Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, ברשותי פיאט פונטו 96. שילמתי יותר מ3000 שקל, מדחס חדש, מאדה (מאייד) וטרמוסטט

 

בחמסין הזה, אני מרגיש כאילו הוא לא מקרר בכלל, חשבתי שהוא יקפיא כמו בסובארו של אבא שלי שישר מדליקים וקר

בדקתי עם מד טמפ' ולאחר שהאוטו עמד בשמש ל20-30 דקות לוקח למזגן לפחות 10 דקות להגיע למשהו כמו 20C מעלות במד טמפ' שאני שם אותו בתוך התריס הראשי

 

יש לציין שמרגישים יותר קר כאשר המהירות היא 1-2. אבל איך אפשר... בחום הזה אני שם על הכי גבוה (4) ואני מרגיש שזה לא מקרר בכלל

 

לאחר החלפת המדחס והמאדה הטמפ' שבדקתי בלילה הייתה משהו כמו 14 מעלות ולא מתחת לזה. אחרי החלפת הטרמוסטט זה 9-10 אבל ממש צריך לנסוע מלא בשביל שהטמפ' תרד

 

האם זה הגיוני? מה עוד יכול להיות?

פורסם

הבורר שאתה מדבר עליו אחראי על עוצמת האוויר ולא על עוצמת הקירור!

בד"כ, אוויר קר יותר תרגיש דווקא בדרגה 3 מקסימום ולא בדרגה 4.

יכול להיות שלא מילאו מספיק גז לאחר התיקון?

פורסם

גם אני חושב לאור מה שאתה מספר כי הבעיה היא חוסר גז במזגן...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מלאו גז, לא חסר, מדחס חדש

כשאני שם מהירות 4 אני מצפה שיותר אויר קר יצא, אבל עדיין בעיר זה סיוט לנסוע

זה משהו כמו 20C מעלות כשאני בודק במד

 

בנסיעה בין עירונית ממושכת הטמפ' במד יורדת ל11-10C מה שנאמר לי שזה נורמלי אך בעיר אין מצב שהוא יגיע לזה... ובמיוחד בחמסינים האלו שצריך שהוא יקרר כמו שצריך

פורסם

כנראה שאין לך מספיק גז...

בדוק בכמה מקומות אולי בעל המוסך מטעה אותך או שהכלים שלו אינם טובים...

תחזור עם תשובות...

״בצרה קראת ואחלצך...״

פורסם

במקביל אליך, פתח עוד מישהו עם רכב כמו שלך שרשור דומה. אני אעתיק את מה שכתבתי לו:

לפי מה שאתה מתאר, נראה לי שהמזגן מקרר אוויר חיצוני ולא מצבע סירקולציה!

כאשר אתה בנסיעה מהירה, יותר אוויר נכנס מבחוץ והוא גם קריר יותר ולכן המזגן כביכול מקרר יותר.

האם כפתור הסירקולציה אצלך לחוץ?

פורסם
במקביל אליך, פתח עוד מישהו עם רכב כמו שלך שרשור דומה. אני אעתיק את מה שכתבתי לו:

לפי מה שאתה מתאר, נראה לי שהמזגן מקרר אוויר חיצוני ולא מצבע סירקולציה!

כאשר אתה בנסיעה מהירה, יותר אוויר נכנס מבחוץ והוא גם קריר יותר ולכן המזגן כביכול מקרר יותר.

האם כפתור הסירקולציה אצלך לחוץ?

 

כן הוא לחוץ. ובעיר זה נראה כשאני בניוטרל זה מקרר טיפה יותר טוב, כ2-3 מעלות פחות

פורסם

לפעמים הבעיה נוצרת דווקא בגלל עודף גז במערכת .

 

ואין מצב לקירור הרכב כאשר אתה מקבל קריאה של 20 מעלות בפתחי התריס , בזמן עבודה של המדחס .

משהו לא תקין !

