Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מגלה שיש לך לפחות 3 עיניים - אחת לכביש, אחת למד חום ואחת למד לחץ שמן (שלא סתם נמצאים אחד מעל השני :D )

פורסם

:D:D

זה באמת מזכיר לי נשכחות, אבל תחשוב איזה פונק' יש שם שהיו כבר בשנות ה - 70.

אומנם רובן כבר לא עובדות, אבל זה עדיין מדהים.

והמנוע שלתקופתו נחשב סופר מתקדם וחזק.

דווקא המנוע יחסית לשאר המכלולים היה דיי אמין.

פורסם

מזגן מקורי, חלונות חשמל מקוריים, נעילה מרכזית (לא בטוח לגבי המקוריות של זה),מד חום שמן, מים, לחץ שמן, גובה שמן (מדיד עם צינורית ואקום!), טעינה, שעון זמן דיגיטלי (לפי אבאשלי זה היה סנסציה בזמנו...), מנורת קריאה לנוסע (נווט...), מערכת לאיזון לחצי בלימה קדמי/אחורי בהתאם לתאוטה, מערכת לקביעת גובה תאורה לפי משקל מאחור (חסרה אצלי), חישוקי מגנזיום מקוריים, מראות מתכווננות מתוך הרכב, ובטח שכחתי כמה.

חוצמיזה - מנוע הTC המפורסם של פיאט/לנצ'יה עם 108 כ"ס מ-1600 סמ"ק מ- 8 שסתומים וקרבורטור (!).

והנהיגה - פשוט ס'תכל בסרט:

http://planet.nana.co.il/pisante/stuff/betafahrt.mpeg

×
×
  • תוכן חדש...