Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברמת החייל:סיבוס או 10bis מה עדיף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע גם זמני לשאול שאלה מוזרה.

 

אשמח לקבל טיפים מחברי הפורום שעובדים באיזור רמת החייל, איזה כרטיס יותר משתלם לעשות.

 

מה נותן יותר הנחות ומה ההבדל ביניהם בעצם?

 

הפילו עלי לבדוק את הנושא, עקב מעבר החברה לרמת החייל.

 

תודה

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אצלנו בחרו 10bis

חוץ מBLACK לא זכור לי שהיו מקומות שלא קיבלו את הכרטיס

זה היה באזור של תחילת רחוב הברזל

 

לפני זה היה לי סיבוס אבל הייתי באזור של סוף הברזל

 

אגב בשניהם יש סוגים תשלום שונים, תלוי בהסכם שהחברה עושה

אצלנו ה10bis זה כמו כרטיס אשראי רגיל שמוגבל ל100 שקל ליום ובסוף החודש יורד הכל מהמשכורת :roll:

לעומת זאת בסיבוס (שהיה דרך רד בינת) ניתן היה לשלם ב30 שקל (שמתוך זה משלמים רק מס) והשאר מוסיפים במזומן

Scooby WRX

פורסם

ב BLACK למשל מקבלים עסקית ב48 במקום 54 אם יש לך 10bis.

 

בכל מקרה, אני לא רגיל למחירים האלה, עבדתי בפארק אפק בראש העין, בהרצליה פיתוח וגם בפארק אזורים בפ"ת ועדיין המחירים הם ליגה אחרת לגמרי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ארומה מקבלים 10BIS, כך גם הג'ירף ועוד מקומות ברמת החייל.

אפשר לשלם חלק דרך ה10BIS ולהשלים במזומן.

החברה גם יכולה להטעין לך אותו כל חודש בסכום שאתה סוגר איתה מראש.

עם הכרטיס הנ"ל אתה גם מזמין מהאתר (לא עולה משלוח) מכל מיני מסעדות ובדרך כלל השירות בסדר+.

את הסיבוס אני לא מכיר.

×
×
  • תוכן חדש...