Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי בעיה של רעשים מהרמקולים באוטו.

המערכת:

פאנל: DEHP5850וPioneer

רמקולים אחוריים: 6X9 פיוניר 360W

מגבר: של סאונדסטרים 1400 ואט.

סאב: סוני אקספלוד.

קבל: שכחתי את השם של החברה(אם זה חשוב, אני אלך לבדוק ואני ארשום לכם)

 

עכשיו ככה, יש לי בעיה במערכת, שאני שומע פתאום רעש מהרמקול השמאלי מאחורה.

העניין הוא שאם הרעש מופיע פתאום, אז אני מנתק את הפאנל, מחזיר אותו, יש רעשים כאלו כאילו שיש קצר כזה בין חוטים

ואז זה פתאום מסתדר ושומעים חלק בלי צירצורים מהרמקול ושומעים חד.

*נ.ב - לא תמיד זה מסתדר, לפעמים אני צריך לחזור על הפעולה כמה פעמים עד שזה מסתדר(וגם, לא תמיד זה מסתדר)

 

בדקתי שכל הכבלים מחוזקים היטב לחיבורים של המגבר ושאין שום כבל רופף.

יצא לי ללכת לאיזה מתקין אחד בטבריה(אלירן מערכות לרכב) ובדיוק שבאתי להשמיע לו את הבעיה, לא היו שום רעשים ושום דבר(חוק מרפי מישהו? חח)

זאת בעיה מוזרה ואני אשמח אם תציעו דרכים לפיתרונה.

 

תודה רבה.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

למגבר.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

בדוק את החוטים המתחברים לרמקולים האחוריים. אולי נתלשו חלק מהסיבים\מגע רופף באחד הטרמינלים (של הרמקול).

בדוק את הRCA שלך, אולי הם הלכו לעולמם, אולי סתם מנותקים חלקית מהרדיו.

או שפשוט הרמקולים שלך מודיעים לך שזה הזמן להחליפם וזה פשוט תדר מסויים שהרמקול השמאלי שלך החליט שזה פשוט יותר מידי בשבילו.

פורסם

העניין הוא שהרמקולים יכולים לעבוד במשך שעות שלמות כמו שצריך, והם לפעמים גם יכולים לפעול חצי דקה ואז שומעים גרוע.

וכשזה קורה אני פשוט מנתק את הפאנל ומחזיר, וזה לפעמים עוזר לזמן מסויים.

 

ניסתה כבר להחליף את החיבורים בין האחורי שמאלי לאחורי ימיני? להחליף בניהם את הקבל במגבר?

כן, וכשאני מחליף, אז הבעיה עוברת לרמקול ימין.

אולי זה בעיה בשקע החיבור של המגבר?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

קבל תיקון, בדקתי עכשיו.

גם כשאני מחליף בין החיבורים כמו שאמרת, הבעיה נשארת ברמקול שמאל.

ההגיון אומר לי שכנראה הרמקול הלך לעולמו.

אם ככה, אז איך זה שכשאני מנתק את הפאנל ומחזיר אותו, הבעיה לפעמים נפתרת לפעמים למס' שעות אפילו, ולפעמים רק למס' שניות(לא יודע אפילו מה הקשר את האמת, אבל זה עוזר)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אז כפי שהבנתי אז שאתה מחליף חיבורים הבעיה נישארת ברמקול שמאול?

 

יש לך אחריות על הרמקולים ?(למרות שפיוניר אין אבל יכול להיות)

פורסם

כן, הבעיה תמיד תהיה ברמקול השמאלי.

לצערי אין לי עליהם אחריות.

 

בכל אופן, מה אני יכול לעשות בכדי לפתור את הבעיה?

אני רוצה לנסות כל פיתרון אפשרי לפני שאני אלך לאיזה מתקין שבלי לבדוק בכלל את המערכת יגיד "אתה צריך לקנות רמקולים חדשים"

 

yanv_cohen - אני ממש מודה לך על העזרה שאתה נותן עד עכשיו :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

כמו שחשבתי אם הבעייה היא ברמקול

הדבר שהכי נראה לי שהמברנה של הרמקול (הסליל שנכנס לתוך המגנט) פשוט לא יושב

טוב בתוך העגול דברים כאילו נוצרים כאשר הרמקולים נמצאים בשמש כאשר חם מואד ואז כשאתה מפעיל אותו.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם
איך זה מחובר אצלך?הרמקול לחוטים?( פלוס, מינוס)

 

איך חיברתה אותם?

 

מה זאת אומרת? אני לא עשיתי את ההתקנה של המערכת, כך שאני לא מתמצא בזה יותר מדיי.

אגב, יש לי משתיק רעשים שמותקן גם(לא יודע אם חשוב לציין את זה או לא)

 

talga - אם זאת באמת הייתה הבעיה, אז זה היה צריך להיות משהו בלתי הפיך, העניין הוא שלפעמים שומעים מצויין, ולפעמים לא(רוב הזמן לא)

 

אני משתגע.. אני פשוט לא מצליח להבין מה הבעיה, ואני לא רוצה לקנות סתם רמקולים ובסוף לגלות שהם לא הבעיה :|

 

תודה על העזרה עד עכשיו!

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

איפה הפכת את היציאות?

יכול להיות שהיציאה במגבר לא טובה, וגם יכול להיות שבHU..

 

אם אתה אומר שאתה מכניס את הפאנל זה מסתדר, תנסה פעם הבאה רק ללחוץ עליו קצת ולראות אם מסתדר, אם כן אז כנראה הפילטרים בHU לא טובים, או שהRCA לא מחובר טוב..

:wink:
פורסם

יש לי הרגשה שהיציאה במגבר לא טובה.

בכל אופן, גם אני חשבתי שזה ב-HU, ניסיתי לדחוף את זה ולהזיז אותו קצת(חשבתי אולי מגעים רופפים או משהו בסגנון), אבל זה לא שינה כלום.

והתכוונתי שלפעמים זה מסתדר.. לפעמים אם אני צריך לנתק ולחבר את הפאנל כמה פעמים בשביל שזה יסתדר(וגם לא תמיד זה עוזר)

 

יש סיכוי שה-RCA בפאנל לא מחוברים היטב?(כי במגבר כבר בדקתי)

 

עריכה: הפכתי את היציאות בחיבורי RCA שבמגבר.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

×
×
  • תוכן חדש...