Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני חדש בפורום והייתי רוצה לעשות לאוטו שלי (פורד פיאסה יוטה שנת 96) טיפול 10K בעצמי... אשמח אם תוכלו להפנות אותי למדריך טוב ברשת שמסביר שלב שלב איך עושים את זה, או לחלופין תוכלו להסביר לי בעצמכם... אני יודע שזו בקשה גדולה יחסית, אבל אני ממש רוצה לרכוש בזה ניסיון.

תודה מראש

ארבל

פורסם

הכי טוב ללמוד פיזית בטיפול משותף עם חבר בעל ידע במכונאות ונסיון בסוג עבודה כזאת , אני משוכנע שאם תכתוב מאיזה אזור אתה ותבקש יפה תוכל לקבל עזרה.

בפעם הבאה כבר תסתדר לבד.

פורסם
הכי טוב ללמוד פיזית בטיפול משותף עם חבר בעל ידע במכונאות ונסיון בסוג עבודה כזאת , אני משוכנע שאם תכתוב מאיזה אזור אתה ותבקש יפה תוכל לקבל עזרה.

בפעם הבאה כבר תסתדר לבד.

 

אני גר במושב בית אלעזרי ליד צומת בילו

פורסם

הכי טוב ללמוד פיזית בטיפול משותף עם חבר בעל ידע במכונאות ונסיון בסוג עבודה כזאת

 

זו בדיוק הדרך בה לומדים עובדים חדשים את העבודה במוסך, ואת התוצאות המצערות של שיטת הלימוד הזו כולנו מכירים על בשרנו כשאנחנו מבקרים במוסך ישראלי אופייני.

 

קנה ספרות מקצועית, היינס למשל, ועבוד בקפדנות ע"פ ההנחיות. זו הדרך היחידה להעניק לרכבך את הטיפול הנכון.

פורסם

אני פרסמתי לא מזמן הוראות להחלפת שמן+פילטר בצורה מפורטת ומצולמת.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=173738

 

זה אומנם לרכבי פולקסוואגן אבל אני מניח שזה יכול לעזות לך.

 

תבודק איזה חלקים אתה רוצה להחליף ואני מניח שנוכל יותר לפרט לך.( איפה לקנות מה מומלץ וכו'..)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

חנן , אנחנו לא באותו ראש - אני מדבר על זה שפשוט עדיף ללמוד איך לעשות את זה נכון ממישהו שכבר מכיר את העבודה.

הוא חייב להיות מקצועי , אין ספק ,אבל גם חייב להיות לו ניסיון.

ראיתי כבר נסיונות כאלו שנגמרו בתקלות מדרגה ראשונה בגלל חוסר ניסיון" טיפש אחד זורק אבן לים......."

אבל זה הזמן הכי טוב להדריך צעד צעד, לאט לאט עם הסברים על העבודה , הכלים והבטיחות.

כדי להפסיק הרגלים רעים עכשיו ולא אחרי שגוזרים ברגים.

 

אם אין לך מישהו מקצועי , אז חנן צודק.

עם טיפה ידע טכני וספר היינס זה אפשרי בקלות.

פורסם
תחכים דרך נושאים שכבר נפתחו:

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=32601

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=61401

 

זה מה שמצאתי שיוכל לעזור לך.. אבל עזוב, 1,500-2000 זה לא כזה סיפור שאחרי זה האוטו שלך יסע כמו חדש

 

הקישורים שהבאת קשורים לרכבים אחרים, אני עדיין לא מוצא את הפילאר שמן...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...