Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרעש לא מגיע כל לחיצה על הברקס

אני יכול ככה לנסוע עם המכונית במשך 15 דקות עד 20 דקות (זמן משוער)

ואז הרעשים מהברקסים מתחילים להרעיש

 

עכשיו אני החלפתי את רפידות הברקסים (אגב, זה הקדמיים) לפני פחות מ-15K ק"מ

המכונית היא יונדאי אקסנט 96' אוטומט'

 

נ.ב

יכול להיות שבגלל שזה אוטומט' ויש יותר פעילות לברקסים הם מתחילים להרעיש כ"כ מוקדם?

 

אשמח לעזרה! (עדיין לא פניתי לאף מוסך, אולי נחסוך את הנסיעה עם עזרה שלכם)

ג'ימיניב!

פורסם

אני לא כל כך מבין בזה אבל הבנתי שהיה איזה חומר ששימש פעם לרפידות של ברקסים והוא לא היה מרעיש אבל היה מסוכן , הוא היה גורם לסרטן , אז החליפו את זה בחומרים מרעישים יותר וזה מה שגורם אצלך לרעש , גם לי לפעמיים יש חריקות מהברקסים.

לפי דעתי אם הברקסים עובדים טוב אני לא רואה סיבה לדאוג.

פורסם

אני משוכנע שהחלק שהוחלף הוא תחליפי.

נסיעה של 20 דקות יוצרת חום רב, והרפידות מתעוותות קצת. זה מה שיוצר את הרעשים.

או לחילופין צלחות לא ישרות(מצריך חריטה).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כפי שנאמר כבר:

ציפצופים ממערכת הבלמים יכולים לנבוע כתוצאה מרפידות חליפיות באיכות ירודה או שנשחקו בצורה לא סימטרית כתוצאה מהתחממות עקב בלימה חזקה, כנ"ל לגבי צלחות בילום.

תמיד יש סיכוי שהבלמים פשוט שחוקים ויש להחליפם.

פורסם

אוקיי, אני אחליף רפידות

 

פשוט כואב לי על הכסף כי גם ככה אנחנו מוכרים ת'מכונית אבל זה מסוכן טיפה, לא?

ג'ימיניב!

×
×
  • תוכן חדש...