Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שוב פעם לחברי הפורום הנכבדים.

שוב פעם זקוק לעזרתכם.מדובר על מזגן באפלאוז 93.המדחס באופן אקראי מתנתק כאשר המזגן מופעל.גם בעמידה וגם בזמן נסיעה.זה יכול לקרות פעם ב-3 דקות או 3 פעמים ב-20 שניות.לפעמים אני נאלץ לנסוע 5 דקות ללא מזגן בכלל ('צטער על הבכיינות שלי אבל בימי הקיץ החמים ובנסיעה ממושכת עם ילדים קטנים מחוץ לעיר זה לא נעים במילה עדינה).יש לציין שבעמידה גם כאשר מדחס עובד,הוא לא מקרר (במוסך אמרו בגלל שמדחס ישן).יחד עם זאת,כאשר המזגן כן עובד הוא מקרר טוב.

 

בבקשה תעזרו.

תודה.

פורסם

*יכול להיות שיש בעיה במצמד המזגן והוא דורש שיפוץ.

*יכול להיות גם בעיה בפיקוד שהמדחס מקבל.

*תבדוק שכפתור החיסכון ECO לא מופעל.

פורסם

בתקלה כזו יש כל כך הרבה דברים ורכיבים שיכולים לגרום לכך, מה שאתה צריך למעשה מהפורום זה המלצה למזגניסט טוב.

המתן לחברי הפורום לשמוע את המלצותיהם, או סרוק את הפורום עם מנוע החיפוש הממוזג של הפורום, לבעלי המקצוע המומלצים שלנו.

×
×
  • תוכן חדש...