Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חשבתי קצת לפני שפירסמתי אבל בסוף פירסמתי פה. רציתי את חוות הדעת שלכם...

אתמול בלילה חבר שלי עשה תאונה בבעלותו מאזדה 323 שנת 2002 1600 סמ"ק.

 

DSC00026.jpg

 

DSC00027.jpg

 

DSC00028.jpg

 

4 כרריות אוויר יש באוטו.

1 בהגה 1 ליד נהג ו2 בצדדים.

אף אחת מהכריות לא נפחה!!!

הנהג יצא ע אף נפוח אחרי שהיה לו מפגש עם ההגה.

והנוסע ליד הנהג כולו שריטות בפנים. לא משהו רציני אבל היה יכול להימנע.

 

בכל מקרה רציתי לדעת האם המכה לא מספיק חזקה או משהו כזה שהכריות לא יפתחו.

או שיש פה איזה משהו מסריח..[סליחה, התכוונת למשהו לא תקין בטח לא מXXXח, גם הוספת נקודות כאלה: ... שהן מיותרות וגם סימני כריאה כאלה!!! שהם מיותרים, מספיק אחד מכל סימן] תודה-- ההנהלה.

יום טוב ותודה..

ROVER=~~

פורסם

מערכת כריות האוויר היא מערכת מאוד אמינה ומתוכננת להפתח בתנאים מסויימים בלבד, מידת הנזק שנגרם לרכב או הפציעה של הנהג אינו מדד האם הכריות היו אמורות להפתח או לא.

 

או שיש פה איזה משהו מסריח.. למה את מתכוון ?

איזה כייף לי :)

פורסם

האם הרכב עבר תאונה בעבר?

 

ישנם מקרים בהם "בעלי מקצוע" המתקנים כלי רכב לאחר תאונה וכלל לא מתקינים כריות אוויר חדשות, מתוך רצון לעשות רווח על חשבון הלקוח (וכמובן לסכן את חייו בזמן תאונה).

 

אם כן, אולי יש כאן עילה לתביעה

פורסם

כריות האוויר לא נפתחות בכל תאונה תלוי בעוצמה.

אם מישהו לא מיקצועי שיחק עם כריות האוויר ניסה "לתקן" איזה תקלה במערכת כריות האוויר אז הנה התוצאה.

אולי הנורה בלוח השעונים לפני התאונה הייתה מהבהבת שם? אם כן ולא טיפלו בזה כניראה שזאת הסיבה.

פורסם

נראה כתאונת פגיעה ב 45 מעלות מהצד, מה שמוריד את עוצמה המכה לאורכו של הרכב.

מחשב כרית האויר מודד תאוטה אורכית בלבד (עם יש כריות צד אז גם תאוטה רוחבית בלבד).

 

מהתמונות אני לא רואה מצב בו הכריות היו אמורות להפתח, זה שהנהג סיים רק עם נפיחות באף מעידה על כך, ובנוסף כנראה שחגורת הנהג הייתה רפוייה.

×
×
  • תוכן חדש...