Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוחחתי עם מתקין, והוא המליץ על קומפוננט 3WAY כי המיד באס ממוקם בגולף סמוך לישבן, ופוגע בבמה, אבל יש מקום למיד 4" במיקום טוב ולכן כדאי 6.5" ו 4" וטוויטר. למישהו יש נסיון עם סט כזה בגולף חדשה או עם קומפוננט 2 WAY בגולף חדשה?

בהנחה שאני מחליט על 3 WAY ותקציבי הוא מתחת ל 1800, מה עומד על הפרק מלבד INFINITY שה 4" שלהם עמוק מדי לגולף?

TSI | Alpine PDX-5 | Pioneer 7950UB | Rainbow Vanadium 3-WAY | iPod 160GB

פורסם

מה יהיה תקציב סביר לזה? (אולי אפשר לגרד קצת יותר). האם באמת צריך 3 חלקים?

TSI | Alpine PDX-5 | Pioneer 7950UB | Rainbow Vanadium 3-WAY | iPod 160GB

פורסם

אל תתחיל במה שאתה לא יודע אם יסתיים.

כדי ליצור במה טובה עם סט 3WAY (עזוב, ש ה1800 ש"ח לא מספיקים לסט 3WAY שמכבד את עצמו) הסט דורש כיוונים, פודים, והרבה אוזן. אם אתה לא יודע למה אתה נכנס תתחיל לאט. אפשר להוציא תוצאה טובה מאוד מסט 2WAY בסכום הזה (הייבריד אוביישן יד 2, פוקאל K וכו'...) נסה לשמוע כמה מערכות ותסדר את האוזן לכיוון המיועד.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

בגולף החדשות ניתן להגיע לתוצאות מעולות באמצעות סט שלושה חלקים, בעיקר הודות לתכנון המצויין של הרמקולים בדלת.

סט שלושה חלקים כמעט תמיד עדיף על פני סט שני חלקים, במיוחד אם נשארים במיקום המקורי ולא נכנסים לבניות פיברגלאס וכו'.

 

אם תמתח קצת את התקציב, חבר שלי מעוניין למכור סט פוקאל אוטופיה שלושה חלקים. לא נראה לי שיש תמורה טובה יותר לכסף מאשר סט כזה. אם אתה מעוניין פנה בה"פ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שוחחתי עם מתקין, והוא המליץ על קומפוננט 3WAY כי המיד באס ממוקם בגולף סמוך לישבן, ופוגע בבמה, אבל יש מקום למיד 4" במיקום טוב ולכן כדאי 6.5" ו 4" וטוויטר. למישהו יש נסיון עם סט כזה בגולף חדשה או עם קומפוננט 2 WAY בגולף חדשה?

בהנחה שאני מחליט על 3 WAY ותקציבי הוא מתחת ל 1800, מה עומד על הפרק מלבד INFINITY שה 4" שלהם עמוק מדי לגולף?

אני לא מכיר את הגולף , אבל שני דברים אתה צריך לדעת . גם אם המקום של המידבאס הוא בישבן , מתקין טוב יכול למצוא דרכים להתקין את זה במקום אחר , כמובן שצריך בניות , אבל גם לסט שלושה חלקים צריך בניות .

לסט של שלושה חלקים יש הרבה יתרונות , אבל צריך מתקין שיודע איך לטפל באחד כזה ואיך לכווין אותו

וכן הפוקאל אוטופיה הוא סט מעולה , אבל עדיין תצטרך מתקין שיעשה לו טוב

בברכה יהודה

פורסם
אני לא מכיר את הגולף , אבל שני דברים אתה צריך לדעת . גם אם המקום של המידבאס הוא בישבן , מתקין טוב יכול למצוא דרכים להתקין את זה במקום אחר , כמובן שצריך בניות , אבל גם לסט שלושה חלקים צריך בניות .

לסט של שלושה חלקים יש הרבה יתרונות , אבל צריך מתקין שיודע איך לטפל באחד כזה ואיך לכווין אותו

וכן הפוקאל אוטופיה הוא סט מעולה , אבל עדיין תצטרך מתקין שיעשה לו טוב

 

אני לא מתכנן על שום בניות או שינויים רדיקלים באוטו. סאב שתופס לי 1/3 בגאז' הוא כבר מעל ומעבל למה שאני מוכן לעשות בשביל סאונד. אני מחפש סט שייכנס באוטו, כפי שהרכב יצא מהמפעל. אני יודע שהסט יוכל להשמע יותר טוב, אבל בניות ושינויים זו לא פשרה שאני מוכן לעשות. (כיוון וכיול בכיף)

TSI | Alpine PDX-5 | Pioneer 7950UB | Rainbow Vanadium 3-WAY | iPod 160GB

×
×
  • תוכן חדש...