Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירון הנפוץ בארה"ב הוא ה- Blue Book ראה: http://www.kbb.com

על מנת להשתמש בו, צריך להזין מיקוד (zip code) משום שהמחירים שונים באזורים שונים. אתה יכול להשתמש במיקוד שאני מכיר מלונג איילנג (פרברי ניו-יורק) 11797 כדוגמא, או לחפש מיקוד עפ"י כתובת באתר רשות הדואר האמריקאי, http://www.usps.com

 

בהצלחה

ירון

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

פורסם
המחירון הנפוץ בארה"ב הוא ה- Blue Book ראה: http://www.kbb.com

על מנת להשתמש בו, צריך להזין מיקוד (zip code) משום שהמחירים שונים באזורים שונים. אתה יכול להשתמש במיקוד שאני מכיר מלונג איילנג (פרברי ניו-יורק) 11797 כדוגמא, או לחפש מיקוד עפ"י כתובת באתר רשות הדואר האמריקאי, http://www.usps.com

 

בהצלחה

ירון

 

תודה רבה רבה רבה אח שלי.... :wink::lol:

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
המחירון הנפוץ בארה"ב הוא ה- Blue Book ראה: http://www.kbb.com

על מנת להשתמש בו, צריך להזין מיקוד (zip code) משום שהמחירים שונים באזורים שונים. אתה יכול להשתמש במיקוד שאני מכיר מלונג איילנג (פרברי ניו-יורק) 11797 כדוגמא, או לחפש מיקוד עפ"י כתובת באתר רשות הדואר האמריקאי, http://www.usps.com

 

בהצלחה

ירון

 

תודה רבה רבה רבה ידיד יקר שלי.... :wink::lol:

 

שמח שיכולתי לעזור...

בתור מישהו שחי שנים רבות בארה"ב, אני פשוט יודע שמילת המפתח שצריך לחפש בגוגל בהקשר הזה היא "blue book " , וזה לא ממש משהו שיכולת לנחש...

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

פורסם

בארה"ב הכי קל ללכת לסוכנים השונים של המכוניות בדרך כלל תמצא שם מחירים הרבה יותר טובים ממה שהמחירון מציג... כלומר אתה יכול לקנות מכוניות עם ק"מ מאוד נמוך בכמעט חצי מחיר...

למה? ככה!

פורסם

הם דופקים לך מחיר רק אם אתה לא מבין מהחיים שלך...

אתה יכול לשלם במזומן ולצאת בלי השטויות אם עם שיטות מימון שונות ולבדוק טוב טוב על מה אתה חותם אם חתמת בלי לקרוא להבין מה קורה זה בעיה שלך...

למה? ככה!

×
×
  • תוכן חדש...