Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם משהו יודע במקרה איך מפרקים את רשת הפלסטיק שנמצאת מתחת למס' הרכב בפולו שנת 2001?

ניסיתי לבדוק מבחוץ אם יש ברגים/קליפסים ולא הצלחתי למצוא, לא רציתי לנסות להוציא אותה בכח מחשש שהיא תשבר ואז זה כבר יעלה לי כמה מאות ש"ח.

האם הגישה היא מהצד הפנימי? (מתוך תא המנוע בתחתית) או שאני מפספס משהו?

אם יש למישהו שרטוט של הרכבת הרשת הזו ב ETKA זה גם יוכל אולי לעזור לי.

פשוט אני צריך להחליף מייבש מזגן ולא מוצא את הגישה אליו (הוא יושב בתחתית הרדיאטור בדיוק מאחורי הרשת המדוברת)

תודה לעונים,

צחי.נ

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיקרון הרשת הזאת נתפסת ללא ברגים אלא על ידיי קליפסים שהם חלק ממנה .

קשה לשחרר את הקליפסם האלה והשיטה שנהוגה אצלנו במוסך זה הכנסת היד

מלמטה בין הראדיאטור למגן ולחיצת הקליפסים בחלקם הפנימי והרשת תקפוץ לך החוצה .

אתה מעוניין להגיע למייבש המזגן ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לחברים

הבחור התכוון לשלושת הסורגים הממוקמים בפח האבנים מתחת למגן

אגב שם תמצא את הברגים לפירוק כיסוי המגן ,בחלקו העליון של הפתח

יגאל

פורסם
בעיקרון הרשת הזאת נתפסת ללא ברגים אלא על ידיי קליפסים שהם חלק ממנה .

קשה לשחרר את הקליפסם האלה והשיטה שנהוגה אצלנו במוסך זה הכנסת היד

מלמטה בין הראדיאטור למגן ולחיצת הקליפסים בחלקם הפנימי והרשת תקפוץ לך החוצה .

אתה מעוניין להגיע למייבש המזגן ?

 

שלום רון,

אכן אני מעוניין להגיע אל המייבש. אתה מכיר אולי דרך אחרת להגיע אליו חוץ מרשת הפלסטיק הזו?

צחי.נ

פורסם
תוכל גם להעזר בשרטוט המצורף המסביר פירוק של כול הגריל.

 

היי מרק,

תודה על השרטוט אבל השרטוט הזה הוא מעל לחלק שאותו אני רוצה לפרק.

לשאלתך הקודמת: נפח המנוע הוא 1.4 ל' גרסאת ה 16V.שנת 2001.

הכוונה שלי היא לחלק המסומן כבלון מס' 17 בקובץ המצורף.

מצאתי את זה באתר שנראה כאילו נותן פתרון לאלו שאין ברשותם את תוכנת ה ETKA.

אכן נראה שהפלסטיק הזה מתחבר בעזרת קליפסים מפלסטיק. אני מקווה מאוד שהם לא ישברו בנסיון החליצה של הרשת

בטח הפלסטיק שם כבר יבש לגמריי.

אשתדל לעבוד יחד עם המזגניסט על מנת למנוע "אלימות" מיותרת וגם כי נראה שהוא לא ממש יודע מה הוא עושה שם.

frot bumper.JPG

צחי.נ

×
×
  • תוכן חדש...