Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד ויש לי רשיון נהיגה מאוקראינה,

מסמכים חתומים ורשמיים.

האם בשביל לקבל איתו רשיון בארץ אני צריך לעשות טסט מחדש או פשוט להמיר אותו?

או שיש עוד איזה תהליך?

תודה לעונים,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

חייב לעשות טסט מחדש.

והיופי בדבר הוא שאין הגבלה לנהג חדש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

והדבר הכי מפגר הוא שלמרות שצריך לעשות שעורים מחדש, וטסט מחדש ותאוריה מחדש, בסופו של דבר למשך כל החיים כתוב ברישיון המרה על פי רשיון זר. איפה כאן ההמרה בדיוק? חתיכת מטומטמים (משרד התחבורה), הרי הם נבחנו, ולמדו כאן אז איזה המרה יש פה?

ROOONEEYY

פורסם
והדבר הכי מפגר הוא שלמרות שצריך לעשות שעורים מחדש, וטסט מחדש ותאוריה מחדש, בסופו של דבר למשך כל החיים כתוב ברישיון המרה על פי רשיון זר. איפה כאן ההמרה בדיוק? חתיכת מטומטמים (משרד התחבורה), הרי הם נבחנו, ולמדו כאן אז איזה המרה יש פה?

 

בזה שאין להם מחוייבות ל28 שיעורים.

 

ירון מאיר

פורסם

אין שום מינימום לכמות השיעורים,אפשר לגשת ישר לטסט,רק לא ניראה לי שעולה חדש יעבור פה טסט בלי נהיגה מוקדמת פה.

ולפי מה שזכור לי גם אין תיאוריה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
לפחות בשנות התשעים היה צורך בטסט מחדש, מפאת התופעה המצערת של עליה לישראל עם "רשיונות קנויים".

לזה בדיוק מתייחסת השאלה...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
ולפי מה שזכור לי גם אין תיאוריה.

אם נכשלים בשני טסטים, חייבים תיאוריה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפי מה שאני רואה הדעות פה די חלוקות ולכן יש לי שאלה לפותח הת'רד



 

לא היה יותר קל לחכות ליום ראשון ולהתקשר למשרד התחבורה?

פורסם

nVidia,

כשאתה מתקשר למשרד התחבורה אתה צריך לשחק בינגו בטלפון,

אתה מתקשר איזה 5 פעמים ועושה ממוצע עם התוצאות.

 

זה הרמה בארץ

----

פורסם

שום דעות לא חולקות, רוב המגיבים ענו נכון.

 

בתחילת שנות ה 90 היו ממירים אוטומטית את כל הרישיונות מברה"מ, ללא שום מבחן.

לאחר שנתגלו מקרים רבים של רישיונות "קנויים" החוק שונה, והיום המצב הוא כזה -

בשנה הראשונה מיום הכניסה לארץ מותר לעולה חדש לנהוג עם רישיון זר, בתנאי שהו בתוקף.

 

לאחר שנה הוא חייב להמיר את הרישיון לרישיון ישראלי.

צריך לעשות מבחן שליטה, ללא מינימוש שעורים כלשהו, צריך לעבור בדיקה רפואית + בדיקת עיניים, כמו במקרה של קבלת רישיון רגיל, לא צריך מבחן תאוריה.

 

אם נכשל פעמיים, חייב לבצע תאוריה + טסט מלא ולא רק מבחן שליטה, אבל עדיין אין מינימם שעיורים.

 

את ההמרה ניתן לבצע תוך 3 שנים מתאריך העליה, אם עברו יותר מ 3 שנים - חייב ב 28 שעורים וטסט ותאוריה רגילים.

 

 

פורסם
שום דעות לא חולקות, רוב המגיבים ענו נכון.

 

בתחילת שנות ה 90 היו ממירים אוטומטית את כל הרישיונות מברה"מ, ללא שום מבחן.

לאחר שנתגלו מקרים רבים של רישיונות "קנויים" החוק שונה, והיום המצב הוא כזה -

בשנה הראשונה מיום הכניסה לארץ מותר לעולה חדש לנהוג עם רישיון זר, בתנאי שהו בתוקף.

 

לאחר שנה הוא חייב להמיר את הרישיון לרישיון ישראלי.

צריך לעשות מבחן שליטה, ללא מינימוש שעורים כלשהו, צריך לעבור בדיקה רפואית + בדיקת עיניים, כמו במקרה של קבלת רישיון רגיל, לא צריך מבחן תאוריה.

 

אם נכשל פעמיים, חייב לבצע תאוריה + טסט מלא ולא רק מבחן שליטה, אבל עדיין אין מינימם שעיורים.

 

את ההמרה ניתן לבצע תוך 3 שנים מתאריך העליה, אם עברו יותר מ 3 שנים - חייב ב 28 שעורים וטסט ותאוריה רגילים.

 

 

אז ככה: גם אבא שלי וגם דוד שלי עלו בתחילת שנות ה90 (שנת 91), ועל מנת לקבל רשיון ג',הם הצטרכו לבצע מבחן ואם איני טועה הצטרכו לקחת מספר מינימום של שעורים כלשהם.

תאוריה הם אכן לא הצטרכו ללמוד. בשביל לקבל רשיון נהיגה ב' לא היה צריך להיבחן. מה שאותי משגע זה שאם בן אדם למד פה, נבחן פה, ועבר פה, למה לעזעזל לקרוא לזה המרה על פי רשיון זר? במה מי שלמד כאן שונה מתושב וותיק שהחל ללמוד לרישיון ג'?

ROOONEEYY

פורסם

לפי אתר משרד התחבורה היום הנוהל זהה לרישיונות ב' ו ג', כלומר בעלי רישיון זר מדרגות אלו חייבים לבצע מבחן שליטה בלבד.

לגבי תחילת שנות ה 90- אני התייחסתי לרישיונות ב' בלבד, אני מכיר עשרות אנשים שהמירו רישיון ב' רוסי ללא שום מבחנים או שעורים.

 

ול-DANY , שכתב שעולה חדש לא יעבור טסט בארץ ללא נהיגה מוקדמת כאן - זה שטויות, מי שיש לו ניסיון בנהיגה והיה ברשותו רכב בחו"ל, לא יתקשה לעבור טסט ללא שום שעורים.

 

החוק בה להילחם באלו, שהשיגו את הרישיון שלהם תמורת שוחד, על מנת לקבל כאן הטבות עולה ברכישת רכב, ולא נהגו בשום מכונית מעולם.

להזכירכם, הטבה ברכישת רכב לעולה ניתנת רק למי, שהגיע עם רישיון נהיגה מח"ל, ולא למי שקיבל את הרישיון בארץ.

 

 

פורסם

לפי אתר משרד התחבורה :

"מבחן קצר, שמשכו כ 15 דקות, נועד לבדוק את שליטת הנבחן ברכב"

 

אגרה למבחן שליטה היא מחצית מאגרה למבחן נהיגה רגיל.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...