Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד של איסוזו טרופר99 שנהרס באמצע איילון, מה קרה לו? מה כדאי לעשות?


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה מתכוון שמידת השקיעה שווה או קטנה מ0.2. נגיד: 0.1.

 

התשובה היא חד משמעית: להחליף.

 

הייתי מחליף גם אם זה היה 0.5 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב המצב הסתבך בצורה שלא תאמן.

קודם כל חנן, אתה מומחה במדידת קלאץ', ניגשתי למוסך, רבע שעה אחרי שהם פתחו והרכיבו את הקלאץ' החדש:evil:, ניגשתי לישן, וראיתי שיש מין פינים ששקועים בתוך הרפידה, חלקם היו נמוכים משפת הרפידה במילימטר ויותר, וחלקם היו בפחות ממילימטר.

 

האם אני אמור למדוד את המרחק בין ראש הפין לבין שפת הרפידה?

על הרפידה בשטח המגע שלה ישנם פסי חריצים לאורך כל הסיבוב, אני מניח שאם ישנם חריצים המצב שם די טוב, האם אני טועה?

יש מקומות שלא נראו חריצים, כנראה כי הדיסק עקום מעט .

מה אתה אומר? נדפקתי עם זה? ראיתי די הרבה בשר, אודה לך אם תאמר לי היכן נכנס בדיוק הקאליבר במדידה.

 

גלגל התנופה הישן מורכב משני חלקים, שניהם הסתובבו אחד מול השני בחופשיות, משהו בפנים נשבר, זה כנראה הרעש של האלמנט המסתובב ששמעתי בכיבוי המנוע.

 

אבל זה עוד כלום, הרכב לא מניע! אחרי 40 דקות בטלפון עם בחורה מאיתוראן ונסיונות נטרול שלא צלחו, הגיעו המכונאים למסקנה שגלגל התנופה לא הותקן בצורה נכונה , כי ישנו "כיוון" מסויים שיש להתקנו על המנוע, מכיוון שיש עליו חיישן.

האם הם צודקים?

מישהו מבין בזה?

כנראה שצריך לפרק את הכל מחדש:evil:

אודה על כל פיסת מידע בנושא!

 

 

עריכה, בסעיף 9 בתמונה מדובר על כיוון מסויים בפרק של התקנת גלגל התנופה, מה הביטוי release bearing מסמן?, אני לא מצליח לקרוא את הציור.

אם תוכלו לעזור לי אני אדפיס את זה ואביא למכונאי, אין ברירה.

e5.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ התיאור שלך הדיסק שחוק בצורה לא אחידה/עקום, וזה כשלעצמו סיבה טובה להח' שלו.

 

אני לא יודע אם ניתן להרכיב את גלגל התנופה הזה בצורה לא נכונה. צריך לראות את פרוצדורת ההרכבה בדפים קודמים לזה שצירפת כאן. אם יש חשיבות להרכבה המדויקת של גלגל התנופה אז בדרך כלל בונים את החורים בו ככה שלא יהיה ניתן להרכיב אותו לא נכון. יכול להיות שהם התעצלו לפרק את חיישן הקרנק (אם יש כזה ליד גלגל התנופה) ואז הם החטיפו לו במהלך הפירוק ו/או ההרכבה של הפלייוויל, ובגלל זה הרכב לא מניע. כדאי לבדוק את התנגדות חיישן הקרנק ולבדוק שהוא מחובר לצמה, ולבדוק שהוא לא פגוע פיזית. אולי שכחו לחבר אותו חזרה, במידה ופירקו אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני החלפתי מחזיר שמן במנוע ההיילקס, מה שמחייב הורדת גיר ומצמד, הניטים היו שקועים מעל למ"מ, כשהיצרן מגדיר 0.3 מ"מ כגבול התחתון לשחיקה.

 

שאלה מתוך עניין: באיזה עומק שקועים הניטים בקלאצ' חדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן תודה רבה לך על דעתך,

אני מקווה שזה לא מוגזם, אבל אני מצרף לכאן 8 עמודים שהם בעצם כל הפרק על החלפת קלאץ', אודה לך וגם לאחרים בעלי ניסיון, אם תוכלו להגיד לי היכן ישנן נקודות בפירוק\הרכבה, שבהן יתכנו שיבושים שיגרמו לרכב לא להניע.

 

יש לי הרגשה שהתאוריה של המכונאי על חיישן שנמצא על גלגל התנופה ועל כיוון מסויים שיש לבצע בגלגל עצמו ,היא לא נכונה.

רק חסר לי שהוא יפרק שוב את הכל וזה לא יעבוד.

 

אני מאד אודה לכם אם תוכלו לרשום לי היכן יתכנו כשלים, ואיך לכוון את המכונאי לפתרון.

תודה רבה!

p1.jpg

p2.jpg

p3.jpg

p4.JPG

p5.JPG

p6.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושניים אחרונים:

 

 

ועוד משהו , רשום בעמוד מספר 1 :

Mark the flywheel, clutch cover and pressure plate lug



for alignment when installing.

 

 

 

למה הכוונה? האם ישנו סימון מסויים שבו הקלאץ' ומיסב הלחץ וגלגל התנופה אמורים לשבת זה מול זה?

p7.jpg

p8.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אומרים לסמן את הפלייוויל, דיסקת הלחץ ובורג אחד על מנת שכשמחזירים הם יחזרו לאותו מקום שבו הם היו.

 

מה שהם לא אומרים זה לסמן את הפלייוויל לקרנק, וזה כנראה אומר שהפלייוויל לא יכול להתחבר לקרנק בכמה כיוונים אלא שיש משהו שגורם לזה להיות בלתי אפשרי. לא ניתן לטעות בהרכבה. צירפתי תמונה שמראה חריץ שיכול להיות שהוא זה שמבטיח את תקינות ההרכבה.

