אשמח לטיפים ועצות איך לעשות זאת. חוץ מלעשות טיפולים שוטפים ובזמן במוסך מה עוד אפשר וצריך לעשות? מסיפורים שקראתי בפורום הבנתי שהאלפא אוכלת דיי הרבה שמן וצריך לשים על זה עיין. מה בקשר לאודי יש דברים מסויימים שצריך לשים לב אליהם? ואיזה שמן מנוע הכי טוב לאלפא? תודה רבה לכל העונים
-
עזרה בהתקנת מערכת באלפא 147
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני גר בכפר סבא אז חנויות באיזור השרון/תל אביב והסביבה זה מצוין. אין לי בעיה עם ציוד יד שניה ואני כן הולך לחפש רדיו ומגבר יד שניה, בקשר לרמקולים לא ממש חשבתי על זה כי 4 קומפומנטים של מורל נכנסים לי לתקציב, אבל אני פתוח להצעות. -
עזרה בהתקנת מערכת באלפא 147
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התקציב שלי הוא בערך 1000 ש"ח לרמקולים, 700-800 ש"ח לרדיו ועוד 700-800 ש"ח למגבר כולל התקנה וחיווט והכל התקציב הוא בערך 3000 ש"ח -
עזרה בהתקנת מערכת באלפא 147
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מקפיץ! ההודעה כבר הגיעה לעמוד השני ואין אף תגובה. מישהו יכול לעזור לי או להפנות אותי למקום שיוכל לעזור לי? -
שלום לכולם, התחדשתי באלפא 147 שנת 2002 והאוטו נהדר אבל המערכת פשוט לא. רדיו שלא קולט אף תחנה רמקולים לא משהו בכלל ומשום מה אלפא החליטו שלא צריך CD, רק קלטות. השאלה שלי היא מה אני עושה בקשר לרדיו המובנה, אפשר להעיף אותו ולשים רדיו נורמלי במקום? בקשר לרמקולים אני רוצה להזמין מורל פולס אבל איזה מידה אני צריך והאם בכלל הם יכנסו בדלת? כי הבנתי שהמגנט שלהם קצת יותר גדול מברוב הרמקולים והם לא נכנסים בכל מקום.
-
צריך (צריך = מבקש) המלצה לרכב משפחתי איכותי ומהנה לנהיגה
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עוד אוטו שהתרשמנו ממנו הוא האופל ווקטרה ממה שנראה זה הרבה אוטו במעט כסף, איך האוטו מבחינת ביצועים ואמינות? -
צריך (צריך = מבקש) המלצה לרכב משפחתי איכותי ומהנה לנהיגה
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כמה שאני אוהב אלפות, אמא שלי לא. אומנם לא צריך בגאז ענק אבל אמא שלי רוצה אוטו גדול, מרווח מאחורה ואמין יחסית. אם היא היתה מוכנה להתפשר על אוטו קטן יותר אז היו עוד הרבה אפשרויות אבל לצערי הם לא באות בחשבון מה עם הוולו? אף אחד לא הזכיר אותו -
צריך (צריך = מבקש) המלצה לרכב משפחתי איכותי ומהנה לנהיגה
ביזו המוס פרסם הודעה בנושא של ביזו המוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
406 היתה לנו עד לפני שלושה שבועות, יום גשום אחד אני יוצא החוצה בבוקר ורואה שכל החלונות שחורים, מתקרב טיפה ורואה שיש סדק בשימשה הקדמית, מתקרב עוד קצת פותח את הדלת וקולט שכל האוטו שרוף מבפנים, הלוח מחוגים התפוצץ וכל הדש בורד פשוט נמס! בביטוח אמרו שזה קרה מקצר חשמלי.. האוטו היה מכובה וזה קרה איפהשהו באמצע הלילה כמה שאהבתי את האוטו הזה אמין הוא לא היה לנו וגם צריך קצת שינוי בחיים אז הפורד מונדאו הכי מהנה לנהיגה? אהבנו גם את איך שהוא נראה גם מבפנים וגם מבחוץ, וגם את המחיר.. יש חסרונות או להתחיל לחפש אחד? -
שלום לכולם, אנחנו עכשיו בחיפושים אחר רכב לאמא שלי ולי, זה יהיה רכב שני במשפחה מה שאומר בעיקר נסיעות קצרות הרבה בתוך העיר ופה ושם נסיעות של חצי שעה - שעה. גם אני וגם אמא שלי אוהבים לנהוג ומחפשים רכב מהנה לנהיגה. האוטו צריך להיות מרווח יחסית גם מאחורה, לבגאז אין חשיבות אבל אמא שלי רוצה אוטו גדול. מקריאה פה בפורום ובדיקה בנתונים טכנים ומחיר הרכב שכרגע אני חושב עליו זה פורד מונדאו שנת 2000-2002 התקציב שלנו הוא באיזור ה50-70 אלף ש"ח. עוד אופציה קצת שונה היא הוולו S40, אני לא יודע הרבה על האוטו הזה אבל זה נראה אוטו נחמד, מחירון לא יקר ובטוח (וולו.. לא?) יש עוד רכבים כמו הניסן אלמרה, הונדה אקורד שנת 2000, מיצובישי גאלאנט ופולקסוואגן פאסאט (אפשר להכניס 1.8T בתקציב, איך הוא?) כל המכוניות בנפחי מנוע דומים וגדלים דומים, אז איזה רכב הכי מהנה לנהיגה? אם אני לא טועה למונדאו יש 145 כח סוס אז הוא הכי חזק מכל המועמודים, איזה אוטו הייתם בוחרים מהרשימה? ואם יש לכם עוד הצעות מעניינות אז תציעו תודה רבה לכל העונים אור
-
חשבתי על ה206XS הבעיה היא שאני לא יכול להרשות לעצמי רכב משנת 2002 ומעלה (110 כח סוס במקום 90, צמיגים יותר צרים בחתך יותר גבוה אם אני לא טועה) השאלה שלי היא כזאת, האם ההנאה של ה206XS V16 נמצאת גם ב206XS V8?
-
שלום דוקטור לצערי אין לי את היכולת למתוח את התקציב לא במחיר ההתחלתי ולא בתחזוקה (ומה לעשות שבפיאט היא לא זולה) אני מחפש פג'ו 306 GTI/ראלי/XSI או סיטרואן וולקן למכירה. אם מישהו יודע על אחת כזאת במצב טוב בבקשה ליצור איתי קשר בהודעה פרטית עוד אופציות מעניינות עד 40 אלף כמובן יתקבלו בברכה
-
אני מחפש פג'ו 306 XSI/S16/ראלי שתי דלתות, אם מישהו יודע על רכב כזה למכירה אז בבקשה ליצור איתי קשר בהודעה פרטית אם יש סיטרואן וולקן במצב טוב אז גם אפשרי
