Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר חיפוש מעמיק בפורום הגעתי למסקנה שעכשיו אני עוד יותר מבולבל לכן פתחתי שרשור חדש

עם שאלות ממוקדות שמעניינות אותי.

אז ככה, כמו שהבנתם אני רוצה לקנות מוסטאנג שנת 95 - 96.

מה שמעניין אותי לדעת זה:

האם הרכב נחשב לאמין מבחינה מכנית?

אני יודע שיש בעיה עם מוסכים לרכבים אמריקאים אבל בכל זאת האם יש יותר מאחד, שתיים כאילו?

נושא צריכת הדלק לא מעניין אותי בכלל.

הכי חשוב לי זה נושא אמינות כי שמעתי יותר מידי קטילות איך ששמעו את המילה מוסטאנג.

תודה לכולם.

פורסם

פורד מוסטאנג 1996 מנוע V6

 

תפוחי ההגה ,כולל תותבי המשולשים נוטים להתבלות במהירות

יחידת פיקוד המאורר המנוע ,נוטה לשבוק חיים ממוקמת תחת כנף קדמית שמאל ,יקר

בעיות חשמל שונות ומשונות ,מערכת הגג הנפתח נוטה לתקלות

הגיר האוטומטי נוטה להתבלות ,ניתן לשיפוץ

שם לב לפנסים הראשיים,באם צהובים אתה בבעיה של 1800 שח לפנס שהוא למעשה קומבינה של חברת דלק מוטורס ,של שתילת רפלקטור מלבני בדומה לפנסי חזית GMC ואן ראלי STX בדגם כפול הפנסים ,לתוך רפלקטור פלסטיק שקוף

זמינות חלפים בעייתית

אגב הרכב רחוק שנות אור מרכב ספורטיבי

יגאל

פורסם
פורד מוסטאנג 1996 מנוע V6

 

תפוחי ההגה ,כולל תותבי המשולשים נוטים להתבלות במהירות

יחידת פיקוד המאורר המנוע ,נוטה לשבוק חיים ממוקמת תחת כנף קדמית שמאל ,יקר

בעיות חשמל שונות ומשונות ,מערכת הגג הנפתח נוטה לתקלות

הגיר האוטומטי נוטה להתבלות ,ניתן לשיפוץ

שם לב לפנסים הראשיים,באם צהובים אתה בבעיה של 1800 שח לפנס שהוא למעשה קומבינה של חברת דלק מוטורס ,של שתילת רפלקטור מלבני בדומה לפנסי חזית GMC ואן ראלי STX בדגם כפול הפנסים ,לתוך רפלקטור פלסטיק שקוף

זמינות חלפים בעייתית

אגב הרכב רחוק שנות אור מרכב ספורטיבי

יגאל

 

תודה יגאל,

ירדתי מזה.

×
×
  • תוכן חדש...