שלום לכולם,
לאחר חיפוש מעמיק בפורום הגעתי למסקנה שעכשיו אני עוד יותר מבולבל לכן פתחתי שרשור חדש
עם שאלות ממוקדות שמעניינות אותי.
אז ככה, כמו שהבנתם אני רוצה לקנות מוסטאנג שנת 95 - 96.
מה שמעניין אותי לדעת זה:
האם הרכב נחשב לאמין מבחינה מכנית?
אני יודע שיש בעיה עם מוסכים לרכבים אמריקאים אבל בכל זאת האם יש יותר מאחד, שתיים כאילו?
נושא צריכת הדלק לא מעניין אותי בכלל.
הכי חשוב לי זה נושא אמינות כי שמעתי יותר מידי קטילות איך ששמעו את המילה מוסטאנג.
תודה לכולם.