Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיזוק שלדה


a®iel
שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כפי שחלקכם יודעים אני אמור לקבל בשבוע\שבועיים הקרובים בולמים וקפיצי הנמכה לRSI...

השאלה היא :

האם הכרחי גם לשים מוט מייצב עליון כדי לאפשר לשלדה להתמודד עם ההנמכה וההקשחה או שזה לא ממש קריטי...

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

תראה...

לדעתי רצוי להשתמש בשירותיו של סטראט בכל מכונית שעובדת תחת לחץ

זה שומר גיאומטריה נכונה וכדומה..

יש חסרונות גם- לסטראט כזה בין בולם לבולם- אם חס וחלילה במקרה תאונה ייפגע צד אחד כל הזעזעזו עובר לצד שני- במקרה של מכה קשה

או שיש סיכוי שהמוט "ירים" לך את המכסה

טוב אבל זה סתם ..

הטענה העיקרית היא שסטראט ובייחוד בשילוב עם הנמכות גורם לתת היגוי

אני לא יודע מה לומר לך..

מהניסיון שלי באלפא היתרונות עולים על החסרונות

ולהלן הם:

חיזוק השלדה ומניעת קרעים בשסי

כאמור - שומר גיאומטריה נכונה במיתלים ולכן שומר גם על שחיקה שווה בצמיגים

גם יפה- סטראט זה ממש יפה על מנוע משופר

אהה כן - יש גם סטראט לבולמים האחוריים

ויש גם סטראט לחיבור חלק תחתון

יש המון לעשות - כלוב התהפכות

אבל כאן גלשתי מעט

שורה תחתונה- לדעתי סטראט

וגם אפשרי לייצר לבד דבר כזה לי יש מסגר משגע שהוא רב אומן ואת הסטראט שלי אני בונה אצלו למכונית העכשווית

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 אין צורך לבנות סטראט ברייס לHGT אצל מסגר. לOMP יש סטראט עליון לדגם.

סטראט ברייס שומר על גאומטריית המיתלים גם תחת עומסים קיצוניים - ע"ע סיבובים- מה שמעלה את רמת האחיזה ומאפשר לשטח הפנים של הצמיג להישאר במגע מלא עם פני הכביש.

הטענה שסטראט ברייס מעלה את תת ההיגוי נכונה, אך בד בבד, מגבלות האחיזה עולות בכמה דרגות, כך שאותו תת היגוי יגיע אך ורק במצבים הקיצוניים ביותר. ברכבי מותקן סטראט עליון ותחתון, אשר שיפרו את ההתנהגות בצורה משמעותית. נסעתי על ראלי סטנדרטית ללא שום שיפורי שילדה ולמרות שההתנהגות הבסיסית טובה מאוד, אין כל בסיס להשוואה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז רכשתי גם סטראט של SPARCO - את האחרון במלאי שהיה - סך שווי הזכייה 300 שקלים כולל מע"מ..מחיר מבצע מכיוון שזה האחרון שנשאר במלאי מהמשלוח האחרון שהיה לפי יורו נמוך....אז תודה רבה לאמא של יובל מלמד שהיתה פשוט אחלה (בלי מחשבות זדוניות...)!!

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבדוק את OMP

אם זה כדאי יותר

בעקרון אני סומך על בעל המקצוע שלי

בדגם שלי יש איזו בעיתיות לסטראט

ועל זה לא ניתן לדבר כאן

בהזדמנות אחרת

תהנה עם ה106

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...