אז נראה לי, ואני מצרף הסתייגות שאני לא מכיר את הרכב הזה, שכיוון לא נכון של הפלייוויל הוא לא הגורם לבעיה בהתנעה.

 

אני הייתי מחפש סביב חיישן הקרנק, כמו שציינתי קודם.

אני לא יודע היכן הוא מורכב. יכול להיות שתמצא בפרק של פירוק הגיר סעיף שמדבר על כך שאמורים לפרק אותו לפני הורדת גיר. אתה גם אמור למצוא בפרק המנוע מידע על דרך בדיקת החיישן. יש בדיקת ראייה. בדיקת התנגדות. בדיקה על ידי מודד מתח AC שהוא אכן נותן סיגנל בוולטאז' סביר בזמן התנעה. בדיקה של תדר. הכי טוב זה לראות את הסיגנל שהוא מוציא עם סקופ.

flywheel.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן תודה רבה לך אני מעריך את זה מאד.

לפי מה שאתה אומר אין מצב לטעות בהרכבה, אך הקפתי באדום חלק מסויים בהרכבה, שאני לא יודע אם יש לו קשר או יכולת להיות לא מורכב נכון, אבל רשום שיש להרכיבו לפי הסימון, יש לך מושג מה התפקיד שלו? ואיזה תקלות יתכנו אם הוא לא מורכב כראוי?

 

לגבי חיישן קראנק, מצאתי עליו מעט מידע, אני חושב שהוא לא באזור שיכול היה לקבל מכות , אבל זה בהנחה שהבנתי נכון איפה הוא נמצא בציור, אני אבקש מהמכונאי לבדוק את הקונקטור שלו לפני שהוא מתחיל ביום פירוק נוסף.

 

אם אתה מצליח להבין משהו מהעמוד שמסביר על החיישן ומראה היכן הוא נמצא, אנא שתף אותי.

 

אני מקווה שכל הסיפור הזה יסתיים במינימום נזקים.

תודה רבה.

 

אגב כשרשמת

הם אומרים לסמן את הפלייוויל, דיסקת הלחץ ובורג אחד על מנת שכשמחזירים הם יחזרו לאותו מקום שבו הם היו.

 

.

יש לך מושג מה החשיבות של הסימון? והאם ניתן לתקן שגיאה שנבעה מאי סימון כפי שמוסבר? הרי לא הגיוני שזה יצור נזק בלתי הפיך.

תודה.

pp1.jpg

pp2.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מיסב הלחץ והמזלג שלו, אם הם יורכבו לא נכון תהיה בעיה בתפקוד המצמד. לא קשור לבעיה הנוכחית.

 

לגבי החיישן, אם אני מבין נכון מהתמונות אז הוא מורכב מכיוון בלוק המנוע ומצביע אל החלק הקדמי של הפלייוויל. אני לא אתפלא אם הוא יכול לחטוף מכה במהלך הפירוק וההרכבה, ואם זה מה שגורם לו לא לתפקד ולמנוע התנעה. יכול להיות גם, שהוא כן פורק, ושכחו להחזיר אותו למקומו או את המחבר שלו לצמת החשמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שאף פעם לא הבנתי לגמרי את ההוראה להרכיב את דיסקת הלחץ אל הפלייוויל בדיוק כפי שהיא הורכבה. היא הרי אמורה להיות סימטרית לגמרי ובכל מקרה כשהיא מגיעה מחנות החלפים הרי אין אורינטציה מסוימת שהיא אמורה להיות בה.

בכל מקרה, אם הבנתי את זה או לא, אני חושב שבדרך כלל הקפדתי לסמן את המיקום שלה. אני מניח שגם היו מקרים שלא סימנתי כי חשבתי שזו שטות, וגם אז לא קרה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי שוב תודה,

כל הסיפור נראה לי מאד מאד מוזר, האמת שהחיישן נראה תקוע במקום שלא מפריע לפירוק כלשהו, יש למכונאי סיבה לפרק אותו?

הוא פירק את המינוס של המצבר בזמן הפירוק וההרכבה.

 

חנן אודה לך אם תחווה דעתך על חלק אחרון, שהקפתי בעיגול אדום בהודעה הקודמת שלי , לדעתך יש להרכבה לא נכונה שלו קשר ליכולת הנעה?

 

תודה רבה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה סליחה היה בילבול קל, הייתי בטוח שאתה מדבר על הציטוט באנגלית שמדבר על סימון בטיפקס של הגלגל המיסב והבורג.

 

לא שמתי לב שאתה מדבר על מה שהקפתי באדום וכבר רשמתי הודעה, בכל אופן די חשוב לדעת שאתה חושב ששני סוגי הסימונים לא קשורים לאי יכולת הנעה.

 

אם כך אחרי שחפרנו בזה, אני לא מוצא שום איזכור לחיישן שקיים על גלגל התנופה כפי שאמרו לי בישיבת המכונאים לאחר נסיונות הנעה כושלים.

 

אני חייב לדבר איתם מחר בבוקר כדי שלא יפרקו את כל הסיפור הזה שוב, משהו כאן לא הגיוני.

אלא אם כן יש מצב שאולי יש חלק בגלגל שהוא מגנטי או משהו משה מהסוג הזה, שחיישן מסויים אמור לקרוא?

ראיתי מין 2 נקודות זעירות על הגלגל, והוא ניסה להסביר לי שזה הכיוון של הגלגל, ושצריך להוציא את הגלגל החדש ולכוון אותו כמו את הישן.

 

בקיצור, שאלוהים יעזור.

תודה רבה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...