Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף פולקסווגן יפה! אחח כמה טוב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי באוטו כתבה על המכונית הזאת שחבל שהיא רק בדרום אמריקה אבל אני חושב שמכונית הזאת ממש אבל ממש יפה הרבה יותר מהפולו המגעילה החדשה או הגולף עם העיצוב המוזר והעקום....

 

הנה הקישור למי שרוצה לקרוא דרך אגב...

 

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=647&SubjectId=80

 

ועכשיו! לתמונות!

 

Crossfox-2-350.jpg

 

Crossfox-front.jpg

 

Crossfox-back.jpg

 

הנה הגרסא היותר נורמלית שלדעתי יפה בכמה מידות מהפולו...

 

Fox_Pepper-side-large.jpg

 

Fox_Pepper.jpg[/img]

למה? ככה!

פורסם

לא אהבתי בכלל.

יש בה משהו מוזר שאני לא בדיוק יכול להצביע עליו....

ראיתם את המיפרט הטכני? :?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

יפה אך לא אופה

 

 

כמו בלונדינית רק לא חכמה.. (כן אני יודע יש סטירה פנימית)

 

:wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=20606

 

העלתי כבר תמונות של ה CrossFox לפני שהופיעה באוטו.

 

לפי הפירסומים הארופאים לא אומרים כלום על דרום אמריקה.

יש גם מחירים באנגליה.

מכונית אחת היא מיני מיני שאין סיכוי שיביאו לארץ,כמו שאת הלופו הקודמת לא הביאו.

 

וג'יפון בגודל כזה עם גובה כזה אני הופך בסיבוב ראשון.

שלא יתנו לי לנסיעת מבחן.

עם המוניטין שיש לפולקסווגן בטוח שיחזירו את כל הרכבים הראשונים לתיקון בגלל התהפכויות.

 

כמה פעמים האודי TT חזרה לתיקון עד היום?

אייל

פורסם

אני מאמין שב"אוטו" לא משקרים שהם אומרים שהוא פותח החטיבה הדרום אמריקאית

וגבי אמינות המכוניות אני לא יודע

 

בקשר ללופו ולפוקס ספורט הזאת אני לא מבין למה לא מביאים לארץ... בארץ יש שוק טוב למכוניות מיני זה מטומטם לפסול מכוניות כאלה...

למה? ככה!

פורסם

זאת לא מכונית מיני.

זאת מכונית מיקרו.

הרבה יותר קטנה מהפולו.

גם את הפורד KA לא מייבאים אפילו שמוכרים המון בארופה.

 

 

באוטו מדגישים שהרכב מיוצר בדרום אמריקה וזה נראה כאילו מוכרים את זה רק שם.

דבר לא נכון שאפשר להבין בטעות.

אייל

פורסם
מה מוזר?! מבחינת עיצוב נראה מושלם! :twisted:

פולו דור קודם מוקטנת היא אוטו עם עיצוב מושלם?

על טעם ועל ריח אין להתווכח... :roll:

 

קא וטווינגו הן מיקרו יפיפיות ומקוריות, למרות גילן.

זו חמודה מאוד, אך המקוריות ממנה והלאה.

 

דניאל

 

SportKa5.jpg

פורד קא ספורט

 

3-4del.jpg

רנו טווינגו

MCS 2008

פורסם

העיצוב לדעתי מאוד יפה לעומת העיצובים האחרונים של פולקסווגן...

 

הטווינגו נראת לדעתי מגעילה מאוד אבל כמו שאמרת על טעם ועל ריח...

למה? ככה!

פורסם

מה יפה בה?

 

ג'יפ עם 2 דלתות?!

 

כבר הגענו למסקנה שזה עיצוב דפוק ולא מובן כי הוא אינו עונה על דרישות הנוחות מג'יפ ובלי קשר היא לא משהו בכלל, כמו שילוב מוזר בין קסרה פיקאסו, או 307 לג'יפ ועוד עם 2 דלתות WTF??

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
איך אפשר לומר על כזה אוטו קטן וחמוד שהוא מכוער? :D

 

 

אהבתי את ההשקעה בתגובה... באמת אהבתי למרות שעדיין אני חושב שהאוטו מזוויע :?

למה? ככה!

פורסם
באוטו מדגישים שהרכב מיוצר בדרום אמריקה וזה נראה כאילו מוכרים את זה רק שם.

דבר לא נכון שאפשר להבין בטעות.

 

דווקא כתבו שהרכב תוכנן ע"י החטיבה שהדרום אמריקאית, ושהוא גם יגיע ליבשת הישנה (אירופה)...

×
×
  • תוכן חדש...