Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה..

ברשותי 5000 שקל למערכת..

מתוכה ירדו 1500 לרדיו דיסק..

(PIONEER 6950) שלגביו אני סגור.

עכשיו נשאר לי 3500 למגבר סאב וקומפוננט.

חשבתי על :

מגבר- JBL GTO75.4

קומפוננט- MOREL PULSE 6.5

לגבי סאב אין לי החלטה עדין..

אז צריך את עזרתכם לגבי הרמקולים והמגבר ועזרה במציאת סאב...

תודה רבה רבה רבה ניר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה משאיר אותך אם תקציב של בערך 1500+- לסאב, נכון?

לדעתי, כדאי שתרכוש סט קדמי טוב יותר מהפולס, ובשאר הכסף תקנה סאב. יש הרבה סאבים שלא עולים הרבה אבל נשמעים טוב מאוד בהרבה פחות מ1400 ש"ח.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

נתחיל בתודה על המענה שלכם..

 

אכן שמעתי את הפולס ואהבתי את הצליל..

ובמקרה שמעתי אותו על אותו מגבר ועם פאנל דומה...

 

עדן..

לדעתך כדי לקנות דוטק

ואז להביא איזה קיקר C12?

 

כמה תעלה לי תיבה לקיקר הזה?

פורסם

למה C12 ? חסר לך תקציב ? חסרה לך הגברה ?

אין סיבה להתפשר על הסאב הזה, גם אם אתה מביא דוטק עדיין נשארים לך 1300 שקלים לסאב (מגבר 1200, דוטק 1000, ר"ד 1500), פחות או יותר

תחשוב יותר בכיוון של ID, INF.KAPPA

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

עוד פעם תודה על התגובה..

 

שמע יוצא על הדוטק 1200 נגיד..

המגבר הזה יקר ככה שבטח יעלה לי 1500

נשאר לי 800 לסאב..

 

 

איזה להביא???

אני אוהב באסים חזקיםםםםםם אבל מדויקים..

 

השאלה עם המגבר הזה מרים טוב זוג קומפוננט וסאב??

 

ואיזה סאב התכוונת לא הבנתי מה שכתבת סלח לי.

 

חשבתי אולי על הקיקר CVR12..

איך הוא?

פורסם

המגבר עולה 1200 ש"ח אצל סאונדר-רחובות

המחירים בזאפ הם לא באמת "הכי זולים בארץ"

 

הסאב CVR הוא חזק אך לא תמיד מדוייק, עדיף לך לקחת משהו יותר מדוייק ממנו

לדעתי אפשר להכניס בתקציב שלך את הקאפה של אינפיניטי או לפחות את ה ID

אם בכל זאת אתה לא מצליח להשיג מחירים יותר זולים, אני ממליץ על סרווין ווגה HED, או PG OCTANE R

 

דבר אחרון לגבי ה- CVR:

אפשר להגיע איתו לרמות דיוק טובות מאוד, הכל תלוי בתיבה, ואין לי מושג על אילו תיבות מדובר

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקי רשמתי את הדגמים הנ''ל של המוצרים ומחר אשאל אצל המתקין שלי..

חוץ מזה.

המגבר יספיק להרים את הסאבים שאמרת וזוג דוטק או פולס???

 

האם הסאבים מגיעים עם תיבות??

פורסם

הסאב ירים יפה את כל הסאבים שציינתי (אך לא את כולם הוא ינצל עד תום!)

כל הסאבים הללו נכנסים בתקציב שלך כולל תיבה (היקר ביותר הוא האינפיניטי קאפה שמחירו כולל תיבה הוא 1300)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

והHED של ווגה..

אתה בנית את התיבה שלו??? (ראיתי שגם לך יש כזה..)

כי לבנות אני לא מתכוון..

שכחתי לציין שמדובר בפולסקווגן פאסאט 2001

רכב דיי גדול עם תא מטען ענקקקקק.

צריך להתחשב גם בזה באופן בחירת הסאב???

פורסם

לא, קניתי אותו עם התיבה שהיבואן מספק

ניתן לקנות אותו בתיבה פתוחה ובתיבה אטומה, אני קניתי את הפתוחה כיוון שבעת הקנייה ההגברה שלי היתה מאוד חלשה והייתי זקוק לעוצמה, אם אתה רוצה יותר דיוק, קנה אותו בתיבה אטומה

התיבה האופטימלית לסאב הזה היא 42 ליטר אטומה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

או קיי..

ועם הJBL ותיבה אטומה הסאב יתן תמורה טובה????

כמו כן איפה קנית את הסאב אם אפשר לשאול?

(בכל מקום הוא יגיע לי עם התיבה המקורית של היבואן?)

פורסם

כיוון שהרכב שלך גדול אני ממליץ לך לשמוע את הסאב בתיבה אטומה וגם בתיבה פתוחה ולהחליט

קניתי את הסאב אצל "סאונדר" ברחובות, עלה לי 850 עם תיבה

אני בטוח שאם תרצה לקנות ממנו גם את המגבר וגם את הסאב זה ייצא לך גם יותר זול

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ואו עצור!

אל תעשה שטויות ! קודם כל ברוך הבאה =) כבר רשמת לי בפרטי שאתה ממעלה כבר סימן טוב :)

דבר שני : אל תעשה את אותה הטעות שכל ערס שני עובר פה בעיר ומשקיע במערכת בסביבות ה 5K ויוצא עם סאב של פניונר רמקולים JBL מגבר סיני ולפעמים בלי קומפוננט ! כן זה המצב פה אנוש!

מורל פולס בתקציב של 5K? ממש לא . כדי להוסיף את המעט כדי לקבל את הדגם היותר מתקדם (7950) ובכלל הצעה שלי היא להתמקד על alpline או משהו בסגון יותר מיוחד , יותר איכותי אולי כדי שתחשוב על זה .

יש לי שאלה תענה בכנות :

אתה שמעת בכלל את המורל פולס ?

שמעת את הסגנון שאתה אוהב ? למרות שבתקציב הזה אתה לא ממש יכול לבחור אבל בכל זאת אפשר לסמן דרך כלשהי .

כמו שאומרים : take is easy .

תריץ חיפוש על דבר דבר תבוא לשמוע פה ושם כדי שתדע את מה שאתה אוהב בעיקר .(כמו שלמשל אני אוסף כבר 4 חודשים כסף בשביל המערכת הבאה שלי =) אולי את תמרח כ"כ הרבה זמן אבל אל תעשה את זה בשביל לבזבז ובסוף לא להנות

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...