Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. בפורום הטכני שאלתי שאלת חלודה. ובכן, מסתבר שאותו רכב עבר פגיעה בגג ופגיעה אחורית ונעשו הלחמות, החלפת כול המכלולים כולל דלת אחורית, כול המכלולים התחתונים במרכב כגון מתלה, גלגלים פגוש וכו' (הכול מקורי, אגב, עדיין עם מדבקות היצרן) וצבע כמובן. עקרונית, הרכב בסדר (כך גם לפי המוסך הבודק) ועם הפגיעות שנאמרו לעיל האחיין שלי מוכן לחיות. השאלה היא כמה לשלם: המוסך (מורשה, אגב) מעריך את הורדת הערך מבחינת הביטוח ב- 12%;

כמה נהוג להוריד מהמחירון? האם לפי הספר, דהיינו את 12 האחוז? או שמקרים כאלה (או ברכב שכזה) נהוג להוריד גם יותר? אני יודע שמבחינת מחירון רכב, בסיטרואן ישנם מקרים שהערך לפעמים גם קצת מתחת למחירון. איך מתנהגים במיקרה של ירידת ערך? להוריד 12% או להוריד יותר? תודה.

פורסם

אין לשאלה שלך שום תשובה מוחלטת.

הטענה כאילו יש מספר אחד, מדויק, שאותו מורידים תמיד, בכל מכונית כזו, ולא משנה מה מצבה או מה אופי הפגיעה ורמת התיקון, היא מגוחכת.

 

חבל שאתה לא מבין את זה, ומאמין ללוי יצחק, שעושה כבר שנים סכומי עתק משכנוע הדיוטות שכל המכוניות מדגם מסוים שעלו לכביש בשנה מסוימת שוות בדיוק את אותם X שקלים.

 

החיים מסובכים יותר, והנסיון שלך למצוא סדר בבלאגאן ולקבל איזה נוסחה שתקל עליך את החיים נדון לכשלון.

כל תשובה שתקבל כאן תהיה חסרת משמעות.

 

המספר הנכון הוא זה שבו בעל הרכב יסכים למכור, ואתה תסכים לקנות.

כל מספר אחר, נמוך יותר או גבוה יותר הוא בגדר בלוף, עבודה בעיניים שמוכרים לך מי שמתפרנסים משיווק מחירונים, או מי שעונים באינטרנט בידענות כי זה לא עולה להם כסף.

פורסם
אין לשאלה שלך תשובה מוחלטת.

הטענה כאילו יש מספר אחד, מדויק, שאותו מורידים תמיד, בכל מכונית כזו, ולא משנה מה מצבה או מה אופי הפגיעה ורמת התיקון, היא מגוחכת.

ידוע לי שאין טענה כזו.

חבל שאתה לא מבין את זה, ומאמין ללוי יצחק, שעושה כבר שנים סכומי עתק משכנוע הדיוטות שכל המכוניות מדגם מסוים שעלו לכביש בשנה מסוימת שוות בדיוק את אותם X שקלים.

מבין זאת היטב ולא מאמין בכלל למר לוי. בדיוק לשם כך שאלתי את השאלה.

החיים מסובכים יותר, והנסיון שלך למצוא סדר בבלאגאן ולקבל איזה נוסחה שתקל עליך את החיים נדון לכשלון. לא מחפש נוסחה - מחפש בעלי ניסיון.

כל תשובה שתקבל כאן תהיה חסרת משמעות.

 

המספר הנכון הוא זה שבו בעל הרכב יסכים למכור, ואתה תסכים לקנות.

כל מספר אחר, נמוך יותר או גבוה יותר הוא בגדר בלוף, עבודה בעיניים שמוכרים לך מי שמתפרנסים משיווק מחירונים, או מי שעונים באינטרנט בידענות כי זה לא עולה להם כסף.

מסכים איתך ב- 100%.
פורסם

יש שני סוגי ירידת ערך:

האחד ירידת ערך ששמאי הביטוח קובע, שהיא בד"כ נמוכה לטובת הביטוח.

והשני ירידת ערך מיסחרית, שהיא בעצם הדבר האמיתי ומושפעת הרבה מפסכולוגיה ותרבות העדר.

תמיד ירידת הערך המסחרית תהייה גדולה לאין שיעור מירידת הערך הביטוחית.

למשל ירידה ששמאי הביטוח העריך כ- 4% , מתרגמת לירידת ערך של 10% ואף יותר מכך.

לכן במקרה שלך אתה צריך לדרוש להוריד הרבה מאוד (לפי דעתי 30% ויותר).

אני מאמין שכמעט בלתי אפשרי למכור רכב כזה (אולי לסוחר), יתכן שזאת חתונה קתולית עם הרכב.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אני לא הייתי קונה רכב שעבר פגיעה בגג מכיוון שיש חשש שהתהפך בתאונה קשה.

חבל על הזמן ועל הכסף ,במחיר הזה (גם 12% פחות) תוכל למצוא אקזמפלרים טובים ושמורים יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...