Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד של איסוזו טרופר99 שנהרס באמצע איילון, מה קרה לו? מה כדאי לעשות?


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק כדי לבדוק שאני ואתה חושדים באותו מיקום, האם אתה מתכוון לאזור שהקפתי באדום?

 

זה נראה לי האזור כי יש שם מין שורה של 3 ברגים, וזה נראה דומה לאיור שבזום.

 

תודה.

pp1.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצטער, אני בוורטיגו מהתמונות. לפי התמונה השמאלית תחתונה והימנית עליונה אני מבין שהחיישן בצד ימין של המנוע, צד נוסע, ואילו הכתוב מדבר על צד שמאל של המנוע. אולי הם מתכוונים לצד שמאל של המנוע כשמסתכלים מלפנים? כלומר, גם כן צד נוסע.

 

אתה, בכל מקרה, סימנת אום בצד נהג, וזה לא מסתדר לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, האמת היא שזה לא כל-כך משנה. הרי ברור לשנינו שראש החיישן נמצא כ0.5 עד 1.5 מ"מ מהפלייוויל, ומכאן גם ברור שכשמפרקים פלייוויל ניתן לפגוע בחיישן. אל תתבלבל מזה שרוב החיישן נמצא מחוץ למנוע. החלק הרגיש שלו, הקצה שלו, נמצא בפנים ומאוד מאוד קרוב לפלייוויל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, לא תהיה לי ברירה אני אצטרך לגשת לשם ולחפור בקונקטורים, ראיתי אותו מחפש משהו אחרי שזה לא הניע, לא ידעתי מה בדיוק, יכול להיות שמה שסימנתי נמצא בצד השני באופן סימטרי, פשוט יש שם שורת אומים שמזכירה את זה, למרות שזה נראה רחוק מהגלגל.

 

בחיי שלעבוד לבד עם ספר היה גורם לי לפחות שערות לבנות , כל פעם אותה הטעות, למרות שזאת נראית עבודה לא נעימה ללא ליפט, היה לוקח לנו בבית איזה חודש.:|

 

רק הגלגל תנופה שוקל יותר ממני, אני אנסה להביא אותו ואת הקלאץ' ולצלם אם וכאשר כל זה יגמר.

 

האם גם לך תאוריית כיוון הגלגל של המכונאי נשמעת מופרכת?

 

תודה רבה לך חנן, אתה תותח ברמה, גם בעל ידע ונסיון, גם עונה בסבלנות ובדיוק ,וזאת לא פעם ראשונה שאתה עוזר לי, ישר כח.

 

עריכה, קראתי את מה שרשמת על הקירבה של החיישן לגלגל, זה נשמע מסוכן בייחוד שדופקים כדי להוריד את הנבלה הכבדה הזאת, אבל מוזר שלא צויין בפרק שיש לפרק את החיישן לפני הורדת הגלגל, יכול להיות שזה מופיע בפרק פירוק הגיר, אני אבדוק.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם גם לך תאוריית כיוון הגלגל של המכונאי נשמעת מופרכת?

 

לא. לא במאה אחוז, בכל אופן. הוא שם, עם המנוע. אני פה, עם מה שאתה מראה לי מהספר. אני חושב שהוא טועה, אבל לא בטוח.

 

על לא דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם,

 

חזרתי הרגע מהמוסך, הרבה קונקטורים של חיישנים היו מפורקים, והדפסתי למכונאי את 8 העמודים שצירפתי פה, הסברתי לו שיש סימון מיוחד על גלגל התנופה שאמור להיות בנקודה התחתונה, הוא טען שהוא יודע זאת והוא כבר הרכיב את הכל כך.

 

אמר לי לחזור עוד שעתיים שלוש וכנראה הרכב יהיה מוכן.

 

 

ניגשתי שוב לקלאץ' הישן, אני כמעט בטוח שאני רואה מרווח של 1.6 מ"מ בין הפינים לבין שפת הרפידה, האם זה הגיוני לאחר 180 אלף ק"מ?, אנחנו נוהגים בעדינות מירבית.

