Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

השאלה בכותרת ^

אם לא מכשיר כזה אז משהו דומה (שמבצע את אותה הפעולה).

אגב,

אני לא מחפש להזמין אותו באינטרנט, אני רוצה לקנות אותו, מבן אדם -> בחנות.

 

אל תשאלו למה :shock:.

 

תודה מראש.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

רק חשוב לי להדגיש שכל המכשירים האחרים נותנים אינדיקציה מסויימת אבל אין לפעול עלפיהם אם הם גבוליים.

 

גם למשטרה יש מכשיר לשימוש חד-פעמי שנקרא "ינשופון" - הוא נותן אינדיקציה לא מספרית על האם שתית וכמה.

הבעיה איתו שהוא לא מדוייק לחלוטין, כלומר אותה תוצאה בינשופון אצל 2 אנשים יכולה לתת תוצאות שונות לחלוטין בינשוף.

 

בקיצור - כל המכשירים הפשוטים והזולים - מצויינים לאינדיקציה בסיסית - כלומר האם אכן יש רמה ניכרת של אלכוהול בדם.

 

אבל אם הרמה קצת מתחת לקו האדום (או אפילו בינונית משהו) - מאוד לא כדאי להסתמך עליה.

 

 

הינשוף האמיתי הוא מכשיר יקר מאוד.

עד לאחרונה היה אחד בכל מרחב משטרתי וגם עכשיו יש רק אחד בכל תחנה (וגם זה לא בדיוק בכל תחנה, אלא רק בתחנות גדולות).

פורסם

זה כל העניין, אני לא צריך מכשיר שיגיד לי כמה שתיתי ואיזה משקה,

פשוט שיגיד אם יש אלכוהול בדם.

 

שוב, אל תשאלו למה אני צריך את זה...:hihi::loco:

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

מאחר ולא שאלו עדיין.

 

 

אז למה אתה צריך את זה ?

 

:silly:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני רכשתי את הינשוף החד פעמי, זה שנושפים לתוך שקית כזאת.

מצאתי אותו ב"ניו-פארם" תנסה שם או בסופר-פארם. ויצא לי לראות כמה פעמיים בכל מיני פיצוציות.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
בכל מיקרה אחר הייתי כבר מיזמן מספר,

אבל זה קצת אישי...עמכם הסליחה.

:-):wink:

זה ברור שהיתאהבת בשוטרת ואתה רוצה ליקנות לה מתנה ינשוף, כי היא ביקשה ינשוף ליום הולדת כשהיתה קטנה.

רק שתדע שהיא התכוונה לינשוף אחר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

:roflmao:

זה לא בישבילי,

אני יודע שאם שתיתי אז יש אלכוהול בגוף,

לא צריך מכשיר שיגיד לי את זה.

 

 

תודה למגיבים,

אני יבדוק בסופר פארמים.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
:roflmao:

זה לא בישבילי,

נו כן , זה מתנה לחברה השוטרת

 

אני יודע למה זה כי חבר השתמש בזה למטרה זהה :wink:

מה קורה פה, כולם מיתאהבים בשוטרות ?

 

אולי יום אחד גם אני ימצא שוטרת שהיא הנפש התאומה שלי.

ינשוף זו מתנה נאה, זה כמו אוסקר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...