Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צולמתי "עובר" באדום, מה הלאה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בצומת הטייסים הגעתי מכיוון פתח תקווה והבחנתי ברמזור מתחלף..

בלמתי בעוצמה גבוהה אבל יכולת הבלימה של האוטו שלי לא מי יודע מה.

צולמתי לאחר עצירה מלאה כאשר כל הרכב על מעבר החצייה..

מה עכשיו?

פורסם

חכה לדו"ח שיגיע הביתה - 1000 שקל קנס ו 10 נקודות.

אם אתה נהג חדש, ממליץ לך לחפש מישהו שיהיה מוכן לקחת עליו את הדו"ח במקומך.

במידה ואתה הולך עם זה למשפט (כי אתה נהג חדש) ממליץ לך להשקיע בעו"ד טוב, זה יעזור לך.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לא בטוח שיישלח דו"ח בכלל.

אם הרכב לא נכנס לצומת (לא עבר את קו הצומת) אז בד"כ לא טורחים לשלוח דו"ח בכלל.

 

אין מה להילחץ או לנקוט בפעולה כלשהי לפני שיגיע דו"ח בדואר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כל הרכב על מעבר החצייה = עבר את קו העצירה = כנראה יגיע דו"ח.

בכל מקרה, באמת אין מה לחשוב על זה יותר מדי עד שלא מגיע בדואר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

סיכוי קטן שיגיע דוח.

מצלמה מצלמת פעמיים. אם היא צילמה אותך פעמיים והית באותו מקום (זה מה שהיה ,לפי מה שאתה אומר)

הם לא ישלחו את הדוח. גם אם יגיע, אפשר לבקש להשפט.

Omnia mea mecum porto

פורסם

אם לא עברת את הצומת, ולפי מה שאתה מספר לא עברת, רוב הסיכויים שכמו שעמיתי למעלה אמר צולמת פעמיים באותו מקום, לא ישלחו לך דו"ח.

העבירה היא מעבר צומת באור אדום, לא אי עצירה במקום הנכון.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
כל הרכב על מעבר החצייה = עבר את קו העצירה = כנראה יגיע דו"ח.

בכל מקרה, באמת אין מה לחשוב על זה יותר מדי עד שלא מגיע בדואר.

כל הרכב על המעבר חציה = עבר את קו העצירה אבל לא נכנס לשטח הצומת!

שטח הצומת מוגדר מקצוות אי התנועה! וכאמור קו מעבר החציה הינו מחוץ לתחום הצומת!

פורסם

מצטער להגיד לכם, אבל קו הצומת הוא אחרי מעבר החציה.

אומנם אסור לעצור על מעבר החציה, אבל המצלמה מצלמת רק כששני הגלגלים אחרי קו הצומת, שהוא אחרי מעבר החציה.

 

הדוח לא יישלח.

Xbox12341

פורסם

מצלמות אדום מצלמות פעמיים.

פעם אחת בכניסה לצומת ופעם שני ביציאה.

אם הרכב לא נראה כאילו הוא חלף את כל הצומת באדום , לא יישלח שום דו"ח, וגם במקרה שיגיע אחד כזה ניתן יהיה לערער עליו.

לא מדובר על מי שלא עצר בקו העצירה.

under construction..

פורסם

הדוח היחיד שיכול להגיע לך זה אי עצירה בקו עצירה, שזה פי מלייארד בערך פחות חמור ממעבר צומת באדום, עד כמה שאני יודע בכלל לא טורחים לשלוח דו"ח על אי עצירה בקו עצירה שצולם ע"י מצלמה....ככה שאתה יכול להיות רגוע...

פורסם
מצלמות אדום מצלמות פעמיים.

פעם אחת בכניסה לצומת ופעם שני ביציאה.

אם הרכב לא נראה כאילו הוא חלף את כל הצומת באדום , לא יישלח שום דו"ח, וגם במקרה שיגיע אחד כזה ניתן יהיה לערער עליו.

לא מדובר על מי שלא עצר בקו העצירה.

טעות, שתי המצלמות ממוקמות בערך באותו מקום ומצלמות בהפרש מזערי, כאשר מחשבים אם הרכב כן חצה את הצומת באדום לפי הפרשי המהירות של הרכב בין שתי התמונות והמרחק שעבר בין הראשונה לשנייה (גם אני חשבתי כמוך ובדיון שהיה על כך לפני כמה זמן הוכיחו לי שטעיתי)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
טעות, שתי המצלמות ממוקמות בערך באותו מקום ומצלמות בהפרש מזערי, כאשר מחשבים אם הרכב כן חצה את הצומת באדום לפי הפרשי המהירות של הרכב בין שתי התמונות והמרחק שעבר בין הראשונה לשנייה (גם אני חשבתי כמוך ובדיון שהיה על כך לפני כמה זמן הוכיחו לי שטעיתי)

יש בדיוק מצלמה אחת אשר מצלמת פעמיים. אם בתמונה הראשונה הרכב נראה נכנס לצומת ותמונה השניה נראה לאחר שהוא יצא מהצומת או בתנועה בתוך שטח הצומת. יישלח דו"ח לנהג!

לא נראה לי שמעניין אף אחד מה המרחק שהוא עבר או הפרשי המהירות בין התמונות!

פורסם

אכן מצלמה אחת שמצלמת 2 תמונות, התמורה הראשונה לאחר מעבר קו הצומת התמונה השניה בתוך\ביציאה מהצומת, לא משנה מה הקצב בכלל אם יש התקדמות כלשהי בין 2 התמונות אתה מקבל דו"ח הביתה

 

הסיבה שהוא קיבל פלאשים כי שרכב מגיע לצומת במהירות 100 קמ"ש נגיד, כדי להספיק לצלם אותו חוצה את קו הכניסה לצומת הדריכה צריכה להיות מוקדמת ולכן מעט אחרי קו העצירה (אפשהו באמצע המעבר חציה אם קיים כזה) המכשיר כבר משחרר פקודה לצילום, עד שמתבצע הצילום וכו' עוברות עוד כמה מאיות שניה ואז יוצא שהתמונה היא בקו הצומת....

 

במקרה שלו יראו 2 תמונות בהם הרכב סטאטי על מעבר החציה ואפילו לא יטרחו לפתח אותם (קודם כל בודקים את זה כנגטיב)

פורסם
אכן מצלמה אחת שמצלמת 2 תמונות, התמורה הראשונה לאחר מעבר קו הצומת התמונה השניה בתוך\ביציאה מהצומת, לא משנה מה הקצב בכלל אם יש התקדמות כלשהי בין 2 התמונות אתה מקבל דו"ח הביתה

 

הסיבה שהוא קיבל פלאשים כי שרכב מגיע לצומת במהירות 100 קמ"ש נגיד, כדי להספיק לצלם אותו חוצה את קו הכניסה לצומת הדריכה צריכה להיות מוקדמת ולכן מעט אחרי קו העצירה (אפשהו באמצע המעבר חציה אם קיים כזה) המכשיר כבר משחרר פקודה לצילום, עד שמתבצע הצילום וכו' עוברות עוד כמה מאיות שניה ואז יוצא שהתמונה היא בקו הצומת....

 

במקרה שלו יראו 2 תמונות בהם הרכב סטאטי על מעבר החציה ואפילו לא יטרחו לפתח אותם (קודם כל בודקים את זה כנגטיב)

מחזק, ההבדל בין התמונות הוא של כמה מאיות השניה. במהירות 100 קמ"ש הרכב עובר 27.77 מטר בשניה.

×
×
  • תוכן חדש...