Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אחרי שנעלו לי את התרד הקודם בגלל כמה אנשים שכנראה לא כל כך מבינים והגיבו שטויות וגרמו לבלבול רציני ולמריבות מיותרות יש לי שאלה קטנה...

אז ככה עדין לא החלטתי על מגבר יש לי על הכוונת כמה...

אבל בנתיים אני רוצה ולנסות לחסוך את ההתקנה ולהעביר את הכבלים כבר לבאגז ולמצבר ואם כבר הרכב מפורק לעשות ניקיון יסודי + כיסויים חדשים...

רציתי לדעת מה לקנות

שוב אני מתכנן לקנות מגבר ברמה סבירה אני מאמין שאני יקנה את הליטניג אודיו 400.4...

אני ירצה בעתיד סאב.

 

אני יודע שאני צריך RCA מה HU pioneer 6850 למגבר. יש לי בHU אפשרות לחיבור סאב ישירות האם שווה בהזדמנות זו להעביר עוד RCA עבורו...?

איזה עוד כבלים אני צריך להעביר...? כנראה שאני יביא גם קרוסאובר האם גם בשבילו אני צריך להעביר כבלים לHU...?

 

תודה!

פורסם

סאב אתה מחבר למגבר לא לרדיו.

אתה מעביר מהרדיו למגבר RCA אחד ו REMOTE שהמגבר ידלק שאתה מדליק את הרדיו. אם יש לך שליטה על הסאב דרך הרדיו תעביר עוד RCA. חוץ מRCA אתה מעביר גם קבל של הפיוז למצבר.תשדל שהRCA והפיוז לא יהיו באותו צד שלא יהיו לך רעשים.בהצלחה

x

פורסם
סאב אתה מחבר למגבר לא לרדיו.הוא התכוון לחיבור של המגבר, פה הוא צדק8)

אתה מעביר מהרדיו למגבר RCA אחד ו REMOTE שהמגבר ידלק שאתה מדליק את הרדיו. אם יש לך שליטה על הסאב דרך הרדיו תעביר עוד RCA. חוץ מRCA אתה מעביר גם קבל(כבל, קבל הוא משהו אחר) של הפיוז למצבר(הוא מעביר כבל מתח מהמצבר למגבר שעל אותו כבל חייב להיות פיוז כמה שיותר קרוב למצבר).תשדל שהRCA והפיוז לא יהיו באותו צד שלא יהיו לך רעשים(למה שהפיוז אהיה קרוב לRCA? אצלך ברכב הRCA עוברים דרך מכסה המנוע?אולי הכוונה הייתה לא להעביר את הRCA ואת הפלוס הראשי באותו צד של הרכב מחשש לרעשים?.בהצלחה

 

בכל אופן ידידי, כן עדיף להעביר במקרה שלך 2 RCA אחד לרמקולים ואחד לערוץ של הסאב (אם יש פונקציה למה לא להשתמש) זה רק יעשה את הסאונד טוב והתכנה נכונה יותר.

אל תשכח את המינוס מגבר+>שלדה קצר ככל האפשר.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

speedman כתבת לו בציטוט שהפיוז צריך להיות כמה שיותר קרוב למצבר למה ומה הסיכונים של זה??

כי שלי ממש אבל ממש רחוק ממנו....

פורסם

הרעיון של הפיוז הוא להגן על החוט +.

ברגע שנוצר קצר\עומס כלשהו על החוט , החוט עלול להשרף ואפילו להדלק , אם ממקמים את הפיוז כמה שיותר קרוב למצבר , זה יתן אורך קצר ביותר של חוט שעלול להדלק , ובכך למנוע מהדלקה להגיע לתא הנוסעים.

 

זה היה ההסבר על רגל אחת , ועם עין אחת עצומה

לילה טוב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
speedman כתבת לו בציטוט שהפיוז צריך להיות כמה שיותר קרוב למצבר למה ומה הסיכונים של זה??

כי שלי ממש אבל ממש רחוק ממנו....

אליקו ענה על השאלה שלך בצורה הכי פשוט ונכונה, אפילו שהוא עם עין אחת :lol:

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

הבנתי אני יעביר בסוף 3 כבלים של RCA כי אם אני יחבר סאב בעתיד אני יצטרך לקנות עוד מגבר קטן להניע אותו.

אז RCA אחד למגבר 4 ערוצים עוד אחד לסאב ועוד אחד למגבר קטן.

הכבל REMOTE איזה סוג הוא צריך להיות ובאיזה עובי והאם גם הוא צריך להיות רחוק מהRCA...?!

לגבי חשמל אני צריך להעביר כבל מהבאגז למצבר רציתי לדעת האם לחשמלאי רכב אמור להיות כבל כזה...?!