 

האם אוכל לבוא אליו בטענות שהוא לא היה צריך להחליף את הקלאץ' ולבקש ממנו זיכוי? זה הבדל של עוד 2000 ש"ח במחיר.

יש לי את הנתון של 0.2 מ"מ בספר שנתתי לו, השאלה מה עושים במקרה כזה? מה ניתן לדרוש? חשוב לי לדעת לפני שאני משלם לו.

תודה רבה!!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שאתה יכול לבוא אליו בטענות. בסה"כ מקובל לשים מצמד חדש כשמגיעים אליו, בלי קשר למצבו. זה אפילו הגיוני במידה מסוימת כשלוקחים בחשבון עלות פו"ה ואת הזמן שהרכב ישכב במוסך לעוד פו"ה של גיר טרנספר ומצמד כשהמצמד באמת ייגמר. זה שאני מרשה לעצמי לעשות משהו אחר עקב שיקולים שונים זה סיפור אחר. אם היית אומר לו לבחון את המצמד ורק ע"פ המצב להחליף אז היתה לך הצדקה ברורה לבוא בטענות. בנוסף, אתה מעיד על שחיקה לא אחידה של המצמד אז גם ככה זה לא רעיון מבריק להשאיר אותו במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חנן, אבל

 

בדקתי שוב את העניין של השחיקה הלא אחידה, וזה כנראה נבע מטינופת שישבה על כמה מהפינים, וגרמה לי לחשוב שהם קרובים לשפת הרפידה בפחות ממילימטר.

בכל אופן אני עושה חשבון, כל הסיפור יעלה לי מינימום 4K ,במורשה יכול להיות שהייתי מחליף לגלגל חדש ללא בלאי בלתי ידוע, ולא היו נוגעים לי בקלאץ', לכן הייתי משלם אולי אלפיה מעל, אבל נוסע בראש שקט של גלגל חדש.

 

נראה לי שכל ההחלטות שלקחתי היו שגויות,אני במצב רוח גרוע ביותר .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתגובה #7 כתבת, כשעוד הכול היה מפורק:

וגם הקלאץ' שחוק לטענת המכונאי

 

אני כמעט בטוח שאני רואה מרווח של 1.6 מ"מ בין הפינים לבין שפת הרפידה

 

המכונאי אמר לך נתון שגוי והטעה אותך בתהליך קבלת ההחלטות, בנקודת זמן שעוד היית יכול לקבל החלטה להחזיר את המצמד הקודם ולחסוך המון כסף. זו עילה מצוינת לקבלת הנחה משמעותית מאוד על הסיפור הזה. אתה צריך לתת לו להבין שהחלופה היחידה שלו לעומת מתן הנחה ענקית היא לפרק הכול ולהחזיר לשם את המצמד שלך, שכנראה תקין לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חזרתי, הרכב הניע, היה סימון על הגלגל שנמצא בגיר רגיל בנקודה תחתונה, וגיר אוטומט בנקודה עליונה, הם שמו על העליונה בהתחלה:evil:

 

חנן שילמתי לו חצי מהסכום, וחצי דחוי לעוד חודש, לקחתי את הקלאץ' והגלגל אלי הביתה,אתה חושב שיש עוד צ'אנס לדון איתו בנוגע לשחיקה של הקלאץ'?

 

צירפתי תמונות של החריצים, אני מקווה שתוכל לתת דעתך מנסיונך לגבי השחיקה של הקלאץ'.

 

אני עם 4K פחות בכיס, והרגשה ממש מחורבנת, שאני נוסע עם גלגל תנופה שמועד לפורענות, והוא משומש.

 

לפעמים עדיף לא לנסות לחסוך ולהכנס למוסך מורשה, שם הייתי יודע שהגלגל שלי חדש, עכשיו לא בטוח באיזה טיזנאבי אני אתקע איתו, ולא ברור לאיזה טיזנאבי כבר נסעו עם הגלגל הזה.

 

תודה רבה.

DSCF0035.jpg

DSCF0036.jpg

DSCF0037.jpg

DSCF0038.jpg

DSCF0039.jpg

DSCF0040.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הגלגל הנבלה .