 

שילמת הרבה כסף תחזור למוסך ותדרוש בדיקה יסודית של המערכת .

פורסם
לפעמים הבעיה נוצרת דווקא בגלל עודף גז במערכת .

 

ואין מצב לקירור הרכב כאשר אתה מקבל קריאה של 20 מעלות בפתחי התריס , בזמן עבודה של המדחס .

משהו לא תקין !

 

שילמת הרבה כסף תחזור למוסך ותדרוש בדיקה יסודית של המערכת .

 

הבעיה היא שזה אצלו שמה האוטו בצל ולוקח איזה 10-15 דקות עד שהטמפ' בתריס היא 10-9 ואז כויכול זה תקין

האם אמור לקחת כל כך הרבה זמן עד שהוא יואיל בטובו לקרר?

פורסם

הטמפרטורה שנמדדת בתריס אמורה לרדת לטמפ' הנכונה תוך דקה-שתיים. זה הזמן שלוקח למערכת לקרר את האוויר.

במידה ואתה מודד את הטמפ' בחלל באוטו, זה כבר סיפור אחר.

פורסם
הטמפרטורה שנמדדת בתריס אמורה לרדת לטמפ' הנכונה תוך דקה-שתיים. זה הזמן שלוקח למערכת לקרר את האוויר.

במידה ואתה מודד את הטמפ' בחלל באוטו, זה כבר סיפור אחר.

 

הבנתי, לוקח לו הרבה יותר לרדת עד ל11-10C

וכן אני בודק עם מד בתוך התריס

פורסם
הבעיה היא שזה אצלו שמה האוטו בצל ולוקח איזה 10-15 דקות עד שהטמפ' בתריס היא 10-9 ואז כויכול זה תקין

האם אמור לקחת כל כך הרבה זמן עד שהוא יואיל בטובו לקרר?

 

למיטב זכרוני , הטמפ' בתריס ( כשהמזגן תקין והמדחס בפעולה ) צריכה לרדת לכ 3 מעלות פלוס מינוס .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה יכולה להיות הבעיה? לאחר מדחס חדש המזגן מקרר מצוין בלילה, אך בצהרים כשהחום רב הוא כאילו מוציא אויר רגיל וממש לא מקרר. הטמפ' באוטו נשארת בסביבות ה30 מעלות

 

לא חסר גז, ואין גם נזילות...

 

***להבא נא לא לפרסם שרשור חדש אלא להקפיץ את הקודם - ותיקי הפורום****

פורסם

יש לבדוק:

1. לחצים , נמוך 1.5-3.0, גבוה 11-16 BAR. בסיבובי מנוע 1500סל"ד. בטמפרטורה חיצונית של 20-28 מעלות C.

2. אם כמות הגז שהוכנסה היא 650-700 גרם, בכל הפיאטים פונטו מלבד במנוע 1.1 ששם הכמות 625-675 גרם.

3. לא מספיק שכפתור הסירקולציה אצלך לחוץ, יש לבדוק אם התריס סגור.

בהצלחה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
יש לבדוק:

1. לחצים , נמוך 1.5-3.0, גבוה 11-16 BAR. בסיבובי מנוע 1500סל"ד. בטמפרטורה חיצונית של 20-28 מעלות C.

2. אם כמות הגז שהוכנסה היא 650-700 גרם, בכל הפיאטים פונטו מלבד במנוע 1.1 ששם הכמות 625-675 גרם.

3. לא מספיק שכפתור הסירקולציה אצלך לחוץ, יש לבדוק אם התריס סגור.

בהצלחה דוד.

 

התריס של האויר מבחוץ סגור, בסרק כשנותנים גז ומעלים סל"ד למשך כמה זמן הוא אכן מקרר. אך בנסיעה הטמפ' במאייד עולה.

במידה והלחצים בסדר והגז מה יכול עוד להיות?

×
×
  • תוכן חדש...