הרכב שלי הוא 306 הקצרה אני מאמין שכבל של 2.5 מטר יספיק לי לא...? במקרה שכן אז להעביר 4 gauge?

הבנתי שכמה שה GAUGE יותר נמוך יותר טוב ואם אני יכניס עוד מגבר אני יצטרך לחבר מפלג שמהכבל הראשי יצא בסיוף שלו מפצל למגבר השני...

לכן תקנו אותי אם אני טועה אבל עדיף לי כדי למנוע פירוקים בעתיד להשתמש בכבל של 4 gauge מהתחלה נכון...?

את הקטע של המינוס הבנתי וגם של הפיוז...

ומה לגבי כבלים של רמקולים...? צריך להוציא מהבאגז לרמקולים הקדמיים נכון...?

פורסם

לחוט רימוט , אפשר להשתמש בעקרון בכל חוט , אבל אני ממליץ על 16 גייג'.

אם אתה פדנט , תעביר את הרימוט בנפרד מהRCA , אמנם ברימוט עובר מתח חסר משמעות , אך בשילוב עם RCA גרוע והתקנה לא ראויה , גם הוא יכול להפריע.

בשביל לדעת כמה מטר חוט יספיקו לך , תמדוד בעזרת מד מרחק ,לא כזה מסובך. אם אתה מתכנן להריץ שני מגברים בעתיד , אז כן, תעביר כבר מעכשיו 4 גייג', שכן 8 גייג' כבר לא יספק את הזרם הדרוש.

 

אם אתה מתכוון לפצל את החוט + בבגאז' , תדאג לשים פיוז על כל פיצול שתבצע כדי להגן על החוטים ועל הבגאז'.

 

חוטי רמקול , כן , רצוי שיעברו חוטי רמקול מהמגברים שמאחורה לרמקולים שמקדימה , עוד לא שמעתי על רמקולים אלחוטיים לרכב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מצויין!

כנראה שאני יוכל להשיג קרוסאובר האם גם בשבילו אני יצטרך להעביר כבלים לHU ו/או למצבר?

או שפשוט הוא מתחבר למגבר?

פורסם

פה כבר אתה תצטרך להסביר את הכוונות שלך מההתחלה

כל פעם אתה משנה תוכניות, וקשה להוסיף טלאים על טלאים.

 

בוא תספר לנו איך אתה רוצה שהמערכת שלך תיראה, ונגיד לך מה השלבים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עוד לא שמעתי על רמקולים אלחוטיים לרכב :)

רעיון לאחלה START-UP:lol:

 

אם אתה מחבר עוד קרוס,תצטרך עוד RCA ככמות החיבורים שיש בקרוס, שובב קשה להגיד סתם כך באוויר, תרשום בדיוק מה אתה רוצה לחבר ונגיד לך אך

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

ככה בעקרון יש לתוכנית שלי כמה שלבים:

שלב 1: לחבר מגבר 4 ערוצים ולהגביר איתו 6*9 ורמקולים קידמיים.

שלב 2: לחבר מגבר נוסף + סאב ו/או קומפוננט לקדימה + 6*9 חדשים.

שלב 3: במידה ואני ישיג קרוסאובר אז לחבר גם אותו.

שלב 4: כבר המון זמן אני מתכנן לחבר LAPTOP לרכב עם מסך 7" נגיעה אבל זה כבר נושא אחר לגמרי.

 

 

אני לא מתכנן רכב מולטימדיה מטורף אבל אם כבר אני מפרק חצי רכב כדי לי להעביר כבלים למגבר מהשלב ה-1 אז כבר לסגור

את שאר הפינות העתידיות.

 

רציתי בנוסף לדעת היכן אני יכול לקנות את הכבלים שאני צריך והאם שווה לקנות כל חלק בנפרד ולא דרך ערכה...

 

**הערת מינהל המערכת: אתה ממשיך עם הנקודות האלה: ..... אנא הפסק.**

פורסם

אז בעיקרון אתה צריך:

4G פלוס

4G מינוס

מאזן מתחים בעל כניסה 1 ו2 יציאות

3 RCA

חיווט טוב לרמקולים

 

עכשיו לגבי הקרוס, למה אתה צריך אותו?

ואם כבר תבחר קרוב תצטרך עוד RCA כמספר הRCA המתחברים למגברים.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

יופי עכשיו אני יודע מה צריך

נשאר רק לקנות אך מהיכן...?!

 

**הערת מינהל המערכת: אתה ממשיך וממשיך עם הנקודות האלה: ..... הפסק!**

×
×
  • תוכן חדש...