Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגולף מתעלה על האוריס בכל פרמטר!!

איכות הרבה הרבה יותר גבוהה!

בטיחות הרבה יותר גבוהה!

גיר טיפ' 6 הילוכים ולא 4! משמע חיסכון בדלק וזמינות כוח..

124 יפנים זה לא אותם סוסים אירופאים..

עכשיו אשמח באמת לשמוע באיזה פרמטר בדיוק האוריס מתעלה??

נ.ב: איפה היא תהיה זולה יותר לאחזקה??

 

נ.ב: אסטרה - תכיר זה יצחק , יצחק לוי ..

 

 

אחד המשפטים הכי טפשיים שקראתי לאחרונה!

 

כוח סוס הינה יחידת מידה להספק! לצורך העניין כמו מטר- לאורך, ק"ג למסה, ליטר לנפח וכו'

 

להגיד ש- 124 כ"ס יפניים זה לא אותם סוסים אירופאים זה כמו לומר שק"ג באירופה שוקל יותר מק"ג ביפן! (נשמע לך הגיוני?)

 

ועכשיו חזרה להשוואה- באיזה פרמטר האוריס חזקה יותר?!

במנוע חזק ומתקדם יותר! וכן 124 כ"ס יפניים הם יותר מ- 102 כ"ס אירופאיים!

האוריס חסכונית יותר בדלק (מנוע מתקדם יותר ותיבה ידנית-רובוטית- לטובה ולרעה).

וכן, האוריס תיהיה זולה יותר לאחזקה, עקב מחירי יבואן מופקיים של היבואן החמדן- צ'מפיון!

בטויוטה מקבלים אחריות ל- 3 שנים לעומת רק שנתיים בפולקסווגן!

 

 

להגיד שהאוריס עולה על הגולף בכל פרמטר, לא אמרתי, אכן הגולף מגיעה עם אבזור בטיחותי הכולל שש כריות אויר ו- ESP, איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה יותר והגיר האוטומטי נעים מהגיר הרובוטי של האוריס.

 

לטעמי כחבילה כוללת, האוריס עדיפה על פני גולף 1.6.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

להגיד שהאוריס עולה על הגולף בכל פרמטר, לא אמרתי, אכן הגולף מגיעה עם אבזור בטיחותי הכולל שש כריות אויר ו- ESP, איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה יותר והגיר האוטומטי נעים מהגיר הרובוטי של האוריס.

 

 

מסכים בהחלט עם רוח הדברים (של כל התגובה) !

 

לאשתי יש RUNX והרכב נוח, אוחז היטב את הכביש, זריז מאוד, אמין וחסכוני בצריכת הדלק.

יבואן טויוטה נהג במיקרים שבהם נתקלתי בהגינות רבה. כך למשל הבלמים האחוריים הוחלפו בטיפול האחרון ע"ח הבית מתוך רצון טוב (בלי שביקשתי !) שכן הרכב בן שנתיים עם 20,000 ק"מ.

 

לגבי האוריס - מההתרשמות שלי הרכב (למעט הגיר) עולה על ה- RUNX.

 

לגבי כריות האוויר - אם זכרוני אינו מטעה אותי אז היבואן עומד ליבא את הרכב עם 7 כריות האוויר וה- ESP, כך שבתחום הזה אין שום יתרון לגולף.

פורסם

לגבי הפוקוס - הבעיה עם מרווח הראש היתה מאחור בלבד. וזה מאוד אינדיבידואלי.

לגבי מי עדיפה במאבק גולף - אוריס (שטויוטה מצהירים שגולף היא המטרה), אני מניח שנוח לבעלי האוריס להתעלם מהמבחנים שנערכו בחו"ל לפיהם המטרה לא הושגה, אבל זה לא העניין (כמו שאמרו כבר "בלאגן" למי שמבוגר מספיק כדי לזכור :-) ). מי שחושב שהדגם הקודם של הטויוטה נוח, זריז ואוחז, אין לי מה לומר לו, אלא רק לשואל השאלה המקורי: זה לא R25. זה רחוק משם. אולי האוריס טובה יותר - כדאי שתנסה בעצמך.

על כל פנים, לאף אחד מהרכבים אין הגיר הרציף המדהים של רובר והיחידי שמתקרב לזה בתחושה (TSI) נמצא מחוץ לתקציב שלך. אבל, האם אתה מכיר את דרך המימון החדשה של VW? אני מציע שתיכנס לסוכנות - ועדיף אצל עומר בב"ב :-) והוא יסביר לך. כך אני רכשתי, משום שכפי שרמזתי מקודם, גם התקציב שלי לא היה בהתחלה 160.

לדעתי רק רכב המספק מומנט רב בסל"ד נמוך ייתן לך את התחושה שהיתה לך ב- R25.

