Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כה עד כה יש לי גולף שנת 2002 ובעוד שבועיים אני מוכר אותה בשל שאני מקבל רכב דנדש מהחברה

כנראה יונדאי גטס 2008...(ובהמשך ישדרגו לטויוטה קורולה חדשה)

 

אז ככה אני הולך שבוע הבא לפרק תמערכת מהגולף שלי ואני לא יודע איך אני דוחס את המערכת הקצחנית שלי מהגולף גרמנית ומסיבית לתוך יונדאי גטס קטנטנה ועדינה

 

המערכת...

 

רדיו דיסק.. eclipse cd7000.. אין הרבה מכשירים שעומדים באיכות שלו!

dvd... כולל מסך חשמלי יוצא מהמכשיר necvox dva-7669 ... אחד הדגמים האיכותיים מסך קטלני.

קומפוננט.. focal k2 power 6.5 165k2p 200w...כאילו אפשר בלי האיכות האמיתית.

רמקולים אחוריים בדלתות...HERTZ Energy ECX 165.2 165mm 2-Wege Coax ...שירגישו קצת מאחורה...

מגברlogo_audison.jpg&w=100&h=25 LRx 4x120+ Watt rms ...חחחחחח פשוט עושה לי את זה

סאב וופר focal 13" polyglass 33 v1 800W

קבל sound strom...1.2..farad

אזז.. מה דעתכם איך זנ יסתדר בתוך גטס?

נשמע לי כמו מועדון נייד...

 

מה מציעים למכור ולשים משהו יותר עדין?

או פשוט שים ובוא למפגש?

 

 

 

:roll:

פורסם

הרמקולים סה"כ יסתדרו בתוך הגטס אפילו המגברים - יכול להיות שבניה מסויימת תידרש בשביל זה, אבל השאלה החשובה כאן היא מה גודל התיבה של הסאב.

 

ייתכן ותצטרך להתאים לסאב הזה נפח תיבה קטן יותר במידה וניתן בהתאם לנתונים שלו וייתכן שתזדקק לסאב קטן יותר או סאב בגודל דומה שמתאים לתיבה יותר קטנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

להיכנס זה יכנס, סך הכל גטס זה לא רכב כזה קטן.

 

האם רק לי יש כאבי רשתית-קרנית וארובת העיין מכל נקודות והחטחטים בהודעה שלך ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דבר עם החברה שיסדרו לך רכב אחר עקב המערכת:idea::|

בתאכלס אפשר להיסתדר לא בעיה כול כך גדולה.

מקסימום תישאר בלי מושבים אחוריים.

פורסם
להיכנס זה יכנס, סך הכל גטס זה לא רכב כזה קטן.

 

האם רק לי יש כאבי רשתית-קרנית וארובת העיין מכל נקודות והחטחטים בהודעה שלך ?

 

אתה לא לבד.

 

מקס.

פורסם

לא אמרת במקרה שאח"כ משדרגים לך לטויוטה קורולה?

 

אני אגלה לך עכשיו פטנט מדהים! ואני אפילו לא אקח על זה כסף...

 

קוראים לזה ס ב ל נ ו ת

 

כן כן - איזה דבר מדהים נכון? שני הדברים שהחברה הישראלית הכי לוקה בהם בחסר סבלנות וסובלנות.

 

אל תרכיב בגטס - תיסע קצת עם מערכת בסיסית - באמת שזה לא נורא.

 

תקבל את הטויוטה - תרכיב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת נכון... גם המתקין שלי אמר לי את זה..

 

..."בוא חמוד תפרק תשים בצד תביא תקורולה ונעשה ממנה ...אתה כבר יודע"...

 

אבל.. אני לא יודע אם אני הכי סבלני..

 

לא אכפת לי להישאר אם הגטס קצת אבל מרגיז אותי..

נראה לי קטן יותר מידיי כזה שאין מקום לאחסון וזה..

 

 

אז מה ההצעה לבסוף לחכות? (אני לא יכול בלי מערכת בלי מוזיקה ברמה ועוצמה..אין אין אני מעדיך נגיד מאזדה 322 אם מערכת מאשר מזדה 3 דנדשה בלי מערכת תבין כמה שהמוזיקה תופסת חלק ממני)

:roll:

פורסם

אני בכל מקרה מעדיף את ה323 על ה3 סתם ככה - אבל כבר עניין של טעם וריח.

 

זה כל כך דחוף לך אז תיקנה איזה סאב וופר חביב 8 עד 10 אינטש ותשרוד איתו שלושה חודשים ואחרי זה תמכור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכי קל שתגיע ליום שבו תיבדוק פיזית מה ניכנס ומה לא

 

ל 3 חודשים לדעתי כן שווה להתקין מערכת כי חובב אודיו ממש יסבול תקופה כזו ללא מוזיקה כמו שצריך (יש פה בפורום כמה מזוכיסטים שאני לא מתכוון אליהם :-) )

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הכי קל שתגיע ליום שבו תיבדוק פיזית מה ניכנס ומה לא

 

ל 3 חודשים לדעתי כן שווה להתקין מערכת כי חובב אודיו ממש יסבול תקופה כזו ללא מוזיקה כמו שצריך (יש פה בפורום כמה מזוכיסטים שאני לא מתכוון אליהם :-) )

 

אלי (סאונדמן), אליקו - נוסעים כבר מעל שנה בלי מערכת ממש מורכבת ברכב.

ניר ועופר - לא רוצה לדבר על זה בכלל.

 

שלושה חודשים זה כלום! אבל זה פחות או יותר הגבול האישי שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...