Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי טויוטה קורולה 2003 המערכת שיש כרגע ברכב היא:

רדיו דיסק פיוניר פרימיר770

קומפוננט מורל פולס6.5

סאב לנזר מקס1000וואט400RMS

ומגבר פולס האודיו 1600.

עכשיו מה שמעצבן זה שמי שיושב מאחורה ניהיה חירש כי הוא שומע רק בומים

והבעיה שאין חורים במגש{מגש מברזל}

ובדלתות יש מקום ל6.5

רציתי לדעת מה אתם ממליצים לעשות חורים ולהרכיב 6.9 במגש

או לקנות רמקולים 6.5לדלתות ולסגור עניין?

תודה רבה לעוזרים.

bmw-530i 3.0L

פורסם
עכשיו מה שמעצבן זה שמי שיושב מאחורה ניהיה חירש כי הוא שומע רק בומים

.

 

השאלה אם אתה שם את הרמקולים האלה רק בשביל מי שיושב מאחור או בשבילך???

 

אם זה רק בשביל מי שיושב מאחורה הייתי ממליץ לך דווקא לשים רמקולים חלשים ביחס לרמקולים הקדמיים שלך...במגש האחורי

 

(כשאני אומר חלשים אני מתכוון שהHU יוכל להפעיל אותם טוב..) אלא אם כן אתה מתכוון לשים להם מגבר נוסף.. או על המגבר הנוכחי אך מחוברים בנפרד לקדמיים(מה שפחות הגיוני)...

 

ואם אתה עושה את זה בשביל עצמך נטו.. לא הייתי שולל את האופציה של שניהם..

פורסם

זה די תלוי מה אתה מעדיף,

אם יש אפשרות לעשות חורים במגש אז לדעתי זה עדיף ואז לשים 6X9 פשוטים

 

בכל מקרה המורל פלוס הם דגם חלש יחסית , ויש אפשרות נוספת שהיא לשים קומפ יותר חזק מקדימה ,

אבל שוב זה תלוי במה אתה מעדיף וגם בתקציב שלך.

 

מקווה שעזרתי.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

תקציב של בערך 500 שקל.

ההיתי בחנות בראשון ליד הבית

והוא אמר לי עים אני קונה רמקולים JBL

במחיר של 480 שקל אני חושב

אז החיתוך חינם.

מה אתם אומרים?

bmw-530i 3.0L

פורסם

אני אישית מעדיף בדלתות.

במגש זה מעצבן למי שיושב מאחורה, הרמקולים ממש ליד האוזן.

 

בדלתות לא מפריע לאוזן, לא צריך לחתוך את המגש>לא מושך גנבים.

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...