Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אניי מקווה הכותרת לעניין

 

אז ככה יש לי רמקולים 6X9 של רוקפורד 75 RMS

והרמקולים שיש לי בדלתות רציתי להחליף אותם אבל הבן אדם התעקש שהם ממש טובים

לא רואה סיבה שיגיד ככה רווח שלי הפסד שלו

 

ולענייןןן

יש לי רדיו דיסק לא מוכר ושומעים שמגבירים לא נקי בכלל

בן אדם שטען שהוא מבין אמר לי או להתקין מגבר (אין מצב למגבר) או שתקנה רדיו דיסק טוב שיש לו מגבר פנימי עוצמה אפקטיבית חזקה יותר

תשמע יותר חזק ויותר נקי

 

התקציב שלי הוא 1000 שקל מה אתם ממליצים?

פורסם

ביטון, תגיד ביצעת חיפוש לפני שאתה מקפיץ את ההודעה שלך כל 7 שעות?

 

כבר נפתחו שרשור או שניים על רדיודיסק עד 1000 שקל. ושם הוצעו מספר הצעות. תעבור בשרשורים ותראה מה האופציות המומלצות. במידה ויהיו עוד שאלות תשאל ונענה.

 

תו"כ החיפוש, תראה איזה עוד מידע אתה יכול לספק לנו על מנת שנמצא לך פתרון הולם.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

כן בדקתי לפני

אפחד שם אין לו בעיה כמו שלי אבל הפורום הזה נבנה בשביל לעזור לאנשים בלתת מידע

אבל אני לא רואה שאף אחד בפורום הזה לא רוצה לעזור

פורסם

טוב שלא רשמת תנו לי כאן שלוש סטים של שכיבות סמיכה! כדאי שתתחיל לשנות את טון הכתיבה שלך..

אתה צריך להבין - הגברה של רדיו דיסק לא תתן לך בחיים שמיעה של "הכי חזק, הכי נקי". בשביל זה תצטרך להוסיף מגבר. כל הרדיו דיסקים כיום לא עוברים את ההספק של מקס' 25 RMS לערוץ , שלא נדבר על אחוז העיוות.

קנה כל רדיו דיסק בעל שם ידוע כגון פיוניר/פאנסוניק וכו' במחיר הזה, כולם יתנו לך פחות או יותר תמורה דומה לכספך.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

טוב גבר, כמו שאמרתי לך, בשביל תשובות רציניות, אתה צריך לשאול שאלות רציניות. אל תבוא אלינו בדרישות, כי אנחנו לא עובדים כאן, אלא מרצוננו הטוב. שהולך ומתדלדל.

 

אמרת שבחיפוש אין לאף אחד בעיה כמו שלך, למה הכוונה?

איזה רמקולים יש לך מקדימה ומי בדיוק אמר לך לא להחליף אותם.

 

בגדול, אל תצפה ליותר מדיי מהגברה של רמקולים ע"י הHU. מגבר פנימי של רדיודיסק מעווט מאוד בעוצמות גבוהות.

בווליום נמוכים הרדיודיסק יסחוב ויעשה את העבודה. קודם כל תברר איזה רמקולים יש לך מקדימה. רמקול 6X9 נשמע אחרת לגמרי עם הגברה יעודית, אפילו חלשה.

 

ועכשיו לבקשה שלך, כי ביקשת כל כך יפה:

 

1. פיוניר 2950

2. פאנאסוניק 1303

3. DXZ375MPוClarion

 

 

אם המטרה שלך היא הגברה מאוד מאוד בסיסית של הרמקולים ושינגן MP3, המכשירים האלו יעשו את העבודה.

אין סיבה לקנות משהו יקר יותר, כי המכשירים הממוצעים יציאו לך בין 17 ל 23 RMS לערוץ בכל מקרה.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

שמעוו ואני מקווה מאוד מאוד מאוד שאתם קוראים את זה אני התבאסתי על הפורום הזה עד שעוזרים פה

בגלל זה הסגנון דיבור שלי השתנה כי שאני מדבר יפהה כל כך אפחד לא עוזר ואני יכול להקפיץ לעצמי כמו מטומטם

וכמה פעמים יצא לי לפתוח כאן נושאים לגבי מערכת בסוף אפחד לא עזר וקניתי משהו יעני בלי להבין כל כך ואולי

אם קצת עזרה ממכם הייתי מצליח יותר אבל לא משנה

 

ולא ביקשתי מאפחד מכן לרדת לשכיבות סמיכה חחחח ***חחח היא לא מילה תקנית, קרא בבקשה את כללי הפורום***

תודה בכלל זאתתת ***אות אחת מספיקה בסוף מילה***

ויש י מערכת שראיתי בזאפ אני רוצה תגובה עליה כי אני נראה לי הולך עליה

 

 

דגם 1 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=520819

 

ויש את זה

 

http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-MP3&model_id=506280

 

השני נראה לי יותר רציני

פורסם

ליבי ליבי על הבאסה שלך. אתה יודע כמה שרשורים כאלה נפתחים כל שבוע? תעשה חיפוש לרדיו דיסק עד 1000 שקל תראה כמה אנשים שאלו את זה בחודשיים האחרונים. תקרא את כל השרשורים ואם אז יהיו לך שאלות שלא נענו כבר מעל 10 פעמים ,ואנחנו לא נענה לך ,תיהיה לך סיבה "להבאס"!

 

ברמונדו הציע לך הצעות , טרחת לקרוא אותן בכלל ,לפני שאתה קופץ כמו #### ?

 

תבחר את המכשיר שנראה לך לעין הכי יפה מה- 3 ותפסיק לשגע את עצמך כי גם ככה הבדל גדול אתה לא תשמע בינהם.

×
×
  • תוכן חדש...