הוא מורכב משני גלגלים, שביניהם יש משהו לא ברור, שנשבר, וכך הם נעים אחד מול השני, כך ששילבתי להילוך שיחררתי קלאץ', והרכב לא נסע, זה היה העניין.

הרעש של האלמנט המסתובב בכיבוי המנוע, הוא כנראה מהגלגל שקרוב לקלאץ' שהמשיך להסתובב.

 

אני מאד מקווה שבעלי טרופרים יעזרו בשרשור הזה, כי אני אכלתי הרבה מאד חרא עד שהבנתי מה לא בסדר, ומה הסימפטומים האלו אומרים.

אולי כדאי לשנות את שם השרשור לבעיה האמיתית כדי שמישהו יוכל להעזר בזה.

 

אז אם אתם נוסעים לכם בטרופר ידני, משלבים הילוך והרכב לא נוסע, זה כנראה זה.

חבל שלמדתי את זה בדרך הקשה, וסיבכתי אותה לעוד יותר קשה.

חנן אני רוצה להודות לך באופן מיוחד,

למרות שעזרת לי בצורה מדהימה תוך כדי התייחסות לכל שאלה שלי, וקריאה של החומר על מנת לעזור לי, המצב די נדפק.

תמיד אני אומר לא נורא, ככה לומדים, כל החיים אנחנו לומדים בסוף נמות טיפשים, לא ברור מתי אני כבר אבין לא להתעסק עם שטויות ולנסות לעשות דברים בעצמי.

 

הרי נכנסתי לכל העניין לעומק, חוץ מלהתלכלך ,סתם כאב לב.

תודה רבה!

DSCF0034.jpg

DSCF0032.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו מהמומחים יכול לתת חוות דעתו על רמת השחיקה של הקלאץ'? והאם ניתן לבוא בשלב זה בטענות למוסך על כך שהחליף קלאץ' ללא צורך.

 

חנן אמנם מומחה בג'יפים ,ואני מניח שזאת אחת מהסיבות שרק הוא עזר לי, אבל זאת שאלה שלא קשורה רק להם.

 

 

תודה רבה , שבת שלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מראה תמונות כמראה מקרוב, אבל המצמד נראה במצב תקין לגמרי. זה לא עניין אמורפי של תחושות ומשהו להתווכח עליו. יש נתון של 0.2 מ"מ, והוא קובע. פשוט. אם הוא לא היה אומר לך שהוא שחוק אלא אומר לך שנהוג להח' בכל מקרה אז לא היה לך עכשיו על מה לדון. מכיוון שהוא הטעה אותך, והמצמד הזה חד-משמעית לא עונה להגדרה של "שחוק", אז יש מקום לדיון. אם שווה לך או לא? ואם יש לך סיכוי להצליח? זו כבר לא שאלה טכנית. קטונתי מלענות עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן תודה רבה על העזרה.

 

יש לי עדיין בעיה , יש לי קאליבר , אני פשוט לא מבין איך מתבצעת המדידה של ה 0.2 באופן מעשי, תוכל להסביר לי?

 

אני יכול לאלתר מיתר דק ואז למדוד אותו, אבל אני מניח שלא כך זה מתבצע.

אנסה לדבר עם בעל המוסך, כואב הלב על הקלאץ' הזה, האם קלאץ' חדש אמור להיות עבה בהרבה מזה שבתמונה?(אולי ניתן לומר זאת לפי עומק החריצים הישרים שנראים בתמונה).

תודה רבה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נראה כי המצמד לא שחוק אך פגום, נראה כאילו הוא נפל על משהו והוא גם נראה כאילו עבד בצורה לא אחידה עקב עוות.

כמו כן הקפיצים האקסיאליים שלו נראה שכבר עשו את שלהם. צריך כמובן לבדוק את התבור כדי לקבוע את מצבו. בנוסף אל תשכח כי יש למצמד עוד חלקים שיש לבחון אותם כמו פלטת הלחץ.

גלגל התנופה מעיד על התחממות גבוהה של המצמד, מה שבודאות פגע באיכות החומר של הרפידה - טוב עשה המוסך שהחליפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...