Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רמקולים אחוריים היום, ואני מסתבך לחבר אותם.

הבעלים הקודמים לפניי ניתק כמה חוטים ולא מצאתי את החוטים שמתחברים לרמקולים האחוריים.

מישהו יודע מאיפה לאיפה החוט של הרמקולים האחוריים אמור להגיע?

הרכב הוא הונדה קופה 96.

 

נ.ב

יש לי גם מגבר מאחורה, אז אם מישהו יודע אולי אפשר לחבר את הרמקולים ישירות למגבר.

 

תודה.

פורסם

יש לך חיבורי PL במגבר, או חיבורים של הברגה על חוט?

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם

אם אני לא טועה, תבדוק את הכבלים הזהובים, תראה לאן הם מתחברים במגבר. אם כתוב ליד החיבורים שלהם Xאוהם, זה הרמקולים שלך חבר לקצוות שלהם ותשמע כמו שצריך.

פורסם

עשיתי בערך מה שאמרת, חיברתי את החוטים של הרמקולים למגבר למטה והוצאתי את החוטים הזהובים.

עכשיו שומעים מאחורה אבל לא מקדימה.

לאן אני מחבר את החוטים הזהובים כדי שישמעו גם מקדימה?

פורסם

אני אנסה לעזור

למגבר יש 4 יציאות (כול יציאה מורכבת מאחד + ואחד - לרמקול בודד)

אמרת שנתקת וחיברת ושמעו מאחור

כנראה מה שניתקת היה החיווט לרמקולים הקידמיים

תחבר בחזרה את הרמקולים הקידמיים כמו שהיו

עכשיו אמורות להיות לך 2 יציאות תפוסות (רמקולים קידמיים ימין+שמאל)

ו2 יציאות פנוייות במגבר (אמרנו 4 ערוצים)

קח חיווט ופשוט תחבר את הרמקולים האחוריים לכניסות הפנויות האלו

 

הכבל האדום משמגיע מהמצבר ישירות למגבר (בדרך יש פיוז הגנה,לרוב ליד המצבר עצמו) זה כבל ה+

מכיוון שהמגבר צורך הרבה חשמל הוא מחובר ישירות למצבר

הכבל השחור זה המינוס שמחובר לגוף הרכב עצמו (כול מרכב הרכב - הפח הוא מינוס) על מנת לסגור מעגל כמו כול רכיב חשמלי

אבל אז המגבר היה דולק קבוע והיה גומר לך את המצבר...

לכן יש לך את הכבל הירוק (במקור כחול\כחלחל) שמגיע מהרדיו דיסק ומתחבר למגבר,כבל זה נקרא כבל REMOTE\שלט

כשאתה מדליק את הרדיו דיסק הכבל מעביר מתח נמוך למגבר ומדליק אותו (סוויץ) כשאתה מכבה את הרדיו דיסק הוא מכבה את המגבר (כשאין זרם בכבל,הסוויץ נסגר והמגבר נכבה) זה על מנת שהמגבר ידלק רק כשהרדיו דיסק דולק

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...