Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Top Gear חדש, במסע לקוטב הצפוני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפחיד, משעשע, ושיר הלל נוסף לטנדר טויוטה.

משמש מעין קדימון לעונה הבאה, שצילומיה בעיצומם.

מיצאו אותו (תחת השם polar או פרק 0 בעונה 10) בביטורנט הקרוב למקום מגוריכם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כמי שראה ועוקב אחרי טב גיר 6 שנים ברציפות יכול להגיד לכם שהעונה הקודמת הייתה פשוט זוועה!

כמעט לא בחנו מכוניות והמנחים יותר התעסקו בעצמם

את זה אפשר להסביר באופן דיי פשוט

לאחר התאונה המדוברת של ריצרד המונד טופ גיר פתחה את שעריה לקהל הרחב ונטשה את חובבי הרכב האמתיים

בעיקבות עליית הריטינג החדה (מאוד!)

התוכנית במילים פשוטות התמסחרה...

החדשות הטובות הם שאני קראתי בהמון פורומים ואפילו באתר הרישמי של התוכנית שבהפקה מודעים לסטייה מהקו

ויש בהם את הרצון לחזור למתכונת הישנה של טופ גיר פחות פרוייקטים שהקשר שלהם לעולם הרכב הוא מקרי ויותר מבחני רכב והתמקדות בעולם הרכב ובתעשייה שמסביבו

האם זה יקרה?

ובכן יש הרבה וייכוחים פיננסים לגבי חזון התוכנית בהמשך נחייה ונראה

לגביי המירוץ לקוטב אני חייב להגיד שדווקא נהנתי

בתור פרק של טופ גיר זה זוועה,אבל בתור תוכנית דוקיומטרית על 3 אנשים מצחיקים וצינים זה דווקא היה דיי מרתק..

(לא כמו הפרק באמריקה..)

Porsche 944 turbo

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...