 

ועוד דבר: לפי וואלה, האוריס המפוארת מגיעה ללא חלון בגג ועם ארבע כ"א ב- 150K. היא אולי רחוקה 10K מה- TSI, אבל רחוקה בהרבה באבזור (שלא לדבר על התאוצה הרשמית: 12.1 שניות מטלטלות מול 8.8 שניות של שכרון חושים. טוב הגזמתי בשכרון, אבל העיקרון ברור :-) ). אני יודע שהגרסא עליה דיבר השואל עולה 130, אבל בהנחה שתהיה תוספת עבור הכריות הנוספות וה- ESP, אני מניח שנגיע לאותה סביבה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הי,

מול הTSI ברור שזה לא תחרות, היא לוקחת את האוריס בכל פרמטר(חוץ משכיחות...)

לגבי הגולף הרגילה, עדיין אני חושב יותר בכיוון שלה הרבה בגלל הגיר הכושל בטויוטה.

אופציה יפנית נוספת היא מזדה 3 2.0 150כ"ס שמגיע עם אבזור מלא ב140K...

שווה בדיקה,

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, אבל המאזדה כבר נשללה מראש בהיעדר נוחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אחד המשפטים הכי טפשיים שקראתי לאחרונה!

 

להגיד ש- 124 כ"ס יפניים זה לא אותם סוסים אירופאים זה כמו לומר שק"ג באירופה שוקל יותר מק"ג ביפן! (נשמע לך הגיוני?)

עידן

זה מזכיר לי את מנועי הקוראניות הישנות עם הרבה כ"ס: 1.6 עם 116 כ"ס שהרגישו כמו סוסים קוראניים במצב אנורקסי.

גם הונדה חטאה עם מנוע 1.6 125 כ"ס , מעל 5000 סל"ד קיבלת קצת מזה, אולי.

מאז הן חזרו בתשובה: הורידו את מספר הכ"ס לטובת כוח אמיתי, לא על הנייר. אז, שלא יעבדו עליכם...

דווקא טויוטה מרגישה חזקה למדי בדגם הקודם עם 110 כ"ס. אולי במקרה הזה אכן מרגישים כל כ"ס.

אז כן, יכול להיות הבדל גדול בין שני מנועים אם אותו הספק מבחינת היכולת על הכביש.

פורסם

למרות שיש 22 כ"ס הבדל ביניהן, ההבדל בתאוצה הוא מזערי, וזה גם בגלל שהגולף יחסית כבדה.

 

נסעתי היום עם הגיר הרובוטי של טויוטה וזה פשוט זוועה, איך מישהו קונה את המכוניות האלה על סמך נסיעה בהן קשה לי להבין.

פורסם

כדאי לבדוק שוב את נתוני המשקל. הגולף אינה כבדה יותר ממרבית מתחרותיה. באשר למספר הסוסים והביטוי להם על הכביש, כדאי לזכור שאת תחושת הכוח וזמינותו, קובע המומנט ולא הסוסים. ומבחינה זו הגולף, כולל ה 1.6 ה"חלשה", נותנת "פייט" לא רע בכלל.

ככלל, הגולף מקנה תחושה איכותית החורגת מקבוצתה. היא בנויה מצוין, משתמשת בחומרי דיפון עדיפים בהרבה ומעניקה חבילת נסיעה ונהיגה משובחת בהרבה מהקורולה למשל, אבל לא רק. מבחינת אמינות והוצאות שוטפות, הדעה הרווחת לפיה טויוטה לא מתקלקלת וגם כשהיא במוסך התשלום יהיה קרוב לודאי סמלי, או לפחות זול מזה שיידרש עבור הגולף, אינה אלא אגדה עירונית שדומה שעבר זמנה.

לגיר איני מתייחס שכן המדובר בהתאמה אינדיבידואלית. יש שיחיו עם הרובוט בשלום ובהרמוניה ויש שלא.

פורסם

טוב, קניתי פורד פוקוס GHIA 2.0. מצאתי בסוכנות טרייד אין שלהם שנת 2007 עם 5,000 ק"מ חדשה לגמרי. קצת חרגתי מהתקציב שלי אבל כנראה שלא היתה ברירה. עשיתי נסיעת מבחן וממש נהניתי מנסיעה אז החלטתי ללכת על זה. בעקרון התכוונתי לקנות רכב חדש אבל עשיתי שיקול ובתקציב שלי זה או המכונית שקניתי או מכונית חדשה אבל עם מנוע 1.6. האמת היא שהמחשבה על הפוקוס עלתה בעיקר אחרי שכתבתם פה תגובות אז עזרתם לי מאוד.

אני אקבל אותה מחר, מקווה שאני איהנה ממנה :)

שוב תודה.

פורסם

מזל טוב! תתחדש :-)

 

בחירה מצויינת לרכב מצויין!

 

דרך אגב, באיזה מחיר היא נקנתה? צבע? , חמש או ארבע דלתות?

 

מאחל לך הנאה והכי חשוב, סע בזהירות...

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
מזל טוב! תתחדש :-)

 

בחירה מצויינת לרכב מצויין!

 

דרך אגב, באיזה מחיר היא נקנתה? צבע? , חמש או ארבע דלתות?

 

מאחל לך הנאה והכי חשוב, סע בזהירות...

 

תודה רבה :)

קניתי אותה ב 120K (ממש קצת מתחת למחירון וגם זה אחרי מו"מ מפרך:), צבע כחול כהה, 5 דלתות.

×
×
  • תוכן חדש...