Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני חושב על לקנות אימפרזה טורבו אני בן 24 זה אוטו שהרבה זמן חלמתי עליו אני כעיקרון נעול על גירסת GT שנת 99 השאלה שלי איפה כדאי לבדוק אימפרזה טורבו לפניי קניה למה צריך לשים לב בבדיקה? ויש עוד שאלה חשובה לאלה שבעלים של אימפרזה GT אם למשל נוסעים 100 120 אני יודע שרובכם אומרים כרגע מי קונה אימפרזה ונוסע במהירויות האלה אני למשל רוצה לקנות אותה לא בשביל פתיחות ברמזור אני אוהב נהיגה וכוח אז רציתי לדעת אם נגיד נוסעים במהירות 120 בערך ולא מושכים כל היום טורים כמה האוטו באמת אוכל לליטר? והאם טיפולים של 10000 ק"מ יקרים? תודה לעונים ושבת שלום לכולם

פורסם

תסלחו לי על הבוטות אבל לתת לילד בן 18 אימפרזה טורבו(במיוחד מהשנתונים האלה שידועה כלא סלחנית בעליל על המגבלות)

זה פשע!!

נסיון מגיל 14 אמרת-סביר מאוד להניח שהוא נעשה בתנאים סטרילים שלחלוטין לא מדמים תנאים אמיתיים בכביש ציבורי.

קצת סבלנות לדרדק האוחז בהגה בהחלט לא תזיק.:-)

turboy

פורסם

שוב לא יודע למה התגובה האחרונה שלי לא פורסמה אבל ניחא,אני מחפש דעות על האוטו עצמו,אמינות וכו.

תשאירו את יכולות הנהיגה של אח שלי לי ולהורים שלנו,לא צריך ללמד אותנו מה לעשות בחיים..

×
×
  • תוכן